[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A co tu pokazywać, to nie nasza klasa to samo co u Słonika czy frana, zresztą fotek na razie nie mam, na zlocie się spotkamy to będzie większa ciekawość i więcej do oglądania a nie tylko spożywania.Kolczat pisze:To pokazuj foty spod maski :mrgreen:
Kolego sympatyczny, dokładnie Ci nie powiem ile wyniosły mnie końcówki bo brałem rurę kwasową 2 metry w cenie 64 zł brutto o grubości 63.3 mm oraz grubość ścianki 1.4 mm.GerB3 pisze:Ile mniej więcej wyniosły Cie same końcówki?sagem pisze: - końcówki wydechu 63 mm z kwasowy
I do jakiej temperatury dochodzi Ci olej jak płyn ma 90*?
Dokładnie Ci nie powiem odnośnie temp oleju bo nie znam dokładnej temp wody (ze względu na swapa i trochę inne wskazania czujnika względem wskaźnika) ale temperatura mi jeszcze nie przekroczyła 85 stopni mniej więcej, za to ciśnienie oleju jest duże.
Chciał bym ze szrotu, jednak za samą stal z kolankami zapłaciłem 270 zł...MarcinC pisze:jak kwasówka ze "słynnego" szrotu to pewnie 2 zł + VAT :lol:
jedziesz Kamilu z koksem, ale foto by się rzeczywiście przydało...
Panie wsio wyjaśnione na GG, jak ktoś chce wiedzieć to niech piszeSłonik pisze:Napisz jak z miejscami na czujniki i czujnikami sprawę rozwiązałeś, nic się nie pucujesz ze p[oszakladales, dostaniesz wpierdl <palma>
Pod dolotowy jaką uszczelkę wsadziłeś[guma, papier, silicon, jaka grubość?] :?:
Jaki regulator ciśnienia paliwa :?:
Uszczelka firmy nie pamiętam jakiej za 37 zł (niby jakaś wzmacniana ) z IC o grubosci 0.9 MM z jakiegoś tworzywa, regulator ori do AEB.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 19:38 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Niki20, ja też chce podziwiać Twoją rodzynkę <ok>
MIODEK, chłopak do mnie wydzwania i wydzwania jak tylko coś na allegro się pojawia, jestem i tak już mu coś dłużny, jednak jak już coś zacząłem to to skończę, w lotka nie wygrałem a muszę jeszcze dużo pod maska posprawdzać/wymieniać żeby grało bo narazie jest nie za malinowo Chyba że Ty mi jakiś prezent sprawisz :mrgreen:
MIODEK, chłopak do mnie wydzwania i wydzwania jak tylko coś na allegro się pojawia, jestem i tak już mu coś dłużny, jednak jak już coś zacząłem to to skończę, w lotka nie wygrałem a muszę jeszcze dużo pod maska posprawdzać/wymieniać żeby grało bo narazie jest nie za malinowo Chyba że Ty mi jakiś prezent sprawisz :mrgreen:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
FranoF1, tak właśnie się starałem i chyba nie wyszły takie krzywoty, niestety mam gorzej niż u Ciebie bo icek siedzi troche niżej ze względu na belkę w związku z czym trochę taki jak by nawrót musiałem zrobić ale wygląda w przyzwoicie, do tego lekkie kolanko 45stopn przed przepustnicą.
Zwężka jest na samym turbo tak jak właśnie radzisz, kwasówka jest do końca 63MM, a waż łączący turbo z rurą jest 63mm > 53 mm i wsio ładnie gra, ale dzięki za wskazówki jak zwykle ważne.
Rury pospawane i na razie zdążyłem z grubsza oszlifować spawy, jutro trochę poprawie i może uda mi się foto zrobić, wizualnie patrząc na Twoje dzieło rurę IC- Dolot mam krótszą, za to Turbo- IC dłuższą, no i czym jest spowodowane to że u Ciebie w rurze IC-Dolot jest wstawka taka sama jak u mnie Turbo-IC? po prostu tak jest, czujnik, czy mamy inaczej ?
Pozdrawiam
Zwężka jest na samym turbo tak jak właśnie radzisz, kwasówka jest do końca 63MM, a waż łączący turbo z rurą jest 63mm > 53 mm i wsio ładnie gra, ale dzięki za wskazówki jak zwykle ważne.
Rury pospawane i na razie zdążyłem z grubsza oszlifować spawy, jutro trochę poprawie i może uda mi się foto zrobić, wizualnie patrząc na Twoje dzieło rurę IC- Dolot mam krótszą, za to Turbo- IC dłuższą, no i czym jest spowodowane to że u Ciebie w rurze IC-Dolot jest wstawka taka sama jak u mnie Turbo-IC? po prostu tak jest, czujnik, czy mamy inaczej ?
Pozdrawiam
U mnie jest dodatkowo Map`sensor, od ciśnienia doładowania.sagem pisze:czym jest spowodowane to że u Ciebie w rurze IC-Dolot jest wstawka taka sama jak u mnie Turbo-IC? po prostu tak jest, czujnik, czy mamy inaczej ?
Zapodaj fotki.
p.s. u mnie jest TIP z 70mm w tym 2 zwężki przed samym turbo(redukcja z kwasówki + redukcja samco), turbo-ic 63mm
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Mały UP bo zaniedbałem trochę temat@2011 :mrgreen:
Więc, przez zimę od świąt do marca zrobiłem 155 Km z czego 110 jednego dnia, reszta to stanie pod prześcieradłem w garażu, powoli sobie dłubałem wiec zarzucę trochę fotek słabej niestety jakości bo mnie męczą niektórzy <:P> i już nie aktualne bo doszło dużo poprawek wizualnych pod maską oraz rozpórka no i wyczyściłem ją z kurzu. <ok>
Zamontowałem AC/BC, zdziwiło mnie dość niskie spalanie średnie aż zrobiłem szczegółową próbę i wyszło że BC nie kłamie.
Zegary dodatkowe, nie ma się czym chwalić. Jedyne co mogę napisać to kupiłem za 5 zł u siebie na złomie czujnik (bańkę) ale po 2 tygodniach padła. ;]
Wskaźnik boost z autogauge, (spokojnie nie na wkręta w deskę ) 0.5 bara ładuje więc turbo jeszcze nie umiera (chyba)
Grubsza dwururka z kwasówy, a dokładnie to taka sama jak na dolot - 63.5 mm x 1.5 - mogłem śmiało dać 70 mm.
No i parę fot spod maski lecz kompletnie nie ogarniętych, wszystko zakurzone i nie dopracowane.
, , ,
Wydech do połowy owinięty taśmą termoizolacyjną (stała temp. jaką wytrzymuje 1200*C, chwilowa 1600) Bardzo pomogło, stożek ma dużo lepiej oddychać.
TIP - wyspawałem sobie od razu pod przepływkę 3" z VR6, ale póki co jest moja stąd ta przejściówka z gumy, oraz na turbo nie jest 44 mm, lecz 52 pod większa dmuchawkę <:P>
Dolot 63.5 mm x 1.5
,
Wymieniłem jeszcze ogrom rzeczy przy silniku jak i całym aucie ale o tym pisał nie będę, nowszych zdjęć na razie nie mam, dopiero w Olsztynie się może coś skręci z Panem Marcinem
Więc, przez zimę od świąt do marca zrobiłem 155 Km z czego 110 jednego dnia, reszta to stanie pod prześcieradłem w garażu, powoli sobie dłubałem wiec zarzucę trochę fotek słabej niestety jakości bo mnie męczą niektórzy <:P> i już nie aktualne bo doszło dużo poprawek wizualnych pod maską oraz rozpórka no i wyczyściłem ją z kurzu. <ok>
Zamontowałem AC/BC, zdziwiło mnie dość niskie spalanie średnie aż zrobiłem szczegółową próbę i wyszło że BC nie kłamie.
Zegary dodatkowe, nie ma się czym chwalić. Jedyne co mogę napisać to kupiłem za 5 zł u siebie na złomie czujnik (bańkę) ale po 2 tygodniach padła. ;]
Wskaźnik boost z autogauge, (spokojnie nie na wkręta w deskę ) 0.5 bara ładuje więc turbo jeszcze nie umiera (chyba)
Grubsza dwururka z kwasówy, a dokładnie to taka sama jak na dolot - 63.5 mm x 1.5 - mogłem śmiało dać 70 mm.
No i parę fot spod maski lecz kompletnie nie ogarniętych, wszystko zakurzone i nie dopracowane.
, , ,
Wydech do połowy owinięty taśmą termoizolacyjną (stała temp. jaką wytrzymuje 1200*C, chwilowa 1600) Bardzo pomogło, stożek ma dużo lepiej oddychać.
TIP - wyspawałem sobie od razu pod przepływkę 3" z VR6, ale póki co jest moja stąd ta przejściówka z gumy, oraz na turbo nie jest 44 mm, lecz 52 pod większa dmuchawkę <:P>
Dolot 63.5 mm x 1.5
,
Wymieniłem jeszcze ogrom rzeczy przy silniku jak i całym aucie ale o tym pisał nie będę, nowszych zdjęć na razie nie mam, dopiero w Olsztynie się może coś skręci z Panem Marcinem
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 19:49 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A no widzisz, pewnie gdzieś za 5 lat :mrgreen:MarcinC pisze:Jednak się nie opierdzielałeś przez ten czas jak Ciebie nie było
kiedy jedziesz na wspominany program? :->
Staram się Ciebie gonićSłonik pisze:Ajjjjj dobry UP, podoba mi się
Pozdro
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 19:53 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Rozporka z home made z kwasówki 63x2.
Wyszło całkiem ciekawie, i mam wrażenie że auto inaczej się zachowuje przy skręcaniu i na zakrętach.
,
Siema
Wyszło całkiem ciekawie, i mam wrażenie że auto inaczej się zachowuje przy skręcaniu i na zakrętach.
,
Siema
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 19:56 przez sagem, łącznie zmieniany 3 razy.