B3 ABK
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
pawelrybak15, gdyby mi tylko prędkościomierz działał to już bym wam mówił o dokładnych efektach :roll:
Ja za wiele nie jeździłem kawałek się przejechałem tam na podwórku, ale w czasie jazdy od razu widać taką różnice że na starej skrzyni jak jechałem dłużej na 5 i potem wciskałem to ona sie muliła i trzeba było redukować na mniejszy bieg, a teraz jak wciśnie się gaz to idzie ładnie bez żadnego "ale"
Ja za wiele nie jeździłem kawałek się przejechałem tam na podwórku, ale w czasie jazdy od razu widać taką różnice że na starej skrzyni jak jechałem dłużej na 5 i potem wciskałem to ona sie muliła i trzeba było redukować na mniejszy bieg, a teraz jak wciśnie się gaz to idzie ładnie bez żadnego "ale"
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie pamiętam niestety który pin kostki niebieskiej licznika to jest sygnał prędości, ale na 100% sygnał prędkości idzie przewodem białym z niebieskim paskiem. Musisz w koste niebieskiej wyszukać pin połączony do tego przewody i wpiąć tam jeden z przewodów pomiarowych omomierza, a drugi podepnij pod drugi koniec przewodu białego z niebieskim paskiem, ten koniec, który masz przy czujniku prędkości. Musi mieć przejście ten przewód, jak nie ma to jest uszkodzony i mamy przyczynę <ok>
eee..yyy..aa :roll: i wszystko jasne :mrgreen:Nie pamiętam niestety który pin kostki niebieskiej licznika to jest sygnał prędości, ale na 100% sygnał prędkości idzie przewodem białym z niebieskim paskiem. Musisz w koste niebieskiej wyszukać pin połączony do tego przewody i wpiąć tam jeden z przewodów pomiarowych omomierza, a drugi podepnij pod drugi koniec przewodu białego z niebieskim paskiem, ten koniec, który masz przy czujniku prędkości. Musi mieć przejście ten przewód, jak nie ma to jest uszkodzony i mamy przyczynę <ok>