
[ Dodano: 2011-05-03, 17:50 ]
witam i wracam do tematu.
otóż nie chce krakać ale prawdopodobnie udało mi się rozwiązać problem. po tym jak mówiliście o wymianie czujników (prędkości i położenia wału) postanowiłem się im przyjrzeć nieco bliżej jednak po wyjęciu ich zauważyłem że w mechaniźmie różnicowym zamiast oleju jest czarna maź o intensywnym zapachu spalenizny. tak więc na sam początek stwierdziłem że również dobrze było by go wymienić. na serwisie powiedziano mi że producent nie przewidział wymiany oleju w mechaniźmie różnicowym i nie umieścił w nim otworu spustowego oraz że wymiana go jest całkowicie bezcelowa. jednak na życzenie klienta olej wyssali górą i wlali nowy. od tego czasu problem ze skrzynią (opisany na początku wątku) zniknął bezpowrotnie :mrgreen: (mam nadzieje) tak wiec dla zainteresowanych w moim przypadku wystarczyła wymiana oleju (czy tam płynu) w mechaniźmie różnicowym i obyło sie bez wymiany jakichkolwiek czujników :mrgreen:
ps: mam nadzieje że i wam to pomoże

[ Dodano: 2011-11-27, 14:12 ]
witam. niestety muszę odgrzać temat. po kilku miesiącach bezproblemowego użytkowania wszystkie objawy wróciły. nie wiem z której strony "ugryźć" to tym razem. może ktoś z was uporał się z tym problemem na dobre. z góry dziękuję za wszelkie sugestie.