[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 sty 2011, 00:02
- Lokalizacja: Brzeski
Witam koledzy,
Kupiłem sobie taką centralke :
http://allegro.pl/rewelacyjny-sterownik-z-pilotami-scyzoryk-vw-audi-i1476675144.html
zamontowalem go w boczku drzwi kierowcy.
montowalem go chyba z 5 godzin. No ale dziala ( otwiera i zamyka)
Ale chcialbym jeszcze aby uzbrajal alarm.
Jak to zrobic ? jakimi kablami i gdzie sie wpiąć aby uzbrajal alarm ?? ?
[ Dodano: 2011-03-09, 17:12 ]
aha,dodam ze mam fabryczny alarm ktory po wlozeniu w zamek kluczyka i przekreceniu uzbraja sie.
a chce aby sie uzbrajal po wcisnieciu przysisku na pilocie od sterownika.
Kupiłem sobie taką centralke :
http://allegro.pl/rewelacyjny-sterownik-z-pilotami-scyzoryk-vw-audi-i1476675144.html
zamontowalem go w boczku drzwi kierowcy.
montowalem go chyba z 5 godzin. No ale dziala ( otwiera i zamyka)
Ale chcialbym jeszcze aby uzbrajal alarm.
Jak to zrobic ? jakimi kablami i gdzie sie wpiąć aby uzbrajal alarm ?? ?
[ Dodano: 2011-03-09, 17:12 ]
aha,dodam ze mam fabryczny alarm ktory po wlozeniu w zamek kluczyka i przekreceniu uzbraja sie.
a chce aby sie uzbrajal po wcisnieciu przysisku na pilocie od sterownika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widziałeś ten temat: https://audi80.pl/b4-alloryginalny-a ... t33883.htmdave9331 pisze:aha,dodam ze mam fabryczny alarm ktory po wlozeniu w zamek kluczyka i przekreceniu uzbraja sie.
a chce aby sie uzbrajal po wcisnieciu przysisku na pilocie od sterownika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
dobra juz zrobione koledzy.
schemat do mojego sterownika byl do du**
ale metodą prób i błędow zrobilem. i dziala (zamyka i uzbraja alarm , otwiera i rozbraja )
Dzisiaj jeszcze zrezalem kluczyk,aby zaoszczedzic troche na dorabianiu.
zajelo mi to okolo 20 minut. (wyjęcie grota z orginalnego kluczyka, obrobienie go, i wlozenie w kluczyk od sterownika ( scyzoryk )
Wycągnąlem grot z orginalnego kluczyka ( a dokladniej opalilem plastik z niego, bo nie wiedzialem jak go wyciągnąć.)
nastepnie wykręciłem grot ze scyzoryka.
Pilnik w dłon i go !
i tak orginalny grot znalazl sie w nowym kluczyku.
nie cale 20 minuty pracy, a zaoszczedzone kilka zł za dorabianie
schemat do mojego sterownika byl do du**
ale metodą prób i błędow zrobilem. i dziala (zamyka i uzbraja alarm , otwiera i rozbraja )
Dzisiaj jeszcze zrezalem kluczyk,aby zaoszczedzic troche na dorabianiu.
zajelo mi to okolo 20 minut. (wyjęcie grota z orginalnego kluczyka, obrobienie go, i wlozenie w kluczyk od sterownika ( scyzoryk )
Wycągnąlem grot z orginalnego kluczyka ( a dokladniej opalilem plastik z niego, bo nie wiedzialem jak go wyciągnąć.)
nastepnie wykręciłem grot ze scyzoryka.
Pilnik w dłon i go !
i tak orginalny grot znalazl sie w nowym kluczyku.
nie cale 20 minuty pracy, a zaoszczedzone kilka zł za dorabianie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
szczerze mowiac myslalem o zaoszczedzeniu kilku zł
i sie udalo . wyszlo naprawde dobrze.
i nie ma zadnych luzów w stacyjce.
[ Dodano: 2011-03-11, 00:31 ]
tylko jest potrzebne troche cierpliwosci i sprawna ręka
[ Dodano: 2011-03-11, 00:32 ]
jutro zrobie fotke jak to wygląda i wstawie.
Muszę tylko ten grot doczyścic bo jest czarny od opalania.
i sie udalo . wyszlo naprawde dobrze.
i nie ma zadnych luzów w stacyjce.
[ Dodano: 2011-03-11, 00:31 ]
tylko jest potrzebne troche cierpliwosci i sprawna ręka
[ Dodano: 2011-03-11, 00:32 ]
jutro zrobie fotke jak to wygląda i wstawie.
Muszę tylko ten grot doczyścic bo jest czarny od opalania.
Witam
Chciałbym zaznaczyć ze w mojej Audi 80 B3 87' nie ma kabla czerwono-zielonego wogóle tam przy kierowcy....
I żaden z tych kilku w tym zwoju nie reagował na zamykanie drzwi, sprawdzane żarówką do masy. Dopiero dobrałem się do kostki przy pompce z tyłu samochodu, tam przy zamykaniu przy jednym styku gasła mi żarówka do niej się podpiąłem, z kostki również wziąłem +12 i masę.
Powiem ze najlepiej to tam z tylu zrobić zero rozbierania auta tylko kostke wypiąć wlutować się i centralkę przylepić do karoserii
pozdrawiam
Chciałbym zaznaczyć ze w mojej Audi 80 B3 87' nie ma kabla czerwono-zielonego wogóle tam przy kierowcy....
I żaden z tych kilku w tym zwoju nie reagował na zamykanie drzwi, sprawdzane żarówką do masy. Dopiero dobrałem się do kostki przy pompce z tyłu samochodu, tam przy zamykaniu przy jednym styku gasła mi żarówka do niej się podpiąłem, z kostki również wziąłem +12 i masę.
Powiem ze najlepiej to tam z tylu zrobić zero rozbierania auta tylko kostke wypiąć wlutować się i centralkę przylepić do karoserii
pozdrawiam
witam mam taki problem kupilem sterownik centralnego zamka http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... 27099.html podlaczylem wszystko dziala idealnie tylko po kilku sekundach po zamknieciu otwiera sie sam czego to moze byc wida samochod to audi 80 b4 z 93 roku kluczykiem normalnie zamyka.
u mnie tak samo był♦o,
Chinole pewnie pomylili sie z instrukcją
Kurcze,,,a dzisiaj mialem niezły problem, (sterownik mam zamontowany w drzwiach od pasażera ) myłem autko i dostała sie tam woda, próbuje zakluczyc a tu nic,
Ale w porę wyciągnąłem go, rozkręciłem i osuszylem i nawet działą Teraz juz pomyslalem o lepszym zabezpieczeniu przed wodą slikon poszedł w ruch
Chinole pewnie pomylili sie z instrukcją
Kurcze,,,a dzisiaj mialem niezły problem, (sterownik mam zamontowany w drzwiach od pasażera ) myłem autko i dostała sie tam woda, próbuje zakluczyc a tu nic,
Ale w porę wyciągnąłem go, rozkręciłem i osuszylem i nawet działą Teraz juz pomyslalem o lepszym zabezpieczeniu przed wodą slikon poszedł w ruch