Przywitaj się z nami
-
Dajmos_Audi80
- Forum Audi 80

Re: Przywitaj się z nami
witam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez jarek1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,jestem posiadaczem,pozostałości po Audi 80 B4 1.9 TDi,miałem wersje jeżdżącą przez 5 lat(w moich łaskach) i w październiku zatrzymałem "lanosa" na sobie i z tyłu już nic niema(koło weszło do środka),ale ??? mam w planach budowę coupe z 1.9 TDi "najlepiej w Quattro" tylko będę potrzebował waszej pomocy,mam trochę zdolności mechanicznych ale sam nie dam rady sam.Chciałbym sie dowiedzieć kilku rzeczy(ale to potem).Pozdrawiam
Witam !
Mam na imię Marcel posiadam 80-tke 1.9 TDI 90km mieszkam w okolicach Częstochowy. O klubie dowiedziałem się z jakże znanej i kochanej wyszukiwarki google
Chciałem zaznaczyć że mój młody wiek nie oznacza że jestem niedoświadczonym kierowcą, bo przecież prawo jazdy to tylko plastik ;] Pozdrawiam
Mam na imię Marcel posiadam 80-tke 1.9 TDI 90km mieszkam w okolicach Częstochowy. O klubie dowiedziałem się z jakże znanej i kochanej wyszukiwarki google
Witam wszystkich klubowiczów. Jestem użytkownikiem, od 3lat, audi 80 b4 1,9TDI Avant z manualną klimą, szyberdachem i pełną elektryką dla tego modelu, czyli wszystkie szyby elektryczne, lusterka-podgrzewanie, centralny zamek, brak poduszek. Od trzech lat podglądam tę stronę i nie powiem że nie czerpie z niej wielu cennych informacji. Dziś postanowiłem się zarejestrować ponieważ chcę się podzielić z innymi użytkownikami tych fajnych autek informacjami zdobytymi podczas eksploatacji. W miarę możliwości i wolnego czasu postaram się coś dodać od siebie.
Witam
Witam, jestem od 9 miesięcy szczęśliwą posiadaczką Audi B3 1989 benzyna/gaz sedan 
Mieszkam w Zabrzu.
Troszkę zaszalałam, bo kupiłam to auto zaraz po zdaniu prawa jazdy :mrgreen:
Super się nim jeździ, ale jak to "baba" mam czasem problemy z pewnie oczywistymi dla większości kierowców sprawami. Dlatego postanowiłam dołączyć do grona klubowiczów. Stronę klubu znalazłam sama :mrgreen: