[2.3 NG] na gaznik od poloneza
[2.3 NG] na gaznik od poloneza
witam
czy ktos moze zmienial uklad zasilania w ng na gaznik, chcialbym sie podjac takiej przerobki ale nie wiem od czego zaczac jaki gaznik zalozyc slyszalem ze gaznik od poloneza bedzie dobry jest on dwu gardzielowy o przelotach 34
potrzebuje dobrych wskazowek moze jakies foto story
z gory bede bardzo wdzieczny
czekam na pw i odp
[ Dodano: 2011-03-31, 21:06 ]
chce dodac ze caly dolot bedzie zrobiony od podstaw i wszelkie czesci beda robione na odpowiednich maszynach
czy ktos moze zmienial uklad zasilania w ng na gaznik, chcialbym sie podjac takiej przerobki ale nie wiem od czego zaczac jaki gaznik zalozyc slyszalem ze gaznik od poloneza bedzie dobry jest on dwu gardzielowy o przelotach 34
potrzebuje dobrych wskazowek moze jakies foto story
z gory bede bardzo wdzieczny
czekam na pw i odp
[ Dodano: 2011-03-31, 21:06 ]
chce dodac ze caly dolot bedzie zrobiony od podstaw i wszelkie czesci beda robione na odpowiednich maszynach
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 17:50 przez Fenomen21, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
- Lokalizacja: GRÓJEC
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Można dać elektryczną pompkę 0,3Bara a może nawet z oryginalnej od ke-jeta dwa gaźniki dadzą radę odprowadzić nadmiar paliwa.
Problemem może być nieparzysta liczba cylindrów... Może za gaźnikami zrobić kolektor łączący gaźniki...
Chyba że masz zamiar dać po jednej gardzieli na gar. Czytałem na forum golfa że ktoś próbował tak zrobić wykorzystując przepustnicę drugiego przelotu. Tylko wtedy trzeba by dwa i pół gaźnika wykorzystać.
EDIT
Chyba chcesz wykorzystać tylko jeden gaźnik?
Problemem może być nieparzysta liczba cylindrów... Może za gaźnikami zrobić kolektor łączący gaźniki...
Chyba że masz zamiar dać po jednej gardzieli na gar. Czytałem na forum golfa że ktoś próbował tak zrobić wykorzystując przepustnicę drugiego przelotu. Tylko wtedy trzeba by dwa i pół gaźnika wykorzystać.
EDIT
Chyba chcesz wykorzystać tylko jeden gaźnik?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
- Lokalizacja: GRÓJEC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
- Lokalizacja: GRÓJEC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jakiś tani stand-alone + wtryski + czujniki 1000-2000zł, ktoś to ogarnie i wystroi weźmie do tego 2000-2500złJasiek22grojec pisze:Ok a zabawa z elektronicznym wtryskiem? jakie pieniądze za przeróbkę i kto to ogarnie?
Chyba że zaadoptować układ z jakiegoś silnika 5-cylindrów z elektronicznym wtryskiem np. VW transporter. części dostaniesz w cenie około 500zł wrzucenie i wystrojenie coś około 2000-2500zł.
Koszty z pobieżnie wyczytanych informacji w internecie bo lekko się tym interesowałem.
Tutaj np. mercedes, który miał mechaniczny wtrysk a chodzi na megasquirt-cie:
Gdzieś czytałem informacje, że ktoś zrobił z powodzeniem R5 audi na wtrysku w VW transportera.
Stand-alone ma taką przewagę nad wtryskiem z innego auta że sam możesz bez większego problemu stroić bo są przystosowane do tego. I bez większej wiedzy można modyfikować praktycznie wszystko dzięki załączonemu softowi.
Bo remap ori komputerów jest trudniejszy a informacje na ten temat są trudno dostępne w polskim internecie ponieważ ludzie którzy się na tym znają niechętnie się dzielą wiedzą.
Chyba że chcesz za jak najniższą cenę pozbyć się mechanicznego wtrysku na rzecz czegoś co tak często się nie psuje to jakiś gaźnik wyjdzie najtaniej.
Można samemu próbować wyspawać jakiś kolektor do gaźnika z gotowych rur i kolanek.