Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8S +lpg] Niskie obroty / nagrzewnica

Wszystko co związane z LPG
DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

[80 b3 1.8S +lpg] Niskie obroty / nagrzewnica

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 12:08

Hej koledzy. Powiedzcie mi czy w naszych Audicach można jakoś podnosić obroty?? W mojej starej fiescinie to krecilo sie tylko taką nakretka od linki gazu i juz a tu nic takiego nie moge znalezc... A po odpaleniu auta obroty schodza nawet do ok 200 i auto sie trzesie muszę dawać dużo ssania zeby obroty byly w ok. 1000. I nawet jak sie rozgrzeje to jest tak samo...



I druga sprawa... mam walnieta nagrzewnice i mi cieknie... a nie mam ochoty rozbierac calej deski a nawet i czasu... czy moge poloczyc weze wchodzacy i wychodzacy z nagrzewnicy ze soba aby zamknąć obieg??

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 14 mar 2011, 13:16

A co to za silnik KAT? :-) W gaźnikowcach może i tak w monowtrysku nie. Co do połączenia węży to raczej nic nie powinno się stać.

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 13:24

Tak, na gaźniku. Ale jak te obroty podkręcić??

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 14 mar 2011, 14:19

Nie podałeś jaki masz silnik, podaj oznaczenie a ktoś kto ma taki sam pewnie Ci podpowie.

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 14:47

mam silnik 1.8s KAT 64 kW

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 14 mar 2011, 15:02

witam oznaczenie silnika znajdziesz pod 3cia swieca na bloku zaraz tam gdzie blok styka sie z glowica, te pierwsze 2 literki wybite numeratorem tj oznaczenie twojego silnika.Moze byc to zabrudzone ale znajdziesz napewno.A co do polaczenia tych wezy to tak ja tak zrobilem i jezdzilem dosyc dlugo i wyobraz sobie ze w zimie to bylo ,az wkoncu zmobilizowalem sie i zrobilem nagrzewnice

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 14 mar 2011, 16:27

z wężami tak nagrzewnica droga nie jest ale można je połączyć co do podkręcenia obrotów masz gaz czy sama ben

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 16:35

Gaz

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 14 mar 2011, 16:39

to jeszcze powiedz jak na gazie się zachowuje jak zimny jak ciepły bo miałem tak sam problem jak ty i nie dało rezultatu bo potem wkręcał mi się na ponad 2000 u mnie pomogło ustawienie aparatu zapłonowego i gaźnika. Fakt mam uszkodzony dalej aparat ale zapala obroty na zimnym 900 na ciepłym 1100 a wcześniej tak jak u ciebie ja musiałem oprócz ssana gaz trzymać jeszcze.

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 16:43

Odpala ok ale obroty spadaja bardzo nisko i musze ssanie niemal do konca pociagac zeby bylo 1100 obrotow... Pierwszy kilomentr na zimnym silniku troche brakuje mocy troszke trzesie buda ale po okolo kilometrze jest ok... jednak obroty dalej to samo i ciagle ssanie... Czy zimny czy cieply obroty maja sie tak samo... mysle ze podkrecenie by pomoglo ale nie wiem jak to zrobic;/

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 14 mar 2011, 17:46

sproboj jeszcze przy reduktorze od lpg ta srobke od obrotow popuscic.A jak koniecznie chcesz ta linke podciagnac a niemasz jak tego zrobic to przetnij nakretke 8semke z jednej strony rozchyl tak zeby ci na linke naszla, zaloz na koniec linki i zagnij zpowrotem zeby nie spadla <ok> ja tak zrobilem bo skonczyla mi sie joz regulacja.Aswoja droga u mnie jest regulacja linki gazu

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 17:48

Żebym tak jeszcze wiedział która to ra śrubka ...;/

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 14 mar 2011, 17:52

DigiArt sprawdź oznaczenie silnika, piotrek 250279 opisał gdzie je znaleść, będzie wiadomo jaki masz silnik to i będzie wiadomo jaki gaźnik i będzie łatwiej pomoc. ;-)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 14 mar 2011, 17:56

na reduktorze szukaj,taka karbowana zeby palcami dalo sie nia krecic . Jedna powinna byc wieksza na dole reduktora do spuszczania syfu, a druga gdzies z przodu do regulowania obrotow.Przyjrzyj sie reduktorowi a zobaczycz ja napewno ona w palcach powinna sie krecic

DigiArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 22 mar 2010, 21:23

Post autor: DigiArt » 14 mar 2011, 18:07

Ok dziekuje bardzo :) jutro sporbuje bo juz ciemno... dzieki:) Jak nie znajde to zrobie fotki i mi pokazesz ok?

[ Dodano: 2011-03-14, 20:29 ]
No własnie probowalem znalezc te oznaczenie silnika ale nie moglem sie niczego doczytac... nie wiem... jakies 33 mi sie rzucilo w oczy ale nie wiem czy to to...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl