Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 DZ] gleba czy orginalne zawieszenie?

artur koszalin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:26
Lokalizacja: Koszalin

[b3 1.8 DZ] gleba czy orginalne zawieszenie?

Post autor: artur koszalin » 01 kwie 2011, 10:41

powiedzcie mi koledzy, mam taki maly pomysl zeby moja niunie posadzic na glebie, jakie sa Wasze za i przeciw, moze jakies porady? z gory dzieki za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 01 kwie 2011, 15:48

Zapodaj jakieś fotki auta, to raz a dwa to jakie masz koło?
Bez tego to nie ma co radzić.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 kwie 2011, 16:00

Kolego nie cuduj, tylko zostaw ori zawieszenie. Szkoda kasy na obniżanie zawieszenia, jeśli są jakieś problemy z zawieszeniem to je napraw, ale na ori częściach, tak będzie najlepiej.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 16:02

auto na pewno sie lepiej prowadzi, jest pewniejsze w zakretach i przy wyprzedzaniu... niektorym przeszkadza ze pozniej szuraja progami, bo zeby miska gdzies uderzyc to trzeba miec albo mega glebe albo mega kijowa droge, pozatym wiekszosc ludzi uwaza ze ladniej auto wyglada na glebie

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 kwie 2011, 16:10

I potem takie poobcierane progi ładnie mogą przegnić, a to nie jest fajne.
Wybór należy do Ciebie, ja bym nie tracił kasy na glebę :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 16:19

a to poprzycieranie mozesz sobie zawsze przejecahc bollem przed zima i nic Ci nie zgnije...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 kwie 2011, 16:26

Owszem, ale każde przytarcie to troche mniej blachy, jak tak będzie wycierał, wycierał, to w końcu wytrze dziury :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 16:28

nie wytrze dziur bo nasze progi maja duzy dystans, pozatym po pewnym czasie czlowiek sie nauszy jak jezdzic zeby tego tarcia nie bylo, a auto w tym czasie dobrze sie prowadzi i ladniej wyglada

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 kwie 2011, 16:31

No tak, ale myślenie nad tym czy przytrę, czy nie to też nic fajnego :-) W razie potrzeby podjazdu pod krawężnik nie będzie już za fajnie :-P
A z tym wyglądem to co kto lubi, ja bym chętnie podwyższył swoje auto, ale to może znacząco popsuć właściwości jezdne :-(

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 16:33

umowmy sie ze jestes wyjatkiem jak moj ojciec <:P>
na moich setupie, nie pamietam kiedy przytarlem i na krawezniki wjezdzam bez problemu

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 kwie 2011, 16:37

Kolego Artur Koszalin zapamiętaj, że Kolczat zawsze zaprzeczy temu co ja powiem, pomimo tego że mam rację, zatem nie słuchaj go <ok>

P.S. Kolczat, czyżbyś w swoich mega lusterkach widział nawet spód auta ? <rotfl>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 16:39

wiesz do czego porownuje sie racje? w zwiazku z tym ze kazdy ma swoja :mrgreen:

artur koszalin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:26
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: artur koszalin » 01 kwie 2011, 17:01

aha i wszystko sie wyjasnilo, pozostaje jeszcze jedna kwestia, czy to prawda ze zamiast zmieniac sprezyny mozna je po prostu spiac jakimis sciskami czy czyms takim tak mi gosciu z warsztatu powiedzial

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 01 kwie 2011, 17:30

artur koszalin pisze:gosciu z warsztatu powiedzial
zmien warsztat

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2011, 19:55

artur koszalin, absolutnie nie wolno, bo jak Ci ten "scisk" peknie to... wyobraz sobie co sie stanie, na rozne ryzyko moge namowic, ale tego absolutnie... obcinac seryjne sprezyny tez nie polecam, co najwyzej kupic sportowe i je delikatnie sciac gdy obnizenie jest za male

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl