W moim samochodzie nie działa klakson. Od kierownicy do przekaźnika w podszybiu wszystko sprawdziłem, jest OK. Przekaźnik pyka jak włączony jest zapłon.
Problem pojawia się dalej. Dwie trąbki sprawdzone, masę mają, nie dochodzi do nich prąd. Jak się poda prosto z aku to trąbią.
Teraz porcja zdjęć i przedstawienie całej (chyba samoróbki) instalacji w komorze silnika:
Czerwony kabelek podpięty do plusa w aku (ten w żółtym kapturku), wygląda niewinnie jak narazie
Kabelek sobie biegnie do przekaźnika na lewym błotniku. Z tego przekaźnika odchodzi również drugi taki sam czerwony kabelek, który...
...zasila dwie trąbki
Trochę magii, masa staje się czerwonym cienki kabelkiem, który biegnie do przekaźnika na lewym błotniku...
... czarowania ciąg dalszy. Tutaj żółto-czarny kabelek staje się czarnym cienkim kabelkiem biegnącym do przekaźnika.
A o to ów tajemniczy przekaźnik.
Jak mam to ugryźć aby znów pojawił się sygnał dźwiękowy? Nie chcę druciarstwa pod maską i chciałbym aby było to możliwie ori. Przegląd mi niedługo wychodzi A to jest jedyna rzecz w samochodzie, która nie działa u mnie, wstyd...
[b3 RA] Problem z klaksonem, nie wiem jak to ugryźć.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Miałem taki sam problem. W moim przypadku było identycznie, że przekaźnik tykał, a nie działało. Jednak Ty mówisz, że Ci prąd nie dochodzi, mi dochodził tylko, że w granicach do 4 V. Poszedłem po kabelkach i doszedłem do miejsca, gdzie były łączone, rozkręciłem je, włożyłem nowy kabelek, zaizolowałem. Na mierniku wkońcu pojawiło się do 12 V. Klakson trąbi, aż miło. Dawno nie słyszałem tego dźwięku u siebie ; D Pozdro