Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9TDI 1Z] przy 100-110 km/h przerywa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

[80 B4 1,9TDI 1Z] przy 100-110 km/h przerywa

Post autor: janes100 » 21 sie 2007, 14:14

koledzy pomocy co mam zrobić autko mi przy ciepłym silniku na trasie przerywa jak by nie dostał na ułamek sekundy paliwka co robic czy ktoś słyszał o takim problemie
bylem u niby fachowca i powiedzial ze to przeplywomierz ale próbowalem od kolesia on ma vw t4 tam jest identyczny pierburg i auto zachowywalo sie tak samo a komp tego mechnaniora nic nie wykazał czekam na pomoc bo wychodze z siebie co to moze być
ps. czy komp wykazuje przepływomierz w usterkach ?
pozdrawiam janes
Ostatnio zmieniony 21 sie 2007, 21:05 przez janes100, łącznie zmieniany 1 raz.

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 21 sie 2007, 14:56

Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 21 sie 2007, 15:08

dzieki sprawdze ;-)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 sie 2007, 12:19

Ksiazkowy przypadek zanieczyszczonego nastawnika...

Nastawnik do regeneracji... lub umierajacy wtrysk sterujacy..

przybyszkeee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 07 lis 2007, 06:59
Lokalizacja: Podbielsko

Post autor: przybyszkeee » 12 gru 2007, 19:44

Witaj. Proponuje sprawdzić wtrysk sterujący, to ten 3 od którego odchodzi kabelek. Wkręć autko na ok 3000 obrotów i delikatnie stuknij 2,3, razy w obudowę wtrysku, jeśli ci silnik drgnie to masz przyczynę. Miałem to samo kupiłem używany i hula jak... :mrgreen:

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 14 gru 2007, 11:19

pawellox pisze:Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603

po co ci wyciagac licznik nie lepiej odlaczyc kostke od skrzyni

[ Dodano: 2007-12-14, 11:21 ]
pawellox pisze:Witam twój problem moze byc najprawdopodobniej "nastawnik" w pompie wtyskowej mialem takie problemy ostatnio i wyszlo mi na to a sprawdzic to mozna przez odlaczenie predkosciomierza od zegarow czyli musisz odkrecic deske rozdzielcza i wypiac kostke wtedy odpalasz bryczke i jedziesz jezeli objawy szarpania ustapia to strzal w 10 "nastawnik" on dawkuje paliwo wspolgrajac z pompa wtryskową a prawdziwy fachowiec sprawdzil by pierwsze co to w TDI wlasnie to. Koszta to roznie ja regenerowalem go tak jak i wszyscy to robia koszt u mnie to 300zl. ja stawiam na 99% ze to to sprawdz tak jak napisalem i bedziesz wiedzial moje gg 6620603

po co ci wyciagac licznik nie lepiej odlaczyc kostke od skrzyni( mniej roboty) i do dam ze jak bedzie nastwanik ostro zawalony to zadne sztuczki z odpinaniem nie pomoga mialem tak u siebie.
i wcale nie regeneruja tylko czyszcza :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl