[80 b4] problem - lewy kierunkowskaz
[80 b4] problem - lewy kierunkowskaz
Gdy przy wyłączonym silniku załącze lewy kierunek to czasem przestaje działać i słychać "bzzz" na przerywaczu. Dzieje się tak tylko z lewym kierunkiem i przy wyłączonym silniku. Jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 21:39 przez gemco, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
pod kerownica, nr na nim 21 lub 22, musisz pozadnie zerknac pod kierownice bo jest z brzegu, wrazie co wlacz awaryjne i znajdziesz go na sluch po tykaniu
przy wyłączonym silniku, ale na zaplonie, czy wogule na wylaczonej stacyjce?gemco pisze:przy wyłączonym silniku załącze lewy kierunek to czasem przestaje działać
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Szara80tkaTdi, moim zdaniem ma racje, ale gdyby to nie bylo to, to podmien zarowki pomiedzy kierunkami, mialem podobny problem bo wkladajac kierunek ktory ciezko wchodzi przy takim oswietleniu, rozginal blaszke zarowki przez ktora byl przerywany sygnal... oczywiscie mowie o przednim, bo tego nie napisales, jezeli piszesz o tylnim to zignoruj moja odpowiedz
pozdro
pozdro
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
A manetkę sprawdził? dokładnie to połączenie dwóch części? też takie cyrki są jak nie styka dobrze. I druga rzecz to kostki połączeniowe (dokładnie ta z prawej strony manetka wycieraczki) tam jest wyjście kierunków jak tam nie styka połączenie to też takie cyrki.
Oczywiście wzrokowo to może być ok. Ale pod obciążeniem już nie to. Najlepsza metoda na to to wyginać na różne sposoby czy tam dobrze łączy.
Oczywiście wzrokowo to może być ok. Ale pod obciążeniem już nie to. Najlepsza metoda na to to wyginać na różne sposoby czy tam dobrze łączy.