[B4 1,9TDI 1Z] Prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą
[B4 1,9TDI 1Z] Prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą
kurwa - przepraszam ze klne
tylko sie pochlastac poszła mi uszczelka pod głowica olek dostał sie do układu chłodzenia
narazie w niewielkich ilosciach ale jest, silnik sie grzeje bo jak wiadomo dostaje sie do układu chłodzenia powietrze.,
teraz mam dylemat albo robic remont, albo kupic nowy silnik, albo sprzedac auto puki jeszcze sie toczy i niech ktos inny sie martwi.
w sobote biore slub a tu taki fajny tydzien i jeszcze jestem przeziebiony tylko sie pochlastac. :-x
tylko sie pochlastac poszła mi uszczelka pod głowica olek dostał sie do układu chłodzenia
narazie w niewielkich ilosciach ale jest, silnik sie grzeje bo jak wiadomo dostaje sie do układu chłodzenia powietrze.,
teraz mam dylemat albo robic remont, albo kupic nowy silnik, albo sprzedac auto puki jeszcze sie toczy i niech ktos inny sie martwi.
w sobote biore slub a tu taki fajny tydzien i jeszcze jestem przeziebiony tylko sie pochlastac. :-x
Ostatnio zmieniony 20 sie 2007, 20:43 przez wenon, łącznie zmieniany 1 raz.
za 2500 dostane silnik kompletny ze skrzynia. z mlodszego rocznika i pompa bedzie juz z nastawnikiem indukcyjny a nie potencjometrycznym co w moim przypadku juz szwankuje
stary silnik zostanie rozsprzedany na czesci co napewno sie zwroci
jesli to wina tylko uszczelki to było by dobrze ale trzeba po sciagnieciu głowicy ja sprawdzic i tu sie robia koszty robocizna 500zl sprawdzenie głowice 120zl uszczelki napewno pompa wody obowiazkowo do wymiany i termostat i koszty sie robio juz spore
chyba w tym przypadku pozostaja mi 2 opcjie albo silnik albo nowe auto
a mam smaka na A6 C4 2.5TDI z 96roku
stary silnik zostanie rozsprzedany na czesci co napewno sie zwroci
jesli to wina tylko uszczelki to było by dobrze ale trzeba po sciagnieciu głowicy ja sprawdzic i tu sie robia koszty robocizna 500zl sprawdzenie głowice 120zl uszczelki napewno pompa wody obowiazkowo do wymiany i termostat i koszty sie robio juz spore
chyba w tym przypadku pozostaja mi 2 opcjie albo silnik albo nowe auto
a mam smaka na A6 C4 2.5TDI z 96roku
Ostatnio zmieniony 20 sie 2007, 20:55 przez wenon, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelka
nie bądź głupi, nie zmieniaj silnika :!: zrób uszczelkę, jak zrobisz sam to koszt ok 400 zł. i silnik hula jak dawniej, żadnych problemów!!! niedawno około 1 miesiąca zrobiłem uszczelkę i jest ok! pozdrawiam i życzę szerokości ______________________piachu
Re: uszczelka
Nie każdy jest taki zdolny jak ty!! Najlepszym sposobem jest zmiana uszczelki nie warto ryzykować w zmiane silnika no chyba że twój to kompletne padło i masz pewność że go sprzedaszPIACHU pisze:nie bądź głupi, nie zmieniaj silnika :!: zrób uszczelkę, jak zrobisz sam to koszt ok 400 zł. i silnik hula jak dawniej, żadnych problemów!!! niedawno około 1 miesiąca zrobiłem uszczelkę i jest ok! pozdrawiam i życzę szerokości ______________________piachu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wymiana uszczelki to jeszcze nie taka tragedia. Jeśli to tylko uszczelka to nie będzie tak źle. Kiedyś też mnie przerażała myśl (o jeny uszczelka). Jak rozebrałem pół silnika przy wymianie wału to wymiana uszczelki teraz to pikuś, jak zmiana opony. Nie powiem bo żeby zdjąć głowice to jednak trzeba sie trochę napocić, ale wszystko jest do zrobienia.