Witam serdecznie. Na początku proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem nowy na forum.
Mam problem, tak jak w tytule.
Otóż duży ubytek oleju silnikowego. Co Ciekawe, brak wycieków ( tak twierdzi mój mechanik ) i nie dymi, ani na biało ani na niebiesko.
Mechanik do którego jeżdżę tłumaczy mi, że przy instalacji LPG tak musi być bo gas jest "suchy" i z tąd takie ubytki oleju. Nie wiem czy to prawda. To moje pierwsze auto z instalacją LPG. Instalacja gazowa była założona przez poprzedniego właściciela. Prawdopodobnie jest to instalacja zwykła tzw. mieszalnikowa. ( Brak listwy wtryskowej gazu ). Czy mój mechanik ma rację? obawiam się, że to może być jednak wyciek z silnika od strony skrzyni biegów. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Ktoś uszczelniał silnik ABK od strony skrzyni biegów ( automat ) ile to może kosztować?
Pragnę nadmienić, że jeżdżę głównie po mieście i na gazie.
[B4 ABK 2.0 E/LPG ]- Duży ubytek oleju.
[B4 ABK 2.0 E/LPG ]- Duży ubytek oleju.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 15:22 przez Jogniew, łącznie zmieniany 2 razy.
hmmm dziwne pierwsze słyszę żeby auto które jest w gazie piło olej hahaha nigdy bym sam tego nie wymyślił. Jeśli twój mechanik ta sądzi to spytaj się gdzie ten olej ucieka jeśli ci powie ze przepala to ja już bym chyba nie wyrobił i wybuchnął śmiechem bo musiałby kopcić na niebiesko. Ja już do mechaników nie jeżdżę ponieważ wole sam coś zrobić niż dać tym mendom zarobić prawie 2 lata temu mechanicy wyrwali ode mnie prawie 2tys za naprawy czegoś co głośno stukało na gorze silnika jeden mechanik powiedział że to panewki od razu mu podziękowałem pojechałem do innego to mi powiedział że to na pewno nie panewki bo by waliło od spodu a wali od góry. Zostawiłem samochód po 2 dniach okazało się co to było dźwigienka zaworów... wymienił wszystko ok zapłaciłem zrobiłem 70km w małej trasie. Po około 2 godzinkach odpalam auto i co widzę kupę niebieskiego dymu ehh. Jeździłem tak rok najgorsza była zima nic nie było widać za samochodem litr oleju dolewałem raz na 2 miesiące. Dopiero w tamtym roku zrobiłem sam kapitalny remont silnika okazało się że po pierwsze 2 gniazda zaworów były już do wymiany więc głowice mi cala zregenerowali i po drugie pierścienie olejowe już staneły i nie zbierały.
A może u ciebie olej jest tylko powiedzmy że sprawdzałeś olej na ciepłym silniku albo np auto nie stało równo :?: :?:
A może u ciebie olej jest tylko powiedzmy że sprawdzałeś olej na ciepłym silniku albo np auto nie stało równo :?: :?: