[B4 ABK] Problem z sekwencją
Witam.
Już wszystko poskładałem chciałem zrobić kalibrację lecz nie wyszło bo jak włączył się drugi wtrysk to silnik się przymulił , podnosiły się obroty i przerywało ten proces. Jeszcze nie rozwiercałem dysz przy listwie .Na jaką średnicę na początek powinienem je rozwiercić bo w tabeli jest napisane ,że od 2,4 do 2,6 , ale full group wypada inaczej? (listwa Matrix hd 344)
Kiedy podłączam komputer pod sterownik wyskakuje mi komunikat o aktualizacji sterownika mam ją zrobić czy pominąć to?
Już wszystko poskładałem chciałem zrobić kalibrację lecz nie wyszło bo jak włączył się drugi wtrysk to silnik się przymulił , podnosiły się obroty i przerywało ten proces. Jeszcze nie rozwiercałem dysz przy listwie .Na jaką średnicę na początek powinienem je rozwiercić bo w tabeli jest napisane ,że od 2,4 do 2,6 , ale full group wypada inaczej? (listwa Matrix hd 344)
Kiedy podłączam komputer pod sterownik wyskakuje mi komunikat o aktualizacji sterownika mam ją zrobić czy pominąć to?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
Witam
Zamierzam zmienić reduktor bo jak Wojtek pisał wcześniej mój jest za słaby i w zwiąsku z tym mam pytanie jaki wybrać bo Arctic ma wejście na fi 8 mm a ja mam fi 6 mm bardziej by pasował scorpion mini bo ma zasilanie na fi 6mm no i jest trochę tańszy.
Chciałbym jeszcze podziękować za wszystkie informacje które uzyskałem od was ,a w szczególności Wojtkowi i dlatego dostaje odemnie punkt. Audi mimo to, że ma za słaby reduktor chodzi sto razy lepiej niż przed zmianami spalanie też się obniżyło ma jeszcze małe niedociągnięcia, ale będę dopiero je likwidował jak wszystkie częsci będą odpowiednie (zostałmi tylko reduktor)
Zamierzam zmienić reduktor bo jak Wojtek pisał wcześniej mój jest za słaby i w zwiąsku z tym mam pytanie jaki wybrać bo Arctic ma wejście na fi 8 mm a ja mam fi 6 mm bardziej by pasował scorpion mini bo ma zasilanie na fi 6mm no i jest trochę tańszy.
Chciałbym jeszcze podziękować za wszystkie informacje które uzyskałem od was ,a w szczególności Wojtkowi i dlatego dostaje odemnie punkt. Audi mimo to, że ma za słaby reduktor chodzi sto razy lepiej niż przed zmianami spalanie też się obniżyło ma jeszcze małe niedociągnięcia, ale będę dopiero je likwidował jak wszystkie częsci będą odpowiednie (zostałmi tylko reduktor)
To byś musiał usłyszeć moją poprzednią listwe, silnika nie było słychać tak cykała ,prawie jak dwupłatowiec aż wstyd było jeżdzić każdy myślał że silnik za chwilę padnie. Co do spalania to na małych trasach ok 11 l , a przy dłuższych nieco ponad 9 l. Ja jeżdżę Passatem b3 2.0 GT (Audi samochód żony) i przy trasie 18km do pracy kopci mi prawie 11,5 litra .a w dłuższych też niewiele mniej. Tylko , że ja mam instalację 2 generacji bo gazownik nie poradził sobie z sekwencją i jak ją włożył odrazu ją wyciągał. Szkoda że nie miałem takiej wiedzy rok temu bo to prawie takie same silniki, a gazownik poprostu wkładał nieodpowednie graty i chyba jak dobrze pamiętam to i żle stroił bo byłem przy montażu i prubował kalibrować na dyszach 2 mm w opcji full grup.Także w Polsce to trzeba się na wszyskim znać zanim pojedzie się do "majstrów"
Zgadzam się z kolegami powyżej, jak się samemu nie dokształci w zakresie LPG i trochę poczyta na forum, to można nieźle się nadziać na "speców" w tej branży.Jeżeli chodzi o reduktor, to zazdroszczę kolegom - mój Scorpion niestety miał taką przypadłość, że miał strasznie niestabilne ciśnienie, a na domiar złego w lipcu zeszłego roku puścił gaz do układu chłodzenia (na szczęście szybko to zauważyłem,więc nie było żadnych szkód).Nie wspomnę że w międzyczasie poddała się cewka "Rybackiego" po 15 tys. km.
Ja chyba też jednak zdecyduję się na tomasetto Artic bo dzwoniłem do ph- jacuś z Białegostoku i gość powiedział mi że Scorpionami już nie handluje bo miał dużo reklamacji i jeszcze wypowiedź Miśka też mnie trochę zniechęciła.
Wojtek mam pytanie apropo tej redukcji bo jak narazie znalazłem coś takiego
PRZEJŚCIE RURKI MIEDZIANEJ Z 6mm NA 8mm PROSTE
Chyba że ten kruciec mogę przełożyć ze starego parownika bo mam coś takiego nie wiem czy gwinty będą pasować
Chciałbym jeszcze przy okazji kupić reduktor do taty Polo rok 1988 silnik 1.3 moc 54 KM i myślałem o czymś takim TOMASETTO ASTERIK 100 HP AT-07 Z FILTREM
Wojtek mam pytanie apropo tej redukcji bo jak narazie znalazłem coś takiego
PRZEJŚCIE RURKI MIEDZIANEJ Z 6mm NA 8mm PROSTE
Chyba że ten kruciec mogę przełożyć ze starego parownika bo mam coś takiego nie wiem czy gwinty będą pasować
Chciałbym jeszcze przy okazji kupić reduktor do taty Polo rok 1988 silnik 1.3 moc 54 KM i myślałem o czymś takim TOMASETTO ASTERIK 100 HP AT-07 Z FILTREM