Witam czy może mi ktos powiedzieć jaka jest róznica w eksploatacji pomiedzy 2.6 a 2.6 quatro chodzi mi tutaj o koszty naprawy zwiazane np z wymiana tylnego zawieszenia w quatro czy tez napraw dyferencjału bo niewiem.
Mam jeszcze jedno pytanko czy jadac 2.6 czy auto ma sie zaczynać zbierać tak dopiero w okolicach troche powyzej 3 tysiecy jadąc np na 2 i 3 biegu pytam bo wczoraj jechałem własnie takim i odniosłem wrażenie jakby auto na dole było takie b. cieżkie dopiero powyżej 3 tysięcy naprwwdę było ładnie.
Miałem poprostu takie odczucie bo jeżdze 1.9 TDI i a tam zbiera sie już od 2 tysiecy, wiadomo inna zasana działania ale chce jeszcze kupic jedna Audi tym razem w benzynie bo uważam że za takie pieniądze niema nic lepszego i niewiem czy tak w tym 2.6 ma tak być. No i jeszcze ta różnica quatro czy nie na co trzeba zwrucic uwage przy zakupie quatro no i takiej napedzanęj na jedna ośkę. Prosze o rady bo niechciałbym żeby mnie ktoś wymanewrował.
Głównie chodzi mi tutaj o silnik na co zwrócic uwagę. Bo w reszcie sie orietuję oprucz tylko zawiechy w quatro
Proszeę o pomoc Pozdrawiam
[ B4 80 1,9 TDI 1z ] jakie koszty
Różnica w kosztach eksploatacji tylnego zawiasu w q i bez jest kolosalna przedewszystkim w quattro jest dużo więcej elementów a na domiar złego nie ma zamienników a oryginał to wiadomo koszt ogromny , sam sie zbieram do remontu i licze sie z kosztami ok 1000-1200PLN bez amorków .
A co do elastyczności 1.9TDI jest baznadziejnie drentwy w porównaniu z 2.6 sam posiadam autka z tymi silnikami i mam porównanie 2.6 da sie jechać na 5 biegu od 50km/h do ponad 200km/h a w TDI trzeba wachlować biegami
A co do elastyczności 1.9TDI jest baznadziejnie drentwy w porównaniu z 2.6 sam posiadam autka z tymi silnikami i mam porównanie 2.6 da sie jechać na 5 biegu od 50km/h do ponad 200km/h a w TDI trzeba wachlować biegami
Dzięki maniek za odpowiedz.
A powiedz mi jeszcze czy lepiej kupic take 2,6 z instalacja sekwencyjna majacą 4 lata czy lepiej bez instalacji i samemu zrobic a jesli juz kupowac z instalacja to naco zwrucic uwagę.
to samo jeśli chodzi o silnik bez instalacji czy można jakoś poznać ze sie nanim jeszcze troche pojeździ czy ma moc czy raczej jak się uda ?
A tak obok tematu czy wrażenia jazdy Q są dużo lepsze ? i ile więcej pali od ośki
Wiem że pytań wkużającytch wiele ale jak mam niepytać się oto kolegów z foróm przecież wiecie najlepiej Pozdrawiam
A powiedz mi jeszcze czy lepiej kupic take 2,6 z instalacja sekwencyjna majacą 4 lata czy lepiej bez instalacji i samemu zrobic a jesli juz kupowac z instalacja to naco zwrucic uwagę.
to samo jeśli chodzi o silnik bez instalacji czy można jakoś poznać ze sie nanim jeszcze troche pojeździ czy ma moc czy raczej jak się uda ?
A tak obok tematu czy wrażenia jazdy Q są dużo lepsze ? i ile więcej pali od ośki
Wiem że pytań wkużającytch wiele ale jak mam niepytać się oto kolegów z foróm przecież wiecie najlepiej Pozdrawiam