Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 RN] cos dziwnego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

[b3 RN] cos dziwnego

Post autor: damianek1234561 » 24 mar 2011, 10:33

Witam z gory przepraszam za nazwe tematu ale nie wiem co sie dzieje, otoz pare dni temu wsiadam rano do autka odpalam a tu strasznie faluja obroty, auto gasnie na Pb wiec jakos go rozgrzalem i wrzucilem na lpg.
na gazie nie zgasl w miare jechal wiec ok az tu nagle problem ten sam na gazie
wiec i na gazie i na benzynie strasznie trzesie sie silnik i cala buda, wzialem sie do pracy i wymienilem swiece (przewody 3 miesiace temu) i dalej tak samo, problem z odpaleniem i strasznie trzesie wiec na wlaczonym silniku patrzac od maski sciagnalem pierwszy przewod od swiecy i tragicznie chodzil wiec jest ok, sciagajac drugi przewod tez ok ale sciagajac i trzeci i czwarty to nie ma zmian w pracy silnika co sie dzieje skoro iskra jest przewody i swiece nowe prosze o pomoc bo szalu dostaje

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 24 mar 2011, 20:18

Najlepiej jakbyś sprawdził ciśnienie na cylindrach ;-) Wszystko się wyjaśni.
A jaki kolor mają świece na ''tych'' cylindrach :?:

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 24 mar 2011, 22:42

witaj no coz cisnienie jest wpozadku a swiece po calym dniu jazdy sa ok wiec odpada zeby bylo cos z silnikiem wymienie jeszcze kopulke i palec i zobaczymy bo sa lekko porysowane w srodku wtedy sie okaze narazie jakos udalo mi sie przeczyscic i na gazie chodzi dobrze a na benzynie dalej zle wiec zobaczymy a moze jakies inne pomysly.....??

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 mar 2011, 06:39

Hmm... :roll: No ja na razie nie mam pomysłów, ale zmień kopułkę i palec, tak jak mówisz, może wtedy sprawa się wyjaśni.

Awatar użytkownika
Damka250
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 25 mar 2011, 07:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Damka250 » 25 mar 2011, 08:16

może być parę przyczyn zmień sobie kopułkę i palec tak jak mówi kolega Przemo80b3 sprawdź też podstawę monowtrysku czy gaźnika w zależności czy masz gaźnik zwykły czy monowtrysk ja miesiąc temu miałem to samo zmieniłem podstawę monowtrysku koszt 45zł i chodzi elegancko a jak jechałem to potrafiła mi nawet szarpać na 2 i 3 biegu

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 25 mar 2011, 09:26

damianek1234561 pisze:sciagajac i trzeci i czwarty to nie ma zmian w pracy silnika
Sam sobie odpowiedziales na pytanie, nawet o tym nie wiedzac... Uklad WN do wymiany.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 25 mar 2011, 10:37

witam, no i przykra sprawa zmieniona kopulka i palec razem z przewodami i pali na 3 gary a na 4ty nic, tzn iskra jest i na swiecy i na przewodzie ale po zdjeciu przewodu nie ma roznicy w pracy silnika co sie dzieje prosze o wypowiedz bo przez to nie dosc ze trzesie to pali jak smok



dodaje link do filmiku gdzie widac ze nie pali na jeden gar

prosze o wypowiedzi co i jak

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 25 mar 2011, 12:00

a swiece wymieniles?

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 25 mar 2011, 12:30

tak swiece wymienialem wczoraj oczywiscie wszystkie nawet sadzac ze moze jedna nowa jest do kitu to zmienilem na stara i dalej tak samo .......

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 mar 2011, 19:55

Pisałeś, że na gazie chodzi dobrze, a na benzynie są problemy.
Na gazie normalnie pracuje :?: tak jak powinien, czy źle myślę :roll: :?:
A ja bym był jednak za sprawdzeniem ciśnienia, może w tym 4 tłoku jest dziura :?: :roll:

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 25 mar 2011, 22:36

chodzi o to ze na lpg nie gasnie a na pb tak o dziwo nagle teraz spadl snieg wiec autko bardzo zimne odpalilem na pb potrzymal ladnie ssanie i potem znowu jak sie rozgrzal zgasl czy moze czujnik temperatury powodowac takie wariacje albo chociaz sama cewka moze jakos wplywac ??

[ Dodano: 2011-03-25, 22:38 ]
i jeszcze dodam ze podczas jazdy na pb odczuwam jakby nagle zaczynal palic na ten ostatni gar bo jest nagly przyplyw mocy na chwile a potem szarpniecie i znowu muli dziwny przypadek moze ktos mial podobnie kiedys?

denzelek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 05 lut 2007, 15:11
Lokalizacja: Łódź

Post autor: denzelek » 25 mar 2011, 23:27

dobrze jak bys mial na podmianke aparat i modul zaplonowy sprawdzil bys czy tu nie lezy przyczyna jak kiedys tak mialem ze kable swiece i kopulke wymienilem a nie bylo poprawy i dopiero po wymianie aparatu wszystko wrocilo do normy

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 26 mar 2011, 06:48

I też można spróbować, w miarę możliwości podmienić sprawną cewkę ;-)

Awatar użytkownika
Damka250
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 25 mar 2011, 07:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Damka250 » 26 mar 2011, 08:10

byc moze cewka po rozgrzaniu daje dup......,. :roll:

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 26 mar 2011, 09:10

W oryginale z silnikiem 1.6 RN był gaźnik Keihin .Spróbuj podnieść mu obroty tak do ok 1200 na PB i sprawdź czy wtedy tez będzie gasł.Sprawdź tez czy ta świeca/ ,która szwankuje jest mokra.Osobiście sprawdziłbym jeszcze jak podaje pompa paliwa czy przypadkiem nie ma przerw w podawaniu PB.

[ Dodano: 2011-03-26, 09:13 ]
Oczywiście pompa do LPG nie ma nic ale na pb ma wpływ.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl