Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Dziwny Problem z Sondą Lambda

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 25 mar 2011, 23:07

Rozgrzej porządnie wydech, może wtedy puści, a jak nie to trzeba to zdemontować, nagrzać palnikiem gniazdo i próbować kręcić. Ja osobiście musiałem wyciąć gniazdo razem ze starą sondą i wspawać sobie nowe. Gniazdo kupiłem u tłumikarza za 10zł.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 26 mar 2011, 08:54

Podgrzej palnikiem az sie zaswieci do czerwonosci nastepnie gwaltownie schlodz zimna woda i sie odkreci lajtowo.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 28 mar 2011, 20:09

Witajcie.Dzięki Wam.Dzisiaj palnik poszdł w ruch ;-) ale Lambda puściła,trochę miała opory,ale się udało,jutro wstawiam nową, ;-) ale po założeniu nowej muszę zrobić reset ECU bo błędów nałapał przez tą uszkodzoną Sondę,jeszcze raz dzięki za pomoc,pozdrawiam Was.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 29 mar 2011, 06:37

tomek 74-35 pisze:reset ECU
Skasuj błędy VAG'iem.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 kwie 2011, 16:13

Witam.I znów mam problem z moim ABK Sonda nowa,przwody,świece,kopułka,przewody,spalanie się zmniejszyło po wymianie sondy,wyszło mi 12.5 lpg na 100 km w jeżdzie mieszanej,tak pół na pół,miasto/trasa,ale na benzynie mi szarpie podczas jazdy i falują obroty,na LPG OK,co może być przyczną???

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 04 kwie 2011, 16:35

Nieszczelnosc, niedomagajaca pompa paliwa, zapchany filtr paliwa, pozapiekane wtryskiwacze, szwankujacy regulator cisnienia paliwa....

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 kwie 2011, 17:46

Zapomniałem dodać że auto pali na strzała,ale trzęsie silnikiem na biegu jałowym na wolnych obrotach i nierówno chodzi,a jeździć na PB to nie da rady normalnie,a moze to jest winny przekaźnik NR 30???

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 04 kwie 2011, 18:07

Jezeli go jeszcze nie wymieniales to powinien isc na pierwszy ogien!Przekaznik nr 30 to forumowy temat rzeka:P

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 kwie 2011, 18:44

Wielkie Dzięki Artur,przekaźnika nr 30 nie wymieniałem,ale wymienię i zobaczę jak będzie smigał na PB,pozdrawiam.

ramzes13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 24 sty 2007, 09:43
Lokalizacja: Wilno

Post autor: ramzes13 » 10 kwie 2011, 12:28

Podepne sie pod temat. Zakupilem niedawno sonde lambda NTK czy NGK, w zwiozku z tym ze modyfikowalem wylot to nie bylo miejsca w kolektorze i podepnolem jo przed katalizator oczywiscie juz wybebeszony :) . Sonda jest jednoprzewodowa a silnik to PM ,kolektor od silnika 3a. Bedzie to dzialac prawidlowo czy musze stawic sonde z podgrzewaniem?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 10 kwie 2011, 12:58

Może nie działać bo dla sondy nieogrzewanej w katalizatorze może być za niska temperatura.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 13:42 przez jaco80, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 24 sty 2007, 09:43
Lokalizacja: Wilno

Post autor: ramzes13 » 10 kwie 2011, 13:16

No to bedzie problem. Bo wydech jest od 3a silnika, czyli jest dwororka az do katalizatora wspawanie go gdzies miedzy kolektorem a katalizatorem chyba niema sensu?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 10 kwie 2011, 13:43

To może wywierć dziurę w kolektorze i tam daj sondę.

ramzes13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 24 sty 2007, 09:43
Lokalizacja: Wilno

Post autor: ramzes13 » 10 kwie 2011, 13:56

jaco80 pisze:To może wywierć dziurę w kolektorze i tam daj sondę.
Kolektor jest żeliwny nie będzie łatwo. W dodatku trzeba chyba go zdejmować.
Miałem mini szrot z 10 audi. I mam kupę lambda używek od 2,3ng, 3a, silnika b4 1,6 no i zapwene jeszcze wielu innych. Może skorzystać z tych? Ale jak podpiąć?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 kwie 2011, 16:49

ramzes13 pisze:Może skorzystać z tych? Ale jak podpiąć?
Sonda lambda mimo iz od innego silnika to jesli bedzie miala taka sama ilosc i kolory kabli to bedzie dzialac, łaczysz takie same kolory kabli ze soba i tyle, dwa biale obojetnie ktory do ktorego ;-) .
ramzes13 pisze:czyli jest dwororka az do katalizatora wspawanie go gdzies miedzy kolektorem a katalizatorem chyba niema sensu?
ma sens jak najbardziej i tak musisz zrobic bo za katalizatorem byc nie moze, a nie mozesz jakos przed katalizatorem w jego obudowe, wejscie etc. :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl