Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 NG] Brak mocy po zmianie silnika?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

[Coupe 2.3 NG] Brak mocy po zmianie silnika?

Post autor: Solskier » 19 sie 2007, 09:50

Witam, niedawno pisałem o wybuchu gazu i problemach z tym związanych, postanowiłem wywalić gaz.... kupiłem cały działający silnik po przebiegu 114tys m który nigdy nie widział gazu, po odpaleniu choził jak marzenie :) przełożyłem do siebie cały mechanizm wstryskowy łącznie z wtryskami, cały kolektor ssący z przepustnicami, silniczek krokowy, wszystkie gomowe łacznia, które choć troche mogły byc przetarte lub zaciągać lewe powietrze, nowy aparat zapłonowy, nówki kable, świece, po odpaleniu auta nadal nie równo pracuje jak przed wybuchem gazu, a teraz na dodatek nie ma mocy a jeżdze tylko na benzynie (może należy wyregulować zapłon?? i to jest całą przyczyną) ale sytuacja jest taka ze jak przybutuje to wchodzi max na 5 tyś obrotów ale i tak bez życia na 7 to już musze go ostro cisnąc gdzie precedzej na gazie po wybuchu chodził lepiej... dodam iże symbole na rozdzielaczu i przepustnicy są identyczne jak te orginalne moje.... jedyną róznicą jaką zauwarzyłem jest inny kompute...auto z którego wziołem czesci było z 89r, i miało taki duży komputer jetronic który był schowany w okolicach deski po stronie pasarzera, moja coupe jest z 88r i komputer ma o wiele mniejszy (wygląda na nowszy) i schowany jest w dole słupka przy nadkolu pasarzera.... wydaje mi sie ze jest nowszy bynajmniej tak wygląda z wierzchu.... o co z tym wszystkim chodzi??
Ostatnio zmieniony 19 sie 2007, 12:21 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 20 sie 2007, 08:12

auto z którego wziołem czesci było z 89r, i miało taki duży komputer jetronic który był schowany w okolicach deski po stronie pasarzera
to jest sterownik mieszanki paliwowo powietrznej KE-III-Jetronic Steuergerat
moja coupe jest z 88r i komputer ma o wiele mniejszy (wygląda na nowszy) i schowany jest w dole słupka przy nadkolu pasarzera....
to z kolei jest sterownik zapłonu VEZ - Steuergerat.

Niestety problem polega na tym że były rózne wersje układu KE-III-Jetronic jako całości - widziałem schematy gdzie występował tylko jeden sterownik, widziałem też takie ( i to mam u siebie) gdzie były osobno - sterownik mieszanki i osobno sterownik zapłonu. Sterownik mieszanki jest u mnie za schowkiem pasażera, a sterownik zapłonu jest tak jak u ciebie - w dole słupka przy pasażerze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl