[B3 1.8s] problem z nierowna praca silnika
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Witam. Przyłączę się do tematu bo nie znalazłem podobnego przypadku co występuje w moim audi. Posiadam b3 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. zaczęło to się od tego jak przeskoczył mi pasek rozrządu (niestety taki mechanik go zakładał) i porostu paliwo zapaliło się w filtrze powietrza, wiec kupiłem cały rozdzielacz i mechanik go założył ale powiedział ze nie zna się na regulacji tego i nic nie poradzi na te obroty. trochę mnie to martwi bo na zimnym silniku jak rano odpalam to obroty falują od 1200-200 aż cala karoseria trzęsie a gdy chce dodać gazu to silnik gaśnie, ale pochodzi tak chwile i obroty z miarę się normują chodzi tak na 1100 i już nie mam pojęcia co to może być wymieiniłem kopułkę i palec,świece i nie wiem dalej co jest nawet silniczek krokowy zakładałem drugi który jest 100% sprawny. wydaje mi się tak jakby się ssanie wogóle nie włączało nie mam już pojęcia a nie mam w okolicy mechanika któremu można dać samochód do naprawy wiec prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek już. Z góry dziękuje za pomoc
też to przerabiałem... po strzale gazu rozwaliło mi czujnik przepływomierza i wolne obroty poszły w las..... więc rozkręciłem naprawiłem rezystor nastawny i śmiga do dzisiaj
[ Dodano: 2012-02-10, 23:59 ]
[ Dodano: 2012-02-10, 23:59 ]
sprawdz czujnik temperatury cieczy sterujący ECU lub podreguluj dawke paliwa na przepływomierzu.... fachowcem niejestem ale spróbujkamil5N47 pisze:Witam. Przyłączę się do tematu bo nie znalazłem podobnego przypadku co występuje w moim audi. Posiadam b3 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. zaczęło to się od tego jak przeskoczył mi pasek rozrządu (niestety taki mechanik go zakładał) i porostu paliwo zapaliło się w filtrze powietrza, wiec kupiłem cały rozdzielacz i mechanik go założył ale powiedział ze nie zna się na regulacji tego i nic nie poradzi na te obroty. trochę mnie to martwi bo na zimnym silniku jak rano odpalam to obroty falują od 1200-200 aż cala karoseria trzęsie a gdy chce dodać gazu to silnik gaśnie, ale pochodzi tak chwile i obroty z miarę się normują chodzi tak na 1100 i już nie mam pojęcia co to może być wymieiniłem kopułkę i palec,świece i nie wiem dalej co jest nawet silniczek krokowy zakładałem drugi który jest 100% sprawny. wydaje mi się tak jakby się ssanie wogóle nie włączało nie mam już pojęcia a nie mam w okolicy mechanika któremu można dać samochód do naprawy wiec prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek już. Z góry dziękuje za pomoc