[B4 1Z 1.9 Tdi] pulsuje pedał sprzęgła..
[B4 1Z 1.9 Tdi] pulsuje pedał sprzęgła..
Witam czy wie ktoś co może być powodem pulsowania pedału sprzęgła gdy wciskam delikatnie sprzęgło na biegu jałowym???
Tzn. wciskam niewiele do momentu gdy znika luz na pedale.
Żadny bieg nie jest załączony.
Przy ruszaniu sprzęgło nie ślizga i nie szarpie.
[ Dodano: 2007-06-05, 09:28 ]
Sorki wielkie za pomyłkę że nie ten dział.
Tzn. wciskam niewiele do momentu gdy znika luz na pedale.
Żadny bieg nie jest załączony.
Przy ruszaniu sprzęgło nie ślizga i nie szarpie.
[ Dodano: 2007-06-05, 09:28 ]
Sorki wielkie za pomyłkę że nie ten dział.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
poduszki też wymieniałem i nic nie przeszło.u mnie pulsuje pedał sprzegła i jest inny odgłos pomiędzy puszczonym sprzęgłem a jak wcisne.z tego co zauwarzyłem mam do wymiany jakieś łożysko które jest w skrzyni.nie wiem jak sie ono dokładnie nazywa ale chyba łozysko oporowe.może to jest jego przyczyna...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ale ja wymieniłem kompletne sprzegło.wszystkie trzy elementy sa nowe.mnie chodzi o łożysko które jest w skrzyni nie wiem dokładnie jak się nazywa ale chyba łożysko wałka sprzęgłowego.tego łażyska nie wymieniasz gdy wymieniasz sprzęgło.najciekjawsze jest to że przy zmianie biegów odczówam lekie szarpniecia.najgorzej jest jak szybko przyspieszam i zmieniam szybko z 1 biegu na 2 to potrafi tak walnać pod spodem samochodu jakbym na coś wjechał.podobno to wina właśnie tego łożyska o którym mówie...
hudy pisze:ale ja wymieniłem kompletne sprzegło.wszystkie trzy elementy sa nowe.mnie chodzi o łożysko które jest w skrzyni nie wiem dokładnie jak się nazywa ale chyba łożysko wałka sprzęgłowego.tego łażyska nie wymieniasz gdy wymieniasz sprzęgło.najciekjawsze jest to że przy zmianie biegów odczówam lekie szarpniecia.najgorzej jest jak szybko przyspieszam i zmieniam szybko z 1 biegu na 2 to potrafi tak walnać pod spodem samochodu jakbym na coś wjechał.podobno to wina właśnie tego łożyska o którym mówie...
moim zdanie te podobno to jest tylko naciaganie na kase a pulsowanie moze wynikac z wiecej zeczy naprzyklad sloneczko na docisku moze byc juz zuzyte przy nowej tarczy one dziala automatycznie wczesniej i lozysko nie siada na stare wydarte miejsce i wtedy moze pulsowac.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18