Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

Audi [B4 1Z] ZBIEŻNOŚĆ - CO POTRZEBNE

ODPOWIEDZ
hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

Audi [B4 1Z] ZBIEŻNOŚĆ - CO POTRZEBNE

Post autor: hawkk5 » 10 mar 2011, 20:55

Będę na dniach ustawiał zbieżność. Pytanie moje brzmi następująco: Co potrzebuję wymienić aby za chwilę nie trzeba było jej ustawiać?

Wymieniłem tuleje na wahaczach, sworznie i końcówki drążków. Czy jeśli posypią mi sie końcówki stabilizatora to trzeba będzie ustawiać ją od nowa?

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 10 mar 2011, 21:01

hawkk5 pisze: Pytanie moje brzmi następująco: Co potrzebuję wymienić aby za chwilę nie trzeba było jej ustawiać?
Geometria zmieni sie po wymianie końcówek drążków i sworzni wahaczy.
hawkk5 pisze:Czy jeśli posypią mi sie końcówki stabilizatora to trzeba będzie ustawiać ją od nowa?
Pewnie chodzi Ci o łączniki stabilizatora. Po ich wymianie nie trzeba robić na nowo geometrii auta.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 21:05 przez tomekk666, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Re: Audi [B4 1Z] ZBIEŻNOŚĆ - CO POTRZEBNE

Post autor: joandaw » 10 mar 2011, 21:02

hawkk5 pisze: Czy jeśli posypią mi sie końcówki stabilizatora to trzeba będzie ustawiać ją od nowa?
Nie trzeba ustawiać zbieżności przy wymianie łącznika stabilizatora ;-)

hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hawkk5 » 10 mar 2011, 21:10

Dziękuje i przepraszam za nieprecyzyjność. Trochę jestem ciemny ale krok po kroku :D jutro sam wymieniam termostat :D

[ Dodano: 2011-03-10, 21:14 ]
a jeszcze jedno. przy wymianie wahaczy chyba też geometria idzie się trąbić?

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 10 mar 2011, 21:28

[ Dodano: 2011-03-10, 21:14 ]
a jeszcze jedno. przy wymianie wahaczy chyba też geometria idzie się trąbić?[/quo

przy wymianie wachaczy wymieniasz sworznie czyli trzeba robić zbieżność

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 10 mar 2011, 21:50

hawkk5 pisze:a jeszcze jedno. przy wymianie wahaczy chyba też geometria idzie się trąbić?
Z regóły w naszych autach wymienia się same tuleje wahaczy, a nie całe wahacze, ale jeżeli już chcesz wymieniać wahacze to trzeba robić po tym geometrie z powodu nowego ustawienia na sworzniu wahacza.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 11 mar 2011, 20:37

Ale po wymianie tulei też może geometria nie siedzieć. Wystarczy 1 mm różnicy a geometria potrafi być całkowicie różna. Sam to przerabiałem wiec warto po wymianie tulei też sprawdzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl