[b3 88r NE lpg] wyciek płynu
-
- Forum Audi 80
[b3 88r NE lpg] wyciek płynu
Witam jeszcze nie naprawiłem jednego ,a już nowa usterka .A mianowicie z tyłu silnika między blokiem a głowicą cieknie płyn .ale zaznaczę ze auto stało i przychodzę do garażu i widzę pod silnikiem woda .Co to może być i od czego .może wystarczy dokręcić głowicę ,nie wiem ,nie znam się na tym .ale do oleju woda się nie dostaje bo sprawdzam Jedno jest pewne Audi najgorsza marka jaką miałem .no może a8 to jest to ale 80 to szajs
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 21:24 przez moric6666ziemia, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
No to chcialem cie poinformowac ze ktos cie nacial pieknie na to auto,bo ten rocznik w takim stanie jak ty tu na tym forum opisujesz to 500 zl warte nie jest. Ja mam z 91 r z silnikiem golfa gti,ze wspomaganiem kiery i gazem i 1000 zl jest warte ja tak oceniam a chodzi jak zyletka .A za 5 tys to b3 mozna piekna kupic,powiem nawet ze w idealnym stanie
Oto kilka osiągnięć marki Audi
-napęd Quattro/Audi 80/
-silniki 1.9TDI/Audi80/
-bezkolizyjne silniki 8 zaworowe benzynowe/Audi 80/
-ocynk od 2 polowy 1986roku/Audi 80/
30 lat interesuje się motoryzacja i jeździłem nowymi samochodami z salonu i uważam,ze nic bardziej wytrzymałego, i niezawodnego nie powstało niż Audi 80 i Mercedes 124 a określenie szajs na pewno nie odnosi się do marki/Audi/ ,która wyznacza kierunki w dziedzinie motoryzacji
-napęd Quattro/Audi 80/
-silniki 1.9TDI/Audi80/
30 lat interesuje się motoryzacja i jeździłem nowymi samochodami z salonu i uważam,ze nic bardziej wytrzymałego, i niezawodnego nie powstało niż Audi 80 i Mercedes 124 a określenie szajs na pewno nie odnosi się do marki/Audi/ ,która wyznacza kierunki w dziedzinie motoryzacji
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
Świete slowa . No i jeszcze procon tenThauri pisze:Oto kilka osiągnięć marki Audi
-napęd Quattro/Audi 80/
-silniki 1.9TDI/Audi80/