Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Sanki, kołyska, wózek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[B4 All] Sanki, kołyska, wózek

Post autor: axell » 15 mar 2011, 20:12

Zabrałem się dzisiaj za wymianę sworzni wahaczy i przy okazji przyjrzałem się sankom, niestety nie był to najmilszy widok, a wręcz mam wrażenie że się już powoli kończą, ruda zrobiła swoje.

I tu mam pytanie czy w modelu B4 występowały jakieś różnice w sankach zależne od wersji silnikowej ETKA pokazuje mi sanki do silnika 1Z i AAZ, ale wizualnie się nie różnią. Z tego co wiem to jest różnica w tulejach met-gum w średnicy śruby. M-10 i M12.

Następne pytanie, po zakupie takich sanek jakim preparatem je najlepiej zabezpieczyć przed rudą, sam hammeride to chyba trochę za mało, może jakiś baranek?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 mar 2011, 11:19

ja do konserwacji podwozia progow i przewodow paliwowych uzywalem boll'a

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 mar 2011, 16:54

Kolczat, powiedz mi kolego jakiej konsystencji jest ten boll, nie bardzo bym chciał sanki malować bardzo kleistą mazią, oczywiście na początek pójdzie podkład taki zwykły jak na szpachle.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 mar 2011, 17:25

A masz przeżarte sanki? czy tylko rudą pokryte?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 mar 2011, 17:33

Dzisiaj kupiłem nowe(używane) trochę rudej na nich jest, a chcę je doprowadzić do prawie ideału.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 mar 2011, 17:33

he no właśnie :roll: bo może panikuje? :mrgreen: jak tylko ruda to pomalować chyba że już dziury na palec :mrgreen:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 mar 2011, 17:47

gibaj pisze:jak tylko ruda to pomalować
I za rok znowu malować, już to kiedyś przerabiałem.
Mam trochę czasu na to to chciałbym je dobrze zakonserwować.
Temat zamknąć i tam więcej nie zaglądać.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 mar 2011, 23:00

konsystencje moge Ci porownac do lakieru w spreyu (puszczce) super sprawa, jak malowalem kolumne gwintu czy przewody paliwowe to zmatowalem tylko papierem sciernym, odtluscilem benzyna ekstrakcyjna i malowalem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 mar 2011, 23:46

I za rok znowu malować, już to kiedyś przerabiałem.
Polecam Brunox Epoxy. Stosować tak jak na opakowaniu pisze, 2-3 warstwy, później 2 warstwy koloru i problem z głowy.
Robiłem zaprawki rok temu i teraz po zimie wszystko OK. Krawędzie drzwi, krawędzie nadkoli. Uszkodzenia mechaniczne bądź "wypiaskowane" od piasku spod za szerokich opon <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 kwie 2011, 09:09

Jak chcesz profi to piaskowanie i na to albo proszek albo podklad epoksydowy i farba poliuretanowa.
Jak chcesz dobrze ale home made to druciak na wiertarce lub/i tarcza listkowa do kątówki i ruda do ZERA musi zniknąć, nie szlifuj powierzchni gdzie nie ma rudej tam wystarczy tylko zmatowac, na to dobrej jakosci antykorozyjna plus kolor Hamerrite 2warstwy i bedzie OK, sprawdzone w boju.

Różnice w sankach sa, dokladnie nie pamietam czy sie roznia miedzy 4,5,6cyl. ale napewno quattro posiada mocowania na dwie poduszki skrzyni a nie jak oska; na jadna. Roznice w tulejkach sa ale to chodzi o srednice otworu w tulejce na srube mocujaca do karoserii; M10/M12.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 kwie 2011, 17:29

Sanki mam już przygotowane, czyszczone druciakiem na wiertarce, podkład i 2x Boll'em potraktowane. Czekają tylko na montaż <ok>

Krizi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 03 cze 2011, 01:15

Post autor: Krizi » 02 lip 2011, 12:10

Mam pytanie czy sanie w cabrio są takie same jak w innych 80 B4 czy inne? Bo musiał bym je wymienić a nie wiem czy podpasują.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 lip 2011, 23:59

osobiscie radzielbym szukac dedykowane z cabrio z silnikiem ABC

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl