Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Klekot silnika i duży wyciek oleju filmik

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 24 mar 2011, 05:36

ten olej to nie jest od wspomagania? jakiś czerwony

boras123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 mar 2011, 14:29

Post autor: boras123 » 24 mar 2011, 11:35

Wydaje mi się że to cieknie z tego koła na zdjęciu ale co to za koło to już nie wiem
Obrazek

[ Dodano: 2011-03-24, 11:36 ]
Obrazek[/img]

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2011, 18:23

Kolego co Ci po wymianie tego uszczelniacza jak masz silnik w rozsypce, wymiana tego uszczelniacza nie zalatwi problemu cisnienia i uderzaen w silniku? :-|

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 24 mar 2011, 19:08

No ja zmieniłem silnik, i narazie jest ok, zrobiłem 300 km byc moze to nie jest duzo ale działa dobrze. Silnik kupiłem z anglika z 97 rok przebieg ok 200 kkm za dobrą cene i mysile ze by sie bawic z remontem to lepiej kupic inny nawet z A4 podejdzie bez problemu i po kłopocie ;-)

Awatar użytkownika
KrUsZyNa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: KrUsZyNa » 07 kwie 2011, 15:58

nie chce zakładać nowego tematu czy ktos może podać mi numer albo zdjęcie z etki tych zaworko regulujących ciśnienie oleju? W głowicach bo pytam w sklepach i wszyscy ręce rozkładają...oprócz golowia jeszcze się gdzieś znajdują?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 08 kwie 2011, 01:23

19 078103363P

pressure limiting valve

http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153824/
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1166058

Jeszcze w zagłębiu pomiędzy V są jakieś zawory zwrotne.

Układ smarowania jest opisany na 18 i 19 stronie tego prospektu: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,35/

oraz jest coś na http://12v.org

Awatar użytkownika
KrUsZyNa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: KrUsZyNa » 08 kwie 2011, 08:52

dzięki kolego bardzo mi pomogłeś <piwo> mam jeszcze jedna prośbę potrzebuje numer tych zaworków w silniku miedzy V :oops:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 kwie 2011, 16:41

KrUsZyNa pisze:numer tych zaworków w silniku miedzy V
9 078103175D
non-return valve

http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153523/

W tej ruskiej etce jest zaznaczony jeden a w tej broszurze są narysowane dwa, po jednym na głowicę.

Nie spotkałem się z jakąkolwiek informacją, że one mogą nawalić.

Awatar użytkownika
KrUsZyNa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: KrUsZyNa » 10 kwie 2011, 10:32

aldi pisze:
Nie spotkałem się z jakąkolwiek informacją, że one mogą nawalić.
O to chodzi, że ja też ale coś mi stuka tak dziwnie z tamtych okolic... i pomyślałem, że to może to :-/

Awatar użytkownika
marcobass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:00
Lokalizacja: Wipsowo

Post autor: marcobass » 14 kwie 2011, 21:39

to są czujniki spalania sutkowego.
i one na pewno nie będą walić! :!:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 maja 2011, 22:16

marcobass pisze:to są czujniki spalania sutkowego.
i one na pewno nie będą walić! :!:
Stukowce są wyżej a te zaworki są pod deklem.

KrUsZyNa, coś już robiłeś w kierunku pozbycia się stukania :?:

Michal750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 paź 2012, 20:49
Imię: Michał
Lokalizacja: Kaleń

Prospekt Motoru AAH

Post autor: Michal750 » 25 paź 2012, 21:35

aldi pisze:19 078103363P

pressure limiting valve

http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153824/
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1166058

Jeszcze w zagłębiu pomiędzy V są jakieś zawory zwrotne.

Układ smarowania jest opisany na 18 i 19 stronie tego prospektu: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,35/

oraz jest coś na http://12v.org
Super materiał do motoru AAH 2,8
Może ktoś ma taki do ABC 2,6. Sa jednak różnice. Głównie w kolektorze ssącym i w układzie smarowania silnika.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2012, 22:10

Do ABC jest chyba tylko opis układu wtryskowego SSP 150 - MPFI für 2,6 l V6-Motor.PDF
Jest np tutaj: http://chomikuj.pl/Andlo/Dokumenty/ssp/ ... 318574.PDF
Michal750 pisze:Sa jednak różnice. Głównie w kolektorze ssącym i w układzie smarowania silnika.
Smarowanie jest raczej takie same sprawdziłem na wyrywki w katalogu i niema podziału części układu smarowania między ABC/AAH. W jednym i drugim gdzieś między 93 a 94 rokiem zmieniono trochę budowę.

Michal750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 paź 2012, 20:49
Imię: Michał
Lokalizacja: Kaleń

Post autor: Michal750 » 26 paź 2012, 17:30

aldi pisze:Do ABC jest chyba tylko opis układu wtryskowego SSP 150 - MPFI für 2,6 l V6-Motor.PDF
Jest np tutaj: http://chomikuj.pl/Andlo/Dokumenty/ssp/ ... 318574.PDF
Michal750 pisze:Sa jednak różnice. Głównie w kolektorze ssącym i w układzie smarowania silnika.
Smarowanie jest raczej takie same sprawdziłem na wyrywki w katalogu i niema podziału części układu smarowania między ABC/AAH. W jednym i drugim gdzieś między 93 a 94 rokiem zmieniono trochę budowę.
Dziękuję koledze za materiały dot układu wtrysku.
Z tym smarowaniem jednak coś jest na rzeczy. AAH ma zawór kontroli (przelewowy) ciśnienia oleju w pompie, dostępny od frontu silnika. Po zdjęciu rozrządu wystrczy odkręcić śrubę, a wypadnie sprężyna i powinien wypaść tłok (jeśli nie jest zatarty) W moim ABC na pompie nie ma nic takiego. Natomiast siedzi pod małą miską olejową w obudowie smoka. Jest tam rownież drugi zaworek na sprężynie, jakby od innej magistrali olejowej (?) właśnie tu chciałem zasięgnąć wiedzy i dltgo pytam o ABC. Również w AAH jest zasosowany kolektor ssacy ze zmienną geometrią (sześć małych przepustnic w pokrywie dolotu) a w ABC nie ma, tylko kawał plastiku z kierownicami powietrza.
Zatem jeśli ktoś ma taką rozpiskę ale dokładnie z ABC, chętnie się zapoznam.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl