Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Cieknący reduktor a spalanie gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

[B4 ABT] Cieknący reduktor a spalanie gazu

Post autor: gunia256 » 02 kwie 2011, 15:05

Mam w swojej B4 cieknący parownik firmy Zavoli (przejechane 70 tys. na nim). Od jakiegoś czasu cieknie. Audiczka pali mi około 14,5 litra gazu w jeździe mieszanej a w trasie przy 100 km/h około 12,5. Czy po wymianie reduktora na nowy (myślę o lovato) zmniejszy się spalanie??? Aha zapomniałem dodać gaz jest po regulacji a reszta rzeczy wpływająca na spalanie sprawna (termostat, zapiekające się hamulce itd).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 kwie 2011, 16:23

Próbowałeś dociągnąć śruby na nim :?: Tylko nie przesadź bo membrany się odkroją. Są duże szanse że po zmianie reduktora na sprawny spadnie spalanie.

gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

Post autor: gunia256 » 02 kwie 2011, 16:27

Cieknie z jednej plastikowej rurki- myślałem że to opaska, więc dokręciłem, ale dalej to samo. Na tym reduktorze jest przejechane w sumie ponad 70 tysięcy i dlatego zastanawiam się czy nie zmienić na nowy.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 02 kwie 2011, 18:54

albo regeneracje zrób będzie taniej

gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

Post autor: gunia256 » 03 kwie 2011, 21:00

Możliwe, że przez ten cieknący reduktor bardzo szybko podnosi mi się temperatura płynu chłodzącego??? Zalewam stan i po nagrzaniu jak chwilkę pochodzi na wolnych to od razu temperatura rośnie do prawie 100 i uruchamia się wentylator. W trasie jest ok ale na mieście od razu wzrasta.

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 03 kwie 2011, 21:12

Zawsze na postoju będzie się grzał... Zwłaszcza, że temperatura spalania gazu jest wyższa od benzyny

Awatar użytkownika
slowik_88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:53
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: slowik_88 » 03 kwie 2011, 21:22

Tak spalanie gazu wydziela większą temperaturę ale parownik pochłania duże ilości ciepła z układu chłodzącego. Jaki płyn cieknie z parownika? Domyślam się że to płyn chłodzący bo Gaz ulatniał by się prawie natychmiast a parownik byłby w tym miejscu lekko zaszroniony. Sprawdź czy układ chłodzenia się nie zapowietrza. Samo ABT nawet na samym PB w czasie postoju grzeje się bardzo szybko. Praktycznie wystarczy parę minut.

gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

Post autor: gunia256 » 03 kwie 2011, 21:34

Cieknie w sumie z rurki, która doprowadza płyn do parownika- nie tak strasznie, ale jednak sączy się. Wcześniej miałem golfa II i temperaturę trzymał a tu dość szybko rośnie, wiatrak się uruchomi i wtedy spada- tak w kółko, głównie właśnie na niskich obrotach na postoju.

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 03 kwie 2011, 21:40

Rurki też powinno się wymieniać co jakiś czas. Zużyte są bardzo twarde

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl