wczesniej jezdzilem audi 80 1.6TD - w auto sporo zainwestowalem ale czas byl pojsc troche do przodu motoryzacyjnie i sprobowac czegos nowego. zdecydowalem sie na jakies mniejsze auto ze zwawym dieslem + koniecznie klima. z ibizy jestem na razie zadowolony, udalo sie kupic w miare okazyjnie, troche w nia zainwestowalem, ogolnie fajna zabawka. jednak w planach jest przesiadka na cos wiekszego bo jednak komfort w audi byl na wyzszym poziomie
wyposazenie:
-klimatyzacja
-pelna elektryka szyb i lusterek
-centralny zamek z alarmem
-ABS
-2 poduszki powietrzne
-fotele niby polkubelki
-komputer pokladowy MFA
-skorzana kierownica
-tarcze na 4 kolach, alufelgi 15`
oczywiscie ibiza nie jest idealem dlatego na wstepie musialem w niego troche zainwestowac:
-kpl rozrzad - rolki INA pasek Contitech
-filtry paliwa, powietrza, oleju Mann
-Olej Motul 6100
-Akumulator 72Ah Jenoxa
-podnosnik elektryczny szyby kierowcy
-kratka halogenu prawa
-silownik centralnego zamka klapki paliwa
-dywaniki welurowe na lato
-opony zimowe 185/55/15
-wymiana tulei zawieszenia na lemfordera
-czyszczenie turbo - uzytkownicy AFN znaja ten problem
-wymiana linki recznego
-jakies tam skromne audio
planow oprocz biezacych napraw brak
seat ibiza GT TDI 1.9 AFN
w porownaniu z audi jezdzi sie mniej komfortowo i slysze wiecej trzeszczacych plastikow, co mnie troche drazni. ale ogolnie mozna sie fajnie pobawic bo jakis potencjal juz posiada. a co do silnika to AFN ma swoje male problemy typu zapiekajace sie kierownice w turbo. poza tym rewelacja, prosty w naprawach, czesci taniutkie - jezeli ktos szuka auta taniego w utrzymaniu a do tego w miare zwawego to moge polecic
a z planow to mam tylko jeden: przesiadka na passata lub A4 z 90-konnym dieslem
a z planow to mam tylko jeden: przesiadka na passata lub A4 z 90-konnym dieslem
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to było raczej do przewidzenia :mrgreen:motowalus pisze:w porownaniu z audi jezdzi sie mniej komfortowo i slysze wiecej trzeszczacych plastikow,
odpowiednio użytkowany nie sprawia problemów; czyli jak silnik złapie odpowiednią temperaturę to pokręcić go trochę wyżej, a nie przy 2200 zmiana biegu na wyższy. Taka wada zmiennej geometrii łopatek, trzeba się do tego poprostu przyzwyczaićmotowalus pisze:a co do silnika to AFN ma swoje male problemy typu zapiekajace sie kierownice w turbo