Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM]Silnik krokowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

[80 B3 1.8 PM]Silnik krokowy

Post autor: bandzior » 08 sty 2007, 07:56

Więc od początku:
Kiedyś oddałem autko do "mechanika" i stwierdził że przyda mu się silnik krokowy :evil: więc sobie go pożyczył ja dowiedziałem się o tym po miesiącu i niestety nie było już po co tam jechać i w ten oto sposób jeździłem do soboty bez tego silnika.
Kupiłem używany zamontowałem i teraz zaczynają się schody:
Komputer steruje nim ale ustala wolne obroty na poziomie ok 1500 -1800, to wydaje mi się troche za dużo. Co może być przyczyną??
Może czujnik temp. silnika?? Czy ktoś wie jak go sprawdzić??
Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 10:09 przez bandzior, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 08 sty 2007, 08:40

Może poprostu przykręć śrubę od obrotów!
Czujnik temp. silnika, mógłby to być. Podaje zła informacje do komputera i .....
No ale nie jestem pewien. Ja ten problem miałem w Golfie, wyieniałem tam wszystko.....dosłownie. I nic. Tylko, że mi jeszcze do tego obroty falowały! 8-)
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 10 sty 2007, 08:35

Poradziłem sobie z tym złośliwcem.
Miałem wetknięty bezpiecznik w przekaźnik pompy i to była przyczyna.
:roll:

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 13 sty 2007, 15:55

przepraszam że się wtrące ale w PM nie ma krokowego tylko jest nastawnik przepustnicy a co do problemu z wolnymi obrotami to wyregulować należy wyłącznik biegu jałowego

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 15 sty 2007, 08:14

A jak tego dokonać??

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 15 sty 2007, 13:54

wypinasz wtyk przy wtrystku (czarna wtyka) do dwóch górnych pinów podłączasz 6V (+do górnego pinu) wtedy popychacz cofnie się do końca później do dolnych pinów podłączasz omomierz i śrubą regulacyjną na imbus regulujesz tak aby przy wsuniętym szczelinomierzu 0,5 mm włącznik powinien być zamknięty a przy wyjętym otwarty i ot cała filozofia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga