[B3/B4] Montaż klimatyzacji do wersji bez niej- koniec prac
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Różni się że cały zespół nagrzewnicy ma chyba ze 4 silniczki które sterują klapami, kilka czujników mierzących temperaturę w kanałach wewnątrz tego zespołu oraz wewnątrz auta i jeden na zewnątrz. Tym wszystkim zawiaduje moduł klimatronika, który jeszcze korzysta z takich informacji jak: prędkość, obroty silnika, obroty kompresora klimy, temperatura płynu chłodniczego.
Przy zwykłej też potrzebujesz całej nagrzewnicy z parownikiem klimy.
Przy zwykłej klimie też jest sterownik, który potrzebuje informacji ale jest ich mniej. Wykorzystuje on czujniki temperatury płynu chłodniczego, temperatury zewnętrznej, obroty silnika.
Obie wersje podłączone są do czujników ciśnienia w układzie klimatyzacji.
Przy zwykłej też potrzebujesz całej nagrzewnicy z parownikiem klimy.
Przy zwykłej klimie też jest sterownik, który potrzebuje informacji ale jest ich mniej. Wykorzystuje on czujniki temperatury płynu chłodniczego, temperatury zewnętrznej, obroty silnika.
Obie wersje podłączone są do czujników ciśnienia w układzie klimatyzacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z klimą jest inny schowek ,mniejszy Podziwiam kolęgę ,bo również robię wszystko sam przy aucie ,ale o ile z manualną klimą bym pewnie dał radę ,to na zrezanie klimatronika bym się nie porwał :roll: Wolę jednak moją manualną ,mniej skomplikowana a działa tak samoNiki20 pisze:Panowie wydarłem wszystko spod maski, deskę zdjąłem nagrzewnicę itp i utknąłem na kablach... Nie wiem jak to ugryźć... Klima manual oczywiście... aaa i jeszcze pytanie czy schowek od pasażera trzeba zmieniać czy jest taki sam w wersji z klimą i bez??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja ostatnio wycinałem przewody klimatronika z Passata B5 bo były zwinięta razem ze wszystkim. Trochę pracochłonne i trochę ciężko wyrwać z całej plątaniny kabli.Niki20 pisze:Nie wiem na razie jak wyciągnąć potrzebne kable z dawcy...
Miałem go sobie włożyć do Audi 80 ale jakoś nie chce mi się rzeźbić bo i tak nie miałbym chłodzenia. Zakończyłem pracę na oznaczeniu wszystkich kabli od czego są podłączeniu do aku w celu sprawdzenia i tak leży to na podłodze.
Albo powycinaj sobie same wtyczki a później będziesz odtwarzał wiązkę wg. schematu.
co do nabicia R12 to sa problemy ze znalezieniem tegoz czynnika ale mozna nabic R134 i nic sie nie dzieje... tylko koniecznie wymienic olej w sprezarce... jedni mowia ze weze nie wytrzymaja, inni ze sprezarka ale kumpel nabijal R134 do R12 i odkad nabil bedzie z 1,5 roku i mowi ze nic sie mu nie dzieje.. pisze tyle co mi kumpel mowil wiec osobiscie nie testowalem tego.
mati86 jak chcesz koniecznie R12 to wal na gg to ci adres dam, powinni ci nabic.
mati86 jak chcesz koniecznie R12 to wal na gg to ci adres dam, powinni ci nabic.
Witam
1 - Czy z powyższej aukcji podejdzie kompresor do mojej B3 2.0 16V czyli benzyna 4 cylindrowa
http://allegro.pl/sprezarka-klimatyzacj ... 56021.html
2 - Na jaki czynnik są te sprężarki ?
3 - Czy jak mam sprężarką na R12 to mogę nabić klimę nowym czynnikiem ?
1 - Czy z powyższej aukcji podejdzie kompresor do mojej B3 2.0 16V czyli benzyna 4 cylindrowa
http://allegro.pl/sprezarka-klimatyzacj ... 56021.html
2 - Na jaki czynnik są te sprężarki ?
3 - Czy jak mam sprężarką na R12 to mogę nabić klimę nowym czynnikiem ?