A wiec zaczynamy od sprawdzenia które to koło najlepiej sprawdzić podnieść samochód i poruszać kołem jeżeli ma luzy to jest to kolo a jeżeli nie ma luzu to należy pokręcić kołem i powinno słychać.
Jeżeli już mamy to kolo to podnosimy samochód i robimy tak jak w punktach.
1.Należy zdjąć koło
2.Trzeba zdjąć pokrywę piasty koła

3.Gdy już ja zdjęliśmy należy wytrzeć z smaru

4.Potem musimy wyjąć zawleczkę

5.Potem zdejmujemy osłonę na śrubę

6.I zostało jeszcze odkręcić śrubę(nakrętka sześciokątna)( klucz 24)

7.Za śruba znajduje się jeszcze podkładka dociskająca łożysko zewnętrzne

8.Teraz wyjmujemy łożysko

9.I teraz powinno bez problemu zdjąć bęben

10.Teraz zdejmujemy łożysko wewnętrzne

11.I na samym końcu znajduje się pierścień uszczelniający należy go zdjąć

12.Teraz weź jakąś ścierkę i wytrzyj dobrze półoś

13.I teraz należy wszystko po kolej złożyć zaczynamy od pierścienia uszczelniającego

14. Potem posmaruj półoś smarem i włóż łożysko

15.I teraz bierzecie bęben i wyczyszczamy smar z środka

16.Gdy już oczyścicie zobaczycie obudowę łożyska należy ja wybić

17.I tak samo robimy z drugiej strony

18.I potem wbijamy nowe

19.i z drugiej strony tak samo tylko tą wąską strona do bębna

20.Teraz weź smaru i dosyć sporo włóż do środka

21.Teraz weź bęben i umieść go na półosi i dobrze dociśnij

22.Weź łożysko zewnętrzne i włóż ja do środka tak jak na zdjęciu

23.Potem podkładka

24.Dociskamy do wszystko śruba

25.Zakładamy osłonę na śrubę

26.Wszystko to zabezpieczamy zawleczką najlepiej nową

27.Teraz musimy weź pokrywę piasty koła i nasmaruj w środku i wbić żeby to wszystko zakryć mam nadzieje ze się to komuś kiedyś przyda.










