koledzy pomocy co mam zrobić autko mi przy ciepłym silniku na trasie przerywa jak by nie dostał na ułamek sekundy paliwka co robic czy ktoś słyszał o takim problemie
bylem u niby fachowca i powiedzial ze to przeplywomierz ale próbowalem od kolesia on ma vw t4 tam jest identyczny pierburg i auto zachowywalo sie tak samo a komp tego mechnaniora nic nie wykazał czekam na pomoc bo wychodze z siebie co to moze być
ps. czy komp wykazuje przepływomierz w usterkach ?
pozdrawiam janes
[80 B4 1,9TDI 1Z] przy 100-110 km/h przerywa
[80 B4 1,9TDI 1Z] przy 100-110 km/h przerywa
Ostatnio zmieniony 21 sie 2007, 21:05 przez janes100, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lis 2007, 06:59
- Lokalizacja: Podbielsko
pawellox pisze:Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603
po co ci wyciagac licznik nie lepiej odlaczyc kostke od skrzyni
[ Dodano: 2007-12-14, 11:21 ]
pawellox pisze:Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603
po co ci wyciagac licznik nie lepiej odlaczyc kostke od skrzyni( mniej roboty) i do dam ze jak bedzie nastwanik ostro zawalony to zadne sztuczki z odpinaniem nie pomoga mialem tak u siebie.
i wcale nie regeneruja tylko czyszcza :mrgreen: