Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 SB] wyciek ropy z dzwigni regulacji predkosci obrotowej

ODPOWIEDZ
radoszka80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 lut 2011, 20:26
Lokalizacja: Ścinawka Średnia

[B3 SB] wyciek ropy z dzwigni regulacji predkosci obrotowej

Post autor: radoszka80 » 27 lut 2011, 20:47

witam

mam problem jak w temacie, objawia mi sie to tym ze jest mokra pompa wtryskowa od gory poniewaz mam wyciek z tej dzwigni. auto po dluzszym postoju jak go odpale nie wchodzi na swoje obroty na biegu jalowym tylko po chwili zaczyna normalnie pracowac jak wzrosnie cisnienie w pompie wtryskowej, z tego powodu tzn z tego wycieku troszke sie zapowietrza ta pompa.
czy jest to kwestia wymiany jakiegos oringu przy tej dzwigni bez rozbierania dekla czy trzeba go sciagac?
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 20:50 przez radoszka80, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 27 lut 2011, 21:30

najlepiej to daj zdjęcie i zaznacz w którym miejscu cieknie to będzie łatwiej ;-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 27 lut 2011, 21:48

radoszka80 pisze:mam problem jak w temacie, objawia mi sie to tym ze jest mokra pompa wtryskowa od gory poniewaz mam wyciek z tej dzwigni.
dźwignia gazu do zdjęcia góra i o ring do wymiany

radoszka80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 lut 2011, 20:26
Lokalizacja: Ścinawka Średnia

Post autor: radoszka80 » 27 lut 2011, 21:56

Czyli nie muszę ściągać dekla pompy tak?

adasrogas

Post autor: adasrogas » 08 mar 2011, 18:43

Witam. Ja też mam problem z wyciekiem w pompie wtryskowej w moim JK. U mnie sprawa wygląda tak ze trzeba kręcić ze 2 -3 razy po ok 10 sekund zeby odpalił. Nie ważne czy z zaciągniętym przyspieszeniem wtrysku, czy wciskam pedał gazu czy nie. Mniej wiecej tyle trzeba kręcić. Świece żarowe mi nie działają, nie działały tez gdy bylo -13 i odpalał wtedy znacznie szybciej. Dodatkowo widać wilgoć na górze pompy wtryskowej. I widać że zbiera się paliwo w takim wgłębieniu przy silniku. Możliwe ze mróz i woda coś namieszały....

Moje pytania:
Które uszczelki najczęściej puszczają i jak skomplikowana jest ich wymiana? Czy trzeba ściągać pompę od silnika?
Czy pod dźwignią obrotów z tą sprężyną jest uszczelka i czy coś sie nie przestawi jak to sciągnę?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 09 mar 2011, 17:43

żeby uszczelnić górę pompy np gaz , reg rpm , LDA
należy tak postępować http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486
adasrogas pisze:Moje pytania:
Które uszczelki najczęściej puszczają i jak skomplikowana jest ich wymiana? Czy trzeba ściągać pompę od silnika?
Czy pod dźwignią obrotów z tą sprężyną jest uszczelka i czy coś sie nie przestawi jak to sciągnę?
jeśli nie cieknie z głowicy lub przyspieszacza kąta na dole nie zdejmuje się pompy , jest o ring i nie wiem o czym dokładnie piszesz jeśli to z boku u góry regulacja wolnych rpm

adasrogas

Post autor: adasrogas » 14 mar 2011, 22:08

a możesz powiedzieć jaki wymiar ma ten o ring który uszczelnia dzwignie regulacji obrotów?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga