Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s] problem z nierowna praca silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 20 mar 2011, 20:17

A na gazie nie miałeś czasami strzału :?:

kamil5N47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 kwie 2011, 19:00
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: kamil5N47 » 12 kwie 2011, 19:01

Witam. Przyłączę się do tematu bo nie znalazłem podobnego przypadku co występuje w moim audi. Posiadam b3 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. zaczęło to się od tego jak przeskoczył mi pasek rozrządu (niestety taki mechanik go zakładał) i porostu paliwo zapaliło się w filtrze powietrza, wiec kupiłem cały rozdzielacz i mechanik go założył ale powiedział ze nie zna się na regulacji tego i nic nie poradzi na te obroty. trochę mnie to martwi bo na zimnym silniku jak rano odpalam to obroty falują od 1200-200 aż cala karoseria trzęsie a gdy chce dodać gazu to silnik gaśnie, ale pochodzi tak chwile i obroty z miarę się normują chodzi tak na 1100 i już nie mam pojęcia co to może być wymieiniłem kopułkę i palec,świece i nie wiem dalej co jest nawet silniczek krokowy zakładałem drugi który jest 100% sprawny. wydaje mi się tak jakby się ssanie wogóle nie włączało nie mam już pojęcia a nie mam w okolicy mechanika któremu można dać samochód do naprawy wiec prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek już. Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
filipmiko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 22 lip 2010, 10:29
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: filipmiko » 10 lut 2012, 23:54

też to przerabiałem... po strzale gazu rozwaliło mi czujnik przepływomierza i wolne obroty poszły w las..... więc rozkręciłem naprawiłem rezystor nastawny i śmiga do dzisiaj :P

[ Dodano: 2012-02-10, 23:59 ]
kamil5N47 pisze:Witam. Przyłączę się do tematu bo nie znalazłem podobnego przypadku co występuje w moim audi. Posiadam b3 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. zaczęło to się od tego jak przeskoczył mi pasek rozrządu (niestety taki mechanik go zakładał) i porostu paliwo zapaliło się w filtrze powietrza, wiec kupiłem cały rozdzielacz i mechanik go założył ale powiedział ze nie zna się na regulacji tego i nic nie poradzi na te obroty. trochę mnie to martwi bo na zimnym silniku jak rano odpalam to obroty falują od 1200-200 aż cala karoseria trzęsie a gdy chce dodać gazu to silnik gaśnie, ale pochodzi tak chwile i obroty z miarę się normują chodzi tak na 1100 i już nie mam pojęcia co to może być wymieiniłem kopułkę i palec,świece i nie wiem dalej co jest nawet silniczek krokowy zakładałem drugi który jest 100% sprawny. wydaje mi się tak jakby się ssanie wogóle nie włączało nie mam już pojęcia a nie mam w okolicy mechanika któremu można dać samochód do naprawy wiec prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek już. Z góry dziękuje za pomoc
sprawdz czujnik temperatury cieczy sterujący ECU lub podreguluj dawke paliwa na przepływomierzu.... fachowcem niejestem ale spróbuj

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 02 sie 2013, 22:05

Witam i ja podpne sie pdo temat.. Silnik 1.8 SF na gazniku.. Szarpie tak mi w przedziale 1100 -1300 obr. tzn jade np 3 mam 1100 dodaje lekko gaz a auto zaczyna szarpac.. wymienilem kable + palec rozdzielacza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl