Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 wszystkie] zatkany uklad paliwowy

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

[b3 wszystkie] zatkany uklad paliwowy

Post autor: piotrek 250279 » 11 mar 2011, 19:44

Witam mam taki problem,nieda sie jechac autkiem na bezynie.Zapala normalnie na pb i po ujechaniu 1 km gasnie,trzeba odstac z 5 minut i znowu zapala bez problemu.Mam mechaniczna pompke paliwa i jak sciagne wezyk przed nia,i probuje dmuchac do niego to tak jakby byl zatkany nieidzie ani wdmuchac powietrza spowrotem do baku, ani zaciagnac do siebie paliwa.Tam niema chyba zadnego zaworka zwrotnego . Co robic drutem jakim to przepchac czy co?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 11 mar 2011, 20:24

Może warto wymienić przewód od zbiornika paliwa do pompki i przy okazji sprawdzić(koniecznie wymienić) filtr paliwa jak jest po drodze(z baku do pompki)?

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 11 mar 2011, 20:32

a dmuchałeś w wężyk co idzie od pompki do gaźnika czy od pompki w stronę baku
tam masz pompkę w baku tak czy jak w poldku wkręconą w blok silnika

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 11 mar 2011, 20:35

Auto ma jezdzic do konca tego roku a potem szrot, wiec niechce pchac kasy w nowy uklad paliwowy itp.Tam jest pompka przy silniku mechaniczna i dmuchalem w strone baku miedzy bakiem a pompka, podobno tam jest jakis zawor zwrotny moze on sie spitolil, ale gdzie go szukac?

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 11 mar 2011, 21:46

zawór zwrotny będzie zamontowany w owej pompce

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 11 mar 2011, 22:25

w pompce to swoja droga, ale ja sciagalem waza przed nia

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 12 mar 2011, 11:58

no to wina będzie leżała w przewodzie sprawdź czy gdzieś ci się nie zagiął jak nie to go drutem jakim przepchaj a w powrót też dmuchałeś

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 12 mar 2011, 19:56

przepchalem dzisiaj ten uklad kompresorem :mrgreen: .Tylko ciekawe na jak dlugo, pewnie syf jest w baku i za jakis czas znowu sie zatka.Ale teraz woze w bagazniku reczna pompke do kol to bede pompowal w weza jak cos :mrgreen:

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 12 mar 2011, 20:08

to i tak przecież z paliwa nie korzystasz bo na gazie cały czas latasz hehe :mrgreen: :lol: a teraz ile Ci gazu pali :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 12 mar 2011, 20:18

No wlasnie parownik mi chyba szlak trafil , jak przekrece kluczykiem na zaplon bez zapalania silnika to gaz pomalu leci to normalne?.Zdiolem dzis weza od gazu przekrecilem na zaplon i palcem zatkalem i czuc ze robi sie cisnienie

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 13 mar 2011, 19:34

Piotrek, a silnik zapala teraz na LPG ? Gaz powinien leciec z większym ciśnieniem :roll:

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 13 mar 2011, 19:58

Przemo80b3 pisze:Piotrek, a silnik zapala teraz na LPG ? Gaz powinien leciec z większym ciśnieniem :roll:
ale po wlaczeniu zaplonu powinien odrazu joz leciec gaz?mowie o przekreceniu tylko kluczyka zeby kontrolki sie zapalily.No wlasnie niechce palic na lpg ale wystarczy ze tylko na sekunde odpali na pb i jak pstrykne go na gaz to normalnie chodzi.A z rozrusznika na lpg ni huhu.I zapomnialem dodac ze pali 20 l na 100 bez kitu.Jak tak dalej bedzie chlal to bede musial kobicie i dzieciakom zmniejszyc racje zywnosciowe :mrgreen: bo nie wyrobie inaczej

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 13 mar 2011, 20:07

Po przekręceniu na ''zapłon'' elektrozawór powinien podać dawkę ''startową'' gazu, ciągle gaz leciec nie powienien bo silnik by zalewało ;-)
A prowbowałeś regulować ten parownik ?
Moja beczka w tamtym roku wiosną też na lpg nie paliła, a wcześniej paliła bez problemu i regulacja parownika nie przynosiła efektu, skończyło się to regeneracją reduktora ;-)
Poprawiły się osiągi i w mrozy dało się zapalić na gazie ;-)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 13 mar 2011, 20:10

No zastanawiam sie czy nie kupic na autozlomie reduktora,tylko ja kiedys mialem silnik 1,6 70km i reduktor jest 70 kw,a teraz mam 1,8 jakbym tak 100kw zapodal niebylo by lepiej?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 13 mar 2011, 20:17

70kw to za mało na ten silnik, ten reduktor nie jest aż taki wydajny.
100kw już wystarczy w zupełności ;-)
Przyrostu mocy, czy coś w tym stylu nie uzyskasz :-D
A nie wiadomo ile ten ''nowy'' używany reduktor chodził w aucie, i ile już leży bezużytecznie, może w nim membrany już są wykończone :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl