Tak się zacząłem zastanawiać (bardzo przepraszam jeżeli powtarzam temat :cry: )
Czy jest możliwość zwiększenia mocy silnika, bez konieczności zwiekszania dafki paliwa w silniku z gaźnikiem (bez zmiany gaźnika)?
Jakby co to chyba mam gaźnik Keihin (niewiem czy I czy II) :oops:
Pozdrowienia :mrgreen:
[b3 1.8 SF] Modyfikacje - więcej mocy, mniej paliwa?
[b3 1.8 SF] Modyfikacje - więcej mocy, mniej paliwa?
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 11:54 przez mefix17, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie rzeczy to tylko w erze, a tak nawiasem to jest na forum troche tematow zwiazanych z podniesieniem mocy w aucie ale jak to mowia nie ba dymu bez ognia reasumujac moja dluga odpowiedz na Twoje pytanie: NIE
Teoretycznie przy kazdej modyfikacji silnika powinno sie zrobic korekte AFR-a, a jak jest w rzeczywisctosci kazdy wie <ok>
Teoretycznie przy kazdej modyfikacji silnika powinno sie zrobic korekte AFR-a, a jak jest w rzeczywisctosci kazdy wie <ok>
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 00:32 przez konrad81, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wszystko bez czego da się jechać, można zacząć od wywalania wnętrza fotele, tylna kanapa, wykładzina, deska rozdzielacza, wygłuszenie. Dać tylko lekki fotel dla kierowcy.Patrique pisze:Tylko powiem szczerze, że nie wiem co można by wywalić z B3, żeby ważyła mniej :-o .
Wywalone rzeczy można sprzedać więc bilans kosztów będzie dodatni.
Jeszcze widziałem na jakiejś stronie jak pewien człowiek dobudował do tyłu auta 2-3 metrowy dziób który poprawiał aerodynamikę i zmniejszał spalanie.