Nie mylisz się ,tyle że nie dotyczy to silnika ,gdzie diagnostyka w zasadzie nie istnieje ,piszę w zasadzie ,bo w najnowszych modelach był cudowny wynalazek półelektroniczna pompa wtryskowa z czujnikiem kąta wtrysku ,efekt wytężonej pracy nadgorliwych inżynierów ,którzy chyba z nudów wymyslili ten badziew :mrgreen: Co do świec to jest jeden rodzaj do wszystkich 1,9D ,1,9 TD .1,6 td idą takie same ,marki Beru ,NGK podobno wytrzymują najdłuzej ... tylko podrób tyle że nie wiadomo na co się trafiferrador pisze:Wiec mimo wszystko jakas tam diagnostyka dostepna przez elektronike jest mozliwa w nim. Myle sie?
[80 B4 1.9TD AAZ] Strasznie długo trzeba kęcić zanim odpali.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- macio_ndm
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 sie 2009, 22:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- Kontakt:
Witajcie koledzy ja mam ten sam problem z audi ( silnik 1Z 92r)
z tym że jest jedna różnica auto w zime odpala super ponieważ grzeją się świece przed odpaleniem (czekam aż zgaśnie lampka grzania świec i po chwili słychać magiczne pyk i można przekręcić kluczyk, natomiast jak zrobi się trochę cieplej, np tak jak teraz ok 20stC+ auto ciężko zapala.
Zauważyłem że świece nie podgrzewają się już.. W tym chyba tkwi problem ?
Auto przed zapaleniem długo kręci, aż szkoda rozrusznika...
po odpaleniu wieeelka chmura siwego dymu
Może zna ktoś na to rade?
z tym że jest jedna różnica auto w zime odpala super ponieważ grzeją się świece przed odpaleniem (czekam aż zgaśnie lampka grzania świec i po chwili słychać magiczne pyk i można przekręcić kluczyk, natomiast jak zrobi się trochę cieplej, np tak jak teraz ok 20stC+ auto ciężko zapala.
Zauważyłem że świece nie podgrzewają się już.. W tym chyba tkwi problem ?
Auto przed zapaleniem długo kręci, aż szkoda rozrusznika...
po odpaleniu wieeelka chmura siwego dymu
Może zna ktoś na to rade?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza sięmacio_ndm pisze:Czyli to nie w grzaniu lub braku grzania świec leży problem ?
Jak okaże się ze był mocno poza zalecanymi wartościami ,to po ustawieniu powinien palić od strzała ,o ile nie ma powietrza w przewodach paliwowychmacio_ndm pisze:po ustawieniu kąta wtrysku będzie palić za pierwszym?
- macio_ndm
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 sie 2009, 22:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- Kontakt:
Zapowietrzenie w jakimś stopniu też jest u mnie ponieważ po odpaleniu silnika widać jak raz na jakiś czas bąbelki powietrza wędrują poprzez przewód. Zwrócił mi na to uwagę facet robiący przegląd.
Czyli jeśli pojadę teraz do mechanika mam mu wskazać również zapowietrzenie ukł. paliwowego? to się da raczej naprawić?
PS. dzięki za porady, będę teraz mógł zrobić audika jak należy
Czyli jeśli pojadę teraz do mechanika mam mu wskazać również zapowietrzenie ukł. paliwowego? to się da raczej naprawić?
PS. dzięki za porady, będę teraz mógł zrobić audika jak należy