[B4 All] Sanki, kołyska, wózek
[B4 All] Sanki, kołyska, wózek
Zabrałem się dzisiaj za wymianę sworzni wahaczy i przy okazji przyjrzałem się sankom, niestety nie był to najmilszy widok, a wręcz mam wrażenie że się już powoli kończą, ruda zrobiła swoje.
I tu mam pytanie czy w modelu B4 występowały jakieś różnice w sankach zależne od wersji silnikowej ETKA pokazuje mi sanki do silnika 1Z i AAZ, ale wizualnie się nie różnią. Z tego co wiem to jest różnica w tulejach met-gum w średnicy śruby. M-10 i M12.
Następne pytanie, po zakupie takich sanek jakim preparatem je najlepiej zabezpieczyć przed rudą, sam hammeride to chyba trochę za mało, może jakiś baranek?
I tu mam pytanie czy w modelu B4 występowały jakieś różnice w sankach zależne od wersji silnikowej ETKA pokazuje mi sanki do silnika 1Z i AAZ, ale wizualnie się nie różnią. Z tego co wiem to jest różnica w tulejach met-gum w średnicy śruby. M-10 i M12.
Następne pytanie, po zakupie takich sanek jakim preparatem je najlepiej zabezpieczyć przed rudą, sam hammeride to chyba trochę za mało, może jakiś baranek?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Polecam Brunox Epoxy. Stosować tak jak na opakowaniu pisze, 2-3 warstwy, później 2 warstwy koloru i problem z głowy.I za rok znowu malować, już to kiedyś przerabiałem.
Robiłem zaprawki rok temu i teraz po zimie wszystko OK. Krawędzie drzwi, krawędzie nadkoli. Uszkodzenia mechaniczne bądź "wypiaskowane" od piasku spod za szerokich opon <ok>
Jak chcesz profi to piaskowanie i na to albo proszek albo podklad epoksydowy i farba poliuretanowa.
Jak chcesz dobrze ale home made to druciak na wiertarce lub/i tarcza listkowa do kątówki i ruda do ZERA musi zniknąć, nie szlifuj powierzchni gdzie nie ma rudej tam wystarczy tylko zmatowac, na to dobrej jakosci antykorozyjna plus kolor Hamerrite 2warstwy i bedzie OK, sprawdzone w boju.
Różnice w sankach sa, dokladnie nie pamietam czy sie roznia miedzy 4,5,6cyl. ale napewno quattro posiada mocowania na dwie poduszki skrzyni a nie jak oska; na jadna. Roznice w tulejkach sa ale to chodzi o srednice otworu w tulejce na srube mocujaca do karoserii; M10/M12.
Jak chcesz dobrze ale home made to druciak na wiertarce lub/i tarcza listkowa do kątówki i ruda do ZERA musi zniknąć, nie szlifuj powierzchni gdzie nie ma rudej tam wystarczy tylko zmatowac, na to dobrej jakosci antykorozyjna plus kolor Hamerrite 2warstwy i bedzie OK, sprawdzone w boju.
Różnice w sankach sa, dokladnie nie pamietam czy sie roznia miedzy 4,5,6cyl. ale napewno quattro posiada mocowania na dwie poduszki skrzyni a nie jak oska; na jadna. Roznice w tulejkach sa ale to chodzi o srednice otworu w tulejce na srube mocujaca do karoserii; M10/M12.