Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8] Poprawność podłączenia wężyków podciśnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

[ B3 1.8] Poprawność podłączenia wężyków podciśnienia

Post autor: swiety82 » 06 mar 2011, 15:13

Witajcie!

Czy możecie sprawdzić poprawność podłączenia przewodów podciśnienia? Były w sumie niepodłączone w całości i robiłem to od nowa, przy okazji wymieniłem gumowe łączniki.

Fotka przed:

Obrazek

I po podłączeniu:

Obrazek

Zastanawia mnie ten element - czy powinien być z jednej strony niepodłączony? Zaznaczony strzałką...

Obrazek

I ten sam element widoczny od przodu:

Obrazek

Przepraszam za słabą jakość zdjęć ale robione na szybko i na mrozie :)
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 16:49 przez swiety82, łącznie zmieniany 1 raz.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 mar 2011, 15:21

Element zaznaczony strzałką powinien być wolny. Nie jestem pewien, ale to chyba jakiś odpowietrzenie lub coś podobnego. Oryginalne łączniki wymieniłeś na nowe- bardzo dobrze zrobiłeś <ok> . Jeszcze sprawdź ori łącznik(oraz wymień najlepiej) przy aparacie zapłonowym oraz łączniki przy patelni(wszystkie- od spodu, oraz te na wierzchu, przy klapce od ciepłe/zimne powietrze). Jak będziesz wszystko składał, to na mikser(w miejscach, gdzie łączy się go z gaźnikiem i patelnią) nie zaszkodzi dać silikonu dla poprawy szczelności. I jeszcze sprawdź gumowy przewód, który odchodzi od kolektora do metalowego przewodu, który prowadzi do serwa.

Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

Post autor: swiety82 » 06 mar 2011, 15:25

Dzięki za pomoc!

Od cewki zapłonowej też zmieniłem przewód, ale nic nie ruszałem przy kolektorze, muszę to sprawdzić jak mówisz...

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 mar 2011, 15:29

A jaki masz konkretnie silnik(oznaczenie kodowe)? A tak poza tym, to wszystkie schematy dostępne są w książce "Obsługa i naprawa Audi 80" dostępnej w dziale "Download" :-P. Oraz screeny są na forum.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 06 mar 2011, 17:36

Witam. U mnie w tym elektrozaworze przy gaźniku też jest to wyjście wolne, tylko jest nałożona taka gumowa zaślepka, nie wiem czy to tak musi być, czy poprzedni właściciel to założył.
Jutro to zdejmę i sprawdzę czy jest jakaś różnica w jeździe ;-)

Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

Post autor: swiety82 » 07 mar 2011, 12:27

I jak kolego pracuje? Jest różnica?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 08 mar 2011, 06:31

swiety82 pisze:I jak kolego pracuje? Jest różnica?
Sprawdzałem, ale żadnej różnicy w jeździe nie zauważyłem, więc założyłem spowrotem tą zaślepkę ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl