Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2,0E gaz] help!

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
franz68
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 wrz 2008, 08:29
Lokalizacja: Warszawa

[80 B4 2,0E gaz] help!

Post autor: franz68 » 12 sty 2011, 23:20

witam, klopot spalania na LPG i tym podobne bylo juz walkowane 1000 razy.reasumujac, do pelni szczescia brakuje mi wymiana przeplywomierza bo po wystrzale i wymianie wszystkiego, pozostal wlasnie on,przeplywomierz. i tu mam problem bo boje sie ze znowu jak wymienie to wystrzeli i szlag trafi 400 PLN. moze ma ktos zdjecie jak wyglada prawidlowo podlaczenie przeplywomierza do reszty w silniku.czy zastosowaliscie jakies udogodnienia zeby nie strzelilo? pomozcie bo juz walcze z tym pare lat a audik pali jak palil...czyli teraz 19 L./100 ..gazu.... i biegi zmieniam przy 2500 obr. a silniczek jest odlaczony bo obroty lataja...pozdrawiam.

shaman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2009, 09:57
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: shaman » 28 sty 2011, 10:48

napisz do mnie zgadamy sie na gg to ci [pomoge jak chcesz ja walczylem :D pozbylem sie przeplywomierza 1 sztuki ale spoko urzywke da sie kupic nawet za 50 zl tylko trzeba wuiedziec jaka :D pozdrawiam shaman
yxr@wp.pl 4218523

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 28 sty 2011, 11:01

franz68, jak nie chcesz wystrzałów gazu to zamontuj blosa... Wtedy na pewno będziesz miał spokój :mrgreen:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 sty 2011, 13:50

Najlepiej doprowadz silnik doładu na Pb i dopiero wtedy bierz sie za LPG najlepszym wyjsciem jest sekwencja

Cin3kGostyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 28 sie 2010, 20:53
Lokalizacja: GOSTYŃ

Post autor: Cin3kGostyn » 05 lut 2011, 12:31

na Blosie auta tez strzelaja ;] zaplon zrobic dobrze i bedzie igla , dbac o kable zaplonowe i nic nie trzeba robic ;]

Awatar użytkownika
franz68
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 wrz 2008, 08:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: franz68 » 01 mar 2011, 22:03

dzieki wam za podpowiedzi, w sumie w koncu wymienilem ten przeplywomierz i ...nic...:( dalej pali jak palil czyli jakies 19l/100...zaplon ustawiony, sonda lambda jest ok, kable wymienione, kopulka tez, swiece i blada d...wiecie co? na gazie chodzi stabilnie ale teraz na pb jest kicha,obroty skacza i w ogole jest jakis taki przymulony,nieraz jak jade na pb to czuje jakbym mial szelki z tylu przyczepione, i chce jechac i nie chce...pomozecie? dzieki

Awatar użytkownika
Darek.K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 31 maja 2010, 11:46
Lokalizacja: Jaca (Hiszpania)

Post autor: Darek.K » 01 mar 2011, 22:39

franz68 powiem tak bawiłem sie z tym tematem przez 7 miesięcy mechaników odwiedziłem mnóstwo i silnik chodził coraz gorzej więc musisz naprawdę dobrego znaleść bo jak będziesz jeździł tak jak ja to ci silnik tak rozkopią że nie dojdziesz z nim do ładu napisze ci co ja wymieniłem i co było robione a no i co do przepływomierza za 50 zł o którym pisał shaman to sam osobiście szukałem i nic tańszego niż 150/200 zł nie znajdziesz a masz w czym szukać bo te przepływki są w Golfach, Passatach i w jakimś seacie najlepiej spisac numer z przepływki i szukać według niego jak pamiętam to VW od Audi różnie się tylko końcówką " C " dobra do tematu ja osobiście wymieniłem tak (pisze ile pamiętam) przekaźnik 30, sonda lambda, czujniki temp. szary i niebieski,kable, kopułka, palec, świece, silniczek krokowy (bo falowały obroty,po wystrzale naprawiana była przepływka(która okazało sie i tak była do d....) i wymieniona odma, ta guma co idzie od przepływomierza(dolot czy jakoś tak) przy zabawach gazownika był nowy reduktor i mieszalnik miliony regulacji i nerwów a autko paliło gazu koło 18/20 litrów a po tym wszystkim paliwo zaczęło w miarę normalnie czyli tak w granicach 12 litrów(i tak dużo)dodatkowo ciężko odpalał powiem ci tak mechanicy dali d..... pojechałem do kolegi z naszego forum (masz do niego bardzo daleko ale podaję nik może się przydać jugo007) miał zrobić mi tylko instalacje do halogenów ale zaciekawił go mój silnik i zaczął szukać bez problemu znalazł to co wielcy mechanicy przegapili co do ciężkiego odpalania miałem urwany kabelek na wtrysku rozruchowym, podłączył VAGa (mechanicy twierdzili że nie warto bo system jest marny i nic nie pokarze) i dowiedzieliśmy sie że na czujnikach są błędy, po chwili doszedł do tego że masa która jest wspólna dla wszystkich czujników jest niepodłączona i wisi sobie koło silnika, nie miałem na benzynie wolnych obrotów (mechanicy kazali wymieniać krokowiec który był już wymieniony) zaczął grzebać w przepływce i okazało się że jest do bani do tego nie było jakiegoś wężyka podciśnienia po założeniu innej silnik dostał normalnych obrotów i w pełni normalnego spalania powiem tak jak lałem gazu za 30zł czyli gdzieś 11 litrów robiłem tak max 60/70 km. teraz jak naleje za 30 zł robię przy spokojnej jeździe 120 km czyli wychodzi nie całe 10 litrów na stówkę w mieście. Może coś z tego co napisałem ci pomoże i dojdziesz do ładu z samochodzikiem---jeszcze jedno jak podniesiesz górę z filtra powietrza tą z przepływką to wyciąg filtr i zobacz czy pucha nie jest dziurawa ona musi być szczelna


dopisze jeszcze czujnik połorzenia przepustnicy kolega niżej mi przypomniał <ok>
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 23:11 przez Darek.K, łącznie zmieniany 1 raz.

Macias80AV
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:09
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: Macias80AV » 01 mar 2011, 23:08

Kolego, a sprawdzałeś czujnik położenia przepustnicy?? Ja miałem kiedyś to samo!!! Kosmiczne spalanie, pływały obroty itd. Winny był właśnie ten czujnik, a też wszyscy mechanicy obstawiali przepływomierz, może warto byłoby właśnie to sprawdzić.

Awatar użytkownika
DżiPi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 07 sty 2011, 15:06
Lokalizacja: Z Pączy....

Post autor: DżiPi » 02 mar 2011, 03:55

franz68-podjedź na Powązkowską 14.Gość ma pojęcie o gazach.Mojego AAR i NG ustawił pięknie a zanim to zrobił to wynalazł przyczyny nierównej pracy silników.
603 477 143
Powiedz,ze dzwonisz od tego co ma teraz 2 audi(będzie wiedział o kogo chodzi).

Awatar użytkownika
franz68
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 wrz 2008, 08:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: franz68 » 02 mar 2011, 16:31

dzieki wam bardzo, lece popatrzec co przeoczylem .dam znak co i jak...pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl