[80 B3] Problem z hamulcem
[80 B3] Problem z hamulcem
Problem polega na twardnieniu pedału hamulca podczas pulsacyjnego hamowania lub podczas wolnych obrotów silnika. Problem pojawił się pierwszy raz gdy ostatnio zachamowałem dość ostro. Wydaje się jakby ciśnienia płynu brakowało żeby ruszyć przednie zaciski pisze o przydnich ponieważ myślałem że moze zapowietrzyłem i podczas odpowietrzania ciśnienie płynu jaki wypływał z tylnych odpowietrzników było normalne zaś z przednich ciężko wypływał. Zauważyłem że podczas hamowania i twardnienia pedału gdy zwiększe obroty pedał staje się mięki i auto hamuje. SORRY ZA TEN WYCZERPUJĄCY OPIS I PROSZĘ O RADY. Dodam że mam silnik od b4 1.9 tdi[/code][/quote]
W tym temacie podzielę się z Wami moją ostatnią przygodą z hamulcami... otóż podczas ostatniego dość ostrego hamowania pękła mi linka z przodu, efekt-wyciek płynu + zapowietrzenie układu + wymiana przewodu elastycznego... mechanik wymienił jeszcze tego samego dnia, a przy próbie odpowietrzenia.....ukręcił "łeb" śrubkom od odpowietrzenia....tak więc wracałem do domu przy prawie zerowych hamulcach, a po 3-4 dniach absolutnie wszystko wróciło do normy, układzik sam się odpowietrzył-nie wiem jak, płynu nie ubywa... Od tej pory sprawdzam regularnie przewody czy nie są poprzecierane, proponuję aby każdy rzucił okiem na stan swojego układu, bo u mnie widać było ewidentnie przetarcie, a mechanik wcześniej przy wymianie klocków z przodu nawet nie raczył mnie poinformować o tym takim stanie rzeczy.......
Chyba masz racje sprawdzałem już prawie wszystko płyn nie wiem kiedy był wymieniany ponieważ auto mam od 3 miesięcy a wszystko wskazuje na to że to pewnie serwo ale jeszcze mam nadzieje że coś innego. Może ktoś mi napisze ile może kosztować wymina serwo??daro26 pisze:sprawdz jeszcze serwo.a kiedy ostatnio plyn byl wymieniany?
odpowiedź
Czuć różnice nie wielką czyżby serwo było dobre? Znajomy powiedział że może to wina jakiejś membrany w serwiedaro26 pisze:Kamil129, najpierw je sprawdz :-| wyciagnij z serwa przewod podcisnieniowy nastepnie odpal auto i depnij na hamulec kilka razy potem niech druga osoba ten przewod podepnie i wtedy nadepnij na pedal i zobacz czy jest roznica tzn.czy wciaga pedal hamulca jak podlaczasz ten przewod podcisnieniowy