Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Chwilowy zanik pracy silnika na LPG oraz benzynie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

[B4 ABK] Chwilowy zanik pracy silnika na LPG oraz benzynie

Post autor: pietrusek1 » 03 lut 2011, 12:33

Witam nie znalazłem podobnego tematu wieć piszę nowy. Mam nastepujacy problem, od czasu do czasu samochod podczas jazdy potrafi zgasnac, np. jade ze stala predkoscia 2tys obr. po czym na okolo 1s obroty silnika spadaja do 0 zadne kontrolki sie nie zapalaja samochod zwalnia po czym silnik dalej pracuje (nastepuje szarpniecie- jak podczas gwaltyownego wcisniecia pedalu przyspieszenia)- oczywiscie caly czas wlaczony bieg, jesli obroty wynosza np 3,5tys to podczas zaniku pracy spadaja tak do 1,5tys i wracaja wraz z praca silnika do okolicy 3,5tys. Pytanie mam następujące czym jest sterowany obrotomierz czy przez ECU czy z cewki? Przekaznik nr 30 nowy. Proszę o porade jesli mieliscie podobny przypadek lub wiecie skąd obrotomierz bierze sygnał. Dzieki

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 03 lut 2011, 18:20

Obrotek posiada sygnał z cewki. Jeśli chcesz zdiagnozować układ to weź do ręki lampę stroboskopową jedna ręka dodawaj gazu a drugą strzelaj na znaki. Jeśli podczas tych twoich zaników obrotów zauważysz że znak przesunął się na ten moment w pozycje zero a potem powrócił na wyprzedzenie mimo że przepustnica jest cały czas tak samo uchylona.(towarzyszy temu utrata mocy silnika i zwalnianie o których pisałeś). Temat do ogarnięcia ale najpierw zrób taki pomiar i daj znać.

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 04 lut 2011, 14:32

Witam dzieki za odpowiedz. Az tak często te zaniki pracy nie wystepuja, wtedy to latwo by bylo zdiagnozowac usterke. Czasem jezdze tydzien i nic sie nie dzieje a czasem potrafi 2 razy na dzien tak przygasac. W przypadku gdy Sygnal obrotomierza brany jest z cewki przypuszczam ze cos sie dzieje z modułem, bo nie mam czegos takiego jak praca na 3 czy 2 cylindrach tylko albo pracuja wszystkie albo zaden. Dzieki za pomoc jak wymeinie mogul dam znac czy ta usterka nadal wystepuje. POzdrawiam

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 04 lut 2011, 14:49

Moim zdaniem jak moduł padnie to od razu bez jakiś szczególnych objawów. Zobacz podłączenie prądowe cewki i samą cewkę.

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 06 mar 2011, 12:18

Witam ponownie, sprawdziłem połączenie prądowe cewki, okazało się że są zaśniedziałe - po przeczyszczeniu i skręceniu do tej pory nie wystąpiła opisana usterka. Dzięki za pomoc i pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl