Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] na gaznik od poloneza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Fenomen21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 22 gru 2010, 21:19

[2.3 NG] na gaznik od poloneza

Post autor: Fenomen21 » 31 mar 2011, 21:03

witam
czy ktos moze zmienial uklad zasilania w ng na gaznik, chcialbym sie podjac takiej przerobki ale nie wiem od czego zaczac jaki gaznik zalozyc slyszalem ze gaznik od poloneza bedzie dobry jest on dwu gardzielowy o przelotach 34
potrzebuje dobrych wskazowek moze jakies foto story
z gory bede bardzo wdzieczny


czekam na pw i odp

[ Dodano: 2011-03-31, 21:06 ]
chce dodac ze caly dolot bedzie zrobiony od podstaw i wszelkie czesci beda robione na odpowiednich maszynach
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 17:50 przez Fenomen21, łącznie zmieniany 2 razy.

Jasiek22grojec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
Lokalizacja: GRÓJEC

Post autor: Jasiek22grojec » 06 kwie 2011, 18:25

Ciekawe też mnie to ciekawi?

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 06 kwie 2011, 18:52

Tylko pytanie. Po co??

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 06 kwie 2011, 19:12

slaby, zeby usunac calkiem wtrysk mechaniczny dac dwa gazniki trzeba i chyba przy tym jest zysk mocy i spalania, slyszlem o tym gazniku koszt kolo 400zl weberowski czy jakos tak , caly kolektor trza wymienic itdon mial jakas regulacje elektroniczna
cos takiego z tym bylo sory za harmider:D

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 06 kwie 2011, 19:32

Do gaźnika od poloneza potrzebujesz mechanicznej pompy paliwa, bo taka tam była montowana. A mechaniczna pompa jest przykręcana do bloku silnika, skąd bierze napęd :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 kwie 2011, 20:24

Można dać elektryczną pompkę 0,3Bara a może nawet z oryginalnej od ke-jeta dwa gaźniki dadzą radę odprowadzić nadmiar paliwa.

Problemem może być nieparzysta liczba cylindrów... Może za gaźnikami zrobić kolektor łączący gaźniki...

Chyba że masz zamiar dać po jednej gardzieli na gar. Czytałem na forum golfa że ktoś próbował tak zrobić wykorzystując przepustnicę drugiego przelotu. Tylko wtedy trzeba by dwa i pół gaźnika wykorzystać.

EDIT

Chyba chcesz wykorzystać tylko jeden gaźnik?

Fenomen21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 22 gru 2010, 21:19

Post autor: Fenomen21 » 06 kwie 2011, 22:36

no myslalem jeden ale nie jestem do konca pweny ale jak mowicie ze dac dwa to chyba tak zrobie. a do pompki co chcialem zalozyc dlawik i mysle ze bedzie git.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 07 kwie 2011, 00:35

można jak widać i na jednym gaźniku
:arrow:
tylko potrzebujesz gaźnik Holley czyli raczej typowy dla amerykańskich starych krążowników <ok>
od siebie podsunę pomysł co by dać po gaźniku na cylinder np. od motoru i zrobić coś takiego :mrgreen:
:arrow:

Fenomen21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 22 gru 2010, 21:19

Post autor: Fenomen21 » 07 kwie 2011, 20:39

kurcze wiele szukalem ale nie wiem czy mozna laczyc te gazniki bo ogolnie tylko na allergo sa tylko na 4gary i wtym tkwi problem czy to sie da polaczyc i jakie zastosowac od jakiego motoru

Jasiek22grojec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
Lokalizacja: GRÓJEC

Post autor: Jasiek22grojec » 16 cze 2011, 20:11

Witam Mam ten sam problem czy ktoś robił przeróbkę taką ? skąd ten kolektor?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 cze 2011, 20:19

Jasiek22grojec pisze:skąd ten kolektor?
Chyba starsze 5 cylindrówki były na gaźniku i stamtąd można pozyskać taki kolektor. Widziałem takie chyba w Audi 100 C1 albo C2.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 16 cze 2011, 21:14

Obrazek
Obrazek
Obrazek

za te same pieniadze mozna ogarnac elektroniczny wtrysk i w miare mozliwosci ograniczyc spalanie i z wyregulowanem ustrojstwa nie bedzie tak tragicznie jak z gaznikami...

Jasiek22grojec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
Lokalizacja: GRÓJEC

Post autor: Jasiek22grojec » 16 cze 2011, 21:31

Ok a zabawa z elektronicznym wtryskiem? jakie pieniądze za przeróbkę i kto to ogarnie?

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 16 cze 2011, 21:32

A ja mam do Was pare pytań:

- Co Wam dadzą te gażniki, chodzi mi o to jaki będzie przyrost mocy, spalanie,itd,itp??

- Dlaczego nie lepiej elektroniczny wtrysk ??

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 cze 2011, 22:35

Jasiek22grojec pisze:Ok a zabawa z elektronicznym wtryskiem? jakie pieniądze za przeróbkę i kto to ogarnie?
Jakiś tani stand-alone + wtryski + czujniki 1000-2000zł, ktoś to ogarnie i wystroi weźmie do tego 2000-2500zł

Chyba że zaadoptować układ z jakiegoś silnika 5-cylindrów z elektronicznym wtryskiem np. VW transporter. części dostaniesz w cenie około 500zł wrzucenie i wystrojenie coś około 2000-2500zł.

Koszty z pobieżnie wyczytanych informacji w internecie bo lekko się tym interesowałem.

Tutaj np. mercedes, który miał mechaniczny wtrysk a chodzi na megasquirt-cie:
Gdzieś czytałem informacje, że ktoś zrobił z powodzeniem R5 audi na wtrysku w VW transportera.

Stand-alone ma taką przewagę nad wtryskiem z innego auta że sam możesz bez większego problemu stroić bo są przystosowane do tego. I bez większej wiedzy można modyfikować praktycznie wszystko dzięki załączonemu softowi.
Bo remap ori komputerów jest trudniejszy a informacje na ten temat są trudno dostępne w polskim internecie ponieważ ludzie którzy się na tym znają niechętnie się dzielą wiedzą.

Chyba że chcesz za jak najniższą cenę pozbyć się mechanicznego wtrysku na rzecz czegoś co tak często się nie psuje to jakiś gaźnik wyjdzie najtaniej.
Można samemu próbować wyspawać jakiś kolektor do gaźnika z gotowych rur i kolanek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl