Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B3 80 V.A.G.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Audi B3 80 V.A.G.

Post autor: streetfighter » 06 kwie 2011, 22:32

Witam moim autkiem oczywiście z grupy VAG jest Audi B3 80


Marka Audi
Model B3
Moc 80+
Pojemność 1,6 TD
rok 1990
typ sedan


Wyposazenie skromne no ale :

- szyberdach
- alarm
- wspomaganie
- koła 14" alufelgi

Narazie z dodatkowych bajerów założyłem audio konkretnie to
-radio Sony 4x45 (CD,AUX,MP3 itp)
- subufer Hifonics 800VAT 400RMS 4Ohm
- wzmacniacz Ground Zero teraz jest zmostkowane i ma 400 na wyjściu
- kable (DIETZ 100% OFC MIEDZ ZESTAW KABLI 20mm2)
- reszta to orginalne 4 głośniki i 2 gwizdki
przy silniku delikatne podkręcenie przy pompie i turbinie jeszcze troszke trzeba posiedzieć ale myśle ze bd wtedy koło 100kM może kilka więcej

Plany:
- w tym tygodniu bd zrobiony przelotowy wydech oraz stiker bomb tego plastiku pod rejstracją między lampami z tyłu, lusterka środkowego oraz tego plastiku ze środka który jest przy gałce od biegów tytaj przy ręcznym .
- zrobienie gleby tzn założyć gwintowane zawieszenie tak by lezała około 5 cm od ziemi
- Założenie stalowych felg 15" szerokie na 8" i opony 195/35
- może kiedyś w dalekiej przyszłości usunięcie znaczków lotki z klapy itp zeby autko było gładkie

a to fotki
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 16:57 przez streetfighter, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 kwie 2011, 22:40

A modyfikacje silnika?

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 kwie 2011, 22:41

streetfighter pisze: - zrobienie gleby tzn założyć gwintowane zawieszenie tak by lezała około 5 cm od ziemi
droooogoooo :lol: :lol: :lol:
streetfighter pisze: - Założenie stalowych felg 15" szerokie na 8" i opony 195/35
a to mi się bardzo podoba 8-)
streetfighter pisze:usunięcie znaczków lotki z klapy itp zeby autko było gładkie
to jest jakieś wyjście, ale szkoda wywalać taką lotkę, ona jest naprawdę świetna
streetfighter pisze:przy silniku delikatne podkręcenie przy pompie i turbinie jeszcze troszke trzeba posiedzieć ale myśle ze bd wtedy koło 100kM może kilka więcej
jak chcesz to dobrze zrobić to się wiąże ze zmianą wtrysków, ickiem, turbem i paroma innymi detalami, żeby to dobrze gadało. I wtedy spokojnie można z tego motoru wydusić 150+ <ok>
streetfighter pisze: - koła 14" alufelgi
nawet oryginalne - zostawiłbym na Twoim miejscu na zimę <ok>

Powodzenia w modach i bezawaryjnej eksploatacji życzę. <ok>

miodek137
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2010, 16:55

Post autor: miodek137 » 06 kwie 2011, 22:44

Wszystko fajnie :D Nie jesteś przypadkiem z Niedźwiad pod Kaliszem ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 kwie 2011, 22:46

spaykee pisze:jak chcesz to dobrze zrobić to się wiąże ze zmianą wtrysków, ickiem, turbem i paroma innymi detalami, żeby to dobrze gadało. I wtedy spokojnie można z tego motoru wydusić 150+
Hah, dobre! To TD, już w serii oferowało bardzo dobrze rozpylające wtryski 155 bar.
Jeśli detalem jest robie pod indywidualne zamówienie pompy wtryskowej to masz rację, wszystko zalezy jak dla kogo <ok>

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 06 kwie 2011, 22:48

Nie nie ja jestem z kalisza ale autko jeszcze na starych blachach co do gwintu to koszt około tysiąca felgi te orginalne bd w białym macie a jak bd szeroka stal to bd one na zime

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 kwie 2011, 23:09

trepek pisze:Hah, dobre! To TD, już w serii oferowało bardzo dobrze rozpylające wtryski 155 bar.
Jeśli detalem jest robie pod indywidualne zamówienie pompy wtryskowej to masz rację, wszystko zalezy jak dla kogo <ok>
No tak, i to bez intercoolera jest :mrgreen: mój błąd. Ale ostatnio miałem okazję śmigać troszkę golfem mk2 z bliźniaczym motorkiem, tylko z intercoolerem - fabrycznie 80KM. To już fajnie się zbiera i można z tego coś wykręcić. Ale faktem jest, że jak się chce, to można z tego motoru sporo habet jeszcze wydusić. :) A to, że pompa na zamówienie robiona, chcieć to móc.

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 06 kwie 2011, 23:38

co do silników z golfem mk2 to jest ten sam silnik tylko w audi jest odwrotnie zamontowany w golfach mk2 wychodziły silniki 1.6 td mmiały 60, 70 lub 80 km mój w seri ma już 80 diesel do takich przeróbek jest narazie myśle o przelocie i podkręceniu takiego jak jest a turbina i wtryski bd wyminione ale to z czasem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 kwie 2011, 23:43

No tak, i to bez intercoolera jest
TD w audi 80 był najmocniejszą odmianą 1.6 i posiadał IC oraz zewnętrzna chłodnicę oleju.

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 06 kwie 2011, 23:48

znalazłem z kolegą ze w pompie jest boost pin którego można odwrócić w strone regresywną o 45 stopni i to podobno dodaje mocy tylko jak już pisałem pierwsze co to zrobienie przelotowego wydechu bo ten co mam strasznie blokuje silnik

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 06 kwie 2011, 23:49

trepek pisze:
No tak, i to bez intercoolera jest
TD w audi 80 był najmocniejszą odmianą 1.6 i posiadał IC oraz zewnętrzna chłodnicę oleju.
faktycznie chłodnice oleju mam

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 kwie 2011, 23:55

Pomijajac podkrecenie osiągów- rób ją w szczura, tego na forum i kraju jest mało, szachownica na dach, rost maska, żółte lampy itd,

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 07 kwie 2011, 00:24

to mi sie nie podoba kolega ma takiego golfa i to nie jest fajne. Wole nisko szeroko, szybko i głośno



a kumpla golfik narazie wygląda tak
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 00:27 przez streetfighter, łącznie zmieniany 1 raz.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 07 kwie 2011, 00:26

GerB3 pisze:Pomijajac podkrecenie osiągów- rób ją w szczura, tego na forum i kraju jest mało, szachownica na dach, rost maska, żółte lampy itd,
streetfighter pisze:to mi sie nie podoba kolega ma takiego golfa i to nie jest fajne. Wole nisko szeroko, szybko i głośno
rzecz gustu....
tu fotka z ostatniej MajóVWki <ok> Można pójść w tym kierunku, tylko to praktyczne zatracenie auta i jedyne dla niego wyjście to... złom.

Ten gofer był dobry :lol: :lol:

Obrazek

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 07 kwie 2011, 00:28




to jest mojego kumpla dziś na dachu miał też dwie opony

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl