witam
mam problem jak w temacie, objawia mi sie to tym ze jest mokra pompa wtryskowa od gory poniewaz mam wyciek z tej dzwigni. auto po dluzszym postoju jak go odpale nie wchodzi na swoje obroty na biegu jalowym tylko po chwili zaczyna normalnie pracowac jak wzrosnie cisnienie w pompie wtryskowej, z tego powodu tzn z tego wycieku troszke sie zapowietrza ta pompa.
czy jest to kwestia wymiany jakiegos oringu przy tej dzwigni bez rozbierania dekla czy trzeba go sciagac?
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
[B3 SB] wyciek ropy z dzwigni regulacji predkosci obrotowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lut 2011, 20:26
- Lokalizacja: Ścinawka Średnia
[B3 SB] wyciek ropy z dzwigni regulacji predkosci obrotowej
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 20:50 przez radoszka80, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lut 2011, 20:26
- Lokalizacja: Ścinawka Średnia
Witam. Ja też mam problem z wyciekiem w pompie wtryskowej w moim JK. U mnie sprawa wygląda tak ze trzeba kręcić ze 2 -3 razy po ok 10 sekund zeby odpalił. Nie ważne czy z zaciągniętym przyspieszeniem wtrysku, czy wciskam pedał gazu czy nie. Mniej wiecej tyle trzeba kręcić. Świece żarowe mi nie działają, nie działały tez gdy bylo -13 i odpalał wtedy znacznie szybciej. Dodatkowo widać wilgoć na górze pompy wtryskowej. I widać że zbiera się paliwo w takim wgłębieniu przy silniku. Możliwe ze mróz i woda coś namieszały....
Moje pytania:
Które uszczelki najczęściej puszczają i jak skomplikowana jest ich wymiana? Czy trzeba ściągać pompę od silnika?
Czy pod dźwignią obrotów z tą sprężyną jest uszczelka i czy coś sie nie przestawi jak to sciągnę?
Moje pytania:
Które uszczelki najczęściej puszczają i jak skomplikowana jest ich wymiana? Czy trzeba ściągać pompę od silnika?
Czy pod dźwignią obrotów z tą sprężyną jest uszczelka i czy coś sie nie przestawi jak to sciągnę?
żeby uszczelnić górę pompy np gaz , reg rpm , LDA
należy tak postępować http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486
należy tak postępować http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486
jeśli nie cieknie z głowicy lub przyspieszacza kąta na dole nie zdejmuje się pompy , jest o ring i nie wiem o czym dokładnie piszesz jeśli to z boku u góry regulacja wolnych rpmadasrogas pisze:Moje pytania:
Które uszczelki najczęściej puszczają i jak skomplikowana jest ich wymiana? Czy trzeba ściągać pompę od silnika?
Czy pod dźwignią obrotów z tą sprężyną jest uszczelka i czy coś sie nie przestawi jak to sciągnę?