[B4 ABK] pulsujący pedał hamulca
[B4 ABK] pulsujący pedał hamulca
Witajcie!
Nie mogę znaleźć nic na temat pulsującego pedału podczas hamowania (końcowa faza wraz z zatrzymaniem pojazdu)
Dzisiaj pojawił mi się taki właśnie problem - czyżby skrzywienie tarczy - nie czuć wibracji na kierownicy tylko pulsuje pedał.Auto z ABS-em, ale inne uczucie niż przy działającym systemie w czasie zablokowania kół.
Hamuje dobrze, układ nie zapowietrzony!
Co to może być???
Nie mogę znaleźć nic na temat pulsującego pedału podczas hamowania (końcowa faza wraz z zatrzymaniem pojazdu)
Dzisiaj pojawił mi się taki właśnie problem - czyżby skrzywienie tarczy - nie czuć wibracji na kierownicy tylko pulsuje pedał.Auto z ABS-em, ale inne uczucie niż przy działającym systemie w czasie zablokowania kół.
Hamuje dobrze, układ nie zapowietrzony!
Co to może być???
zacznij od sciagniecia kół i sprawdzenia czy luzno chodzą prowadnice dolne potrafia sie zapiec wtedy nie dosc ze klocki pod skosem scina to i hamulce sa slabsze
U mnie na prowadnicach gumki byly cale bez dziurki a dolna prowadnica w jednym i drugim zacisku zapiekly sie
Objawy mialem te same przy hamowaniu co u ciebie pulsowal mi pedal
Oczyscilem dalem nowy smar i wszystko jest tak jak powinno byc nie pulsuje juz,czas jaki poswiecilem to 30 min
U mnie na prowadnicach gumki byly cale bez dziurki a dolna prowadnica w jednym i drugim zacisku zapiekly sie
Objawy mialem te same przy hamowaniu co u ciebie pulsowal mi pedal
Oczyscilem dalem nowy smar i wszystko jest tak jak powinno byc nie pulsuje juz,czas jaki poswiecilem to 30 min
Witam,
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem z pulsującym pedałem hamulca. Podczas jazdy nie słychać żadnych stuków, pojawiają się one podczas hamowania. Stuki są regularne. Ich częstotliwość maleje wraz ze spadkiem prędkości. Ciężko zlokalizować z której strony dochodzą. Klocki i tarcze na pierwszy rzut oka w porządku. Zaczęło się w trakcie normalnej jazdy.
Co może być przyczyną?
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem z pulsującym pedałem hamulca. Podczas jazdy nie słychać żadnych stuków, pojawiają się one podczas hamowania. Stuki są regularne. Ich częstotliwość maleje wraz ze spadkiem prędkości. Ciężko zlokalizować z której strony dochodzą. Klocki i tarcze na pierwszy rzut oka w porządku. Zaczęło się w trakcie normalnej jazdy.
Co może być przyczyną?
Zdjąłem na razie 3 koła. Jarzma solidnie się trzymają. Z tyłu po prawej stronie miałem zapieczony tłoczek i mechanizm od linki ręcznego. Rozebrałem, oczyściłem, przesmarowałem i działa. Oczywiście odpowietrzyłem. Pewnie to samo będzie do zrobienia z tyłu po lewej stronie, która została mi do sprawdzenia w wolnej chwili.
Dziś pojeździłem trochę i pulsowanie pedału zniknęło. Jeśli wróci, to znów rozbiorę wszystko i sprawdzę dokładniej czy to przypadkiem nie wina prowadnic zacisku. Dzięki za sugestię!
Dziś pojeździłem trochę i pulsowanie pedału zniknęło. Jeśli wróci, to znów rozbiorę wszystko i sprawdzę dokładniej czy to przypadkiem nie wina prowadnic zacisku. Dzięki za sugestię!
kolega wspomnial ze 4 lata nie ruszane klocki ani plyn malo jezdzi wiec nie zaszkodzi zdiac kola przednie bo pewnie prowadnice sie zastaly
[ Dodano: 2011-04-11, 20:20 ]
nawet cale gumki nie znacza ze przy prowadnicach jest smarowanie i luzno chodza przesmarowane prowadnice to podstawa robie to 2 razy w roku
[ Dodano: 2011-04-11, 20:20 ]
nawet cale gumki nie znacza ze przy prowadnicach jest smarowanie i luzno chodza przesmarowane prowadnice to podstawa robie to 2 razy w roku
A czym to smarujesz?Pastą do cylinderków czy jakiś smar (towot, ŁT) lub miedź wystarczy?tomek1982 pisze:
[ Dodano: 2011-04-11, 20:20 ]
nawet cale gumki nie znacza ze przy prowadnicach jest smarowanie i luzno chodza przesmarowane prowadnice to podstawa robie to 2 razy w roku
Jak narazie hamuje bezproblemowo!