Witam mam taki problem. Pierwsza zmiana silnika i kilka problemów. po odpaleniu i chwilowym przytrzymaniu gazu powyżej 2000obr. z deski rozdzielczej wydobywa sie pisk, podobny do tego kiedy są załączone lampy przy otwartych drzwiach...
Najbardziej chodzi mi o odczytanie błędów czy jest coś co trzeba zewrzeć i mruga jakaś kontrolka na desce ??
[90 2.3NG 87r] odczytywanie błędów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co od kodów to chyba przed 88 rokiem jest ta kontrolka, aby zaczęła błyskać trzeba włożyć bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa.
https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... t39927.htm
Tutaj masz opisane jak odczytać kody błyskowe z gniazda: https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm
Co do piszczenia to wygląda na czujnik ciśnienia oleju 0,9Bara (są dwa ten drugi odpowiada za kontrolę ciśnienia powyżej 2000rpm).
https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... t39927.htm
Tutaj masz opisane jak odczytać kody błyskowe z gniazda: https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm
Co do piszczenia to wygląda na czujnik ciśnienia oleju 0,9Bara (są dwa ten drugi odpowiada za kontrolę ciśnienia powyżej 2000rpm).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
już doszedłem jak to się robi. Otóż w bardzo prosty sposób.
1. Instalujemy żarówkę w liczniku, prawy górny róg, która nie jest montowana fabrycznie. Zółta lampka z rysunkiem silnika z `piorunem`
2. Test żarówki bardzo prosty: powinna zapalić się przy włączeniu zapłonu, jak każda inna kontrolka
3. Przejażdżka testowa 5 min. w całym zakresie pracy silnika
4. NIE GASIMY SILNIKA
5. W skrzynce bezpieczników znajdujemy stycznik pompy paliwa
6. Wpinamy bezpiecznik w stycznik na 4 s.
7. Wyciągamy bezpiecznik i patrzymy na kontrolkę
8. Zapali się na kilka sekund, zgaśnie i zaczyna się kod błyskowy
9. Jeżeli 4444 to git
Powodzenia
1. Instalujemy żarówkę w liczniku, prawy górny róg, która nie jest montowana fabrycznie. Zółta lampka z rysunkiem silnika z `piorunem`
2. Test żarówki bardzo prosty: powinna zapalić się przy włączeniu zapłonu, jak każda inna kontrolka
3. Przejażdżka testowa 5 min. w całym zakresie pracy silnika
4. NIE GASIMY SILNIKA
5. W skrzynce bezpieczników znajdujemy stycznik pompy paliwa
6. Wpinamy bezpiecznik w stycznik na 4 s.
7. Wyciągamy bezpiecznik i patrzymy na kontrolkę
8. Zapali się na kilka sekund, zgaśnie i zaczyna się kod błyskowy
9. Jeżeli 4444 to git
Powodzenia