[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
panowie a w miojej malutkiej da sie cos poradzic na te falujace obroty silnik 1.6 PP B3 na wolnych obrotach strasznie ja telepie a na zimnym silnik potrafi nawet zgasnac jak wrzuce na luz acz kolwiek dzis to i nawet na rozgrzanym mi zgasla ale odpalila bez problemu :-| prosze pomocy bo juz powoli mnie to meczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
Kupiłem przekaźnik w sklepie firmy "Kracker" i odziwo bardzo tanio bo za jedyne 16 zł,w sumie grosze,ale ciekawy jestem czy będzie Ok ten przekaźnik,w sumie jest prod.Niemieckiej i mam nadzieję ze zda egzamnin.Jak ktoś ma przekaźnik takiej firmy to niech napisze czy jest dobry i jak po wymianie auto śmiga???Dzięki,pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
Witam Was.Na początek Wielkie Dzięki za wszystkie rady i pomoc...wsadziłem nowy przekaźnik i auto zaczęło normalnie jeździć,równiutko chodzi na wolnych obrotach i nie szarpie podczas jazdy,po prostu odżyło;) i ma lepszego kopa,jak dawniej,aż miło się jeździ...jeszcze raz Wielkie Dzięki,pozdrawiam Was.
Mi facet przed chwilą powiedział coś podobnego. Na wszelki wypadek mam fotki przekaźnika. Czy to błąd w katalogu, czy na prawdę ten przekaźnik jest stosowany do pomp paliwa. W abk to przekaźnik 208 ponoć steruje pompą.malan pisze:bylem dzis w sklepie podalem kolesiowi ten nr:
http://img145.imageshack.us/i/160320111000.jpg/
a on stwierdzil ze jest to przekaznik od pompy paliwa a nie od komputera
Witam serdecznie.Juz ponad rok walcze z brakiem mocy w mojej A4 1.6 ADP z 95 roku.Wymienilem wszystko praktycznie nawet ecu i dalej auto niema swojej mocy.Czy w moim adp jest jakis przekaznik odpowiedzialny za zasilanie ecu??Dzis rozebralem przekaznik 208,,jest tak klikajaca blaszka na sprezynce ale niewiem czy to od ecu czy pompy paliwa.Klika przy odpdalaniu auta .przeczyscilem troche styki w na tej ruchomej blaszce i auto zaczelo lepiej sie zbierac,Niech mnie ktos nakieruje na wlasciwy przekaznik od zasilania ecu jesli takowy jest w ADP.Z gory dzieki.
[ Dodano: 2011-05-13, 12:52 ]
A moze w ADP ma on numer 109?? bo w golfie z 1995 roku wlasnie ten przekaznik od zasilania ecu ma taki numer.Bardzo prosze o odzew
[ Dodano: 2011-05-13, 12:52 ]
A moze w ADP ma on numer 109?? bo w golfie z 1995 roku wlasnie ten przekaznik od zasilania ecu ma taki numer.Bardzo prosze o odzew
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
witam.przeczyscilem styki na przekaznikach, na jedna przejazdzke nie poznalem samochody,,ciagnal jak popieprzony..Ale po nastepnym opdaleniu bylo juz gorzej;/..Spisalem numery moich przekaznikow i wyszlo mi ze od pompy paliwa jest przekaznik 208 w ADP..i jest jeszcze inny o num 213 czyli przekaznik styku roboczego/odciazajacy czy jakos tak..No ale niemam w ADP zadnego innego od sterowania ecu:/Sa jeszcze od halogenow,wycieraczek i el szyb..wiec mysle ze w moim przypadku chodzi o 208 czy;i sterowanie pompy paliwowej.
[ Dodano: 2011-05-16, 14:49 ]
A wie ktos z was jak obserwowac skoki napiecia na ecu??Chodzi mi o numer bloku..w jakim okienku to obserwowac??
[ Dodano: 2011-05-16, 14:49 ]
A wie ktos z was jak obserwowac skoki napiecia na ecu??Chodzi mi o numer bloku..w jakim okienku to obserwowac??
Witam. Czy mógłbym prosić o podanie źródeł informacji na temat funkcji tego przekaźnika? Może jakąś fachową literaturę lub schematy gdzie bezpośrednio bądź pośrednio acz zrozumiale będzie podane, że odpowiada on za zasilanie ECU? Mam znajomego w sklepie motoryzacyjnym i kiedy zapytałem o ten przekaźnik usłyszałem to o czym już kilka osób wspominało mianowicie, że odpowiada on za sterownik pompy paliwa czy coś w tym rodzaju. Próbowałem znaleźć go w ETCE 7.2 po numerze seryjnym podanym na 1 stronie tematu i znalazłem podobne info. Nie znam się na schematach elektrycznych ani na mechanice dlatego potrzebuje łatwoprzyswajalnej informacji Będę ogromnie wdzięczny ponieważ przeczytałem kilka tematów traktujących o tym ustrojstwie i nigdzie nikt nie powiedział skąd wiadomo za co odpowiada. Nie zgadzam się natomiast z teorią, że na forach ludzie wypisują bzdury i chciałbym ją rzetelnie obalić [to są zarzuty tego znajomego].
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z którego roku masz tego ADP? Tutaj masz opis grup: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/Bodziorek pisze:Chodzi mi o numer bloku..w jakim okienku to obserwowac??
Może to niezbyt fachowa literatura ale w Niebieskiej książce obsługa i naprawa Audi 80 wydawnictwa Auto jest on na schemacie 78 oznaczony J167 (nie opisali od czego jest ten przekaźnik w rozpisce na stronie 336). Oraz na stronie 193 jest oznaczony przekaźnik (11) w opisie budowy układu digifant.mates pisze:Czy mógłbym prosić o podanie źródeł informacji na temat funkcji tego przekaźnika? Może jakąś fachową literaturę lub schematy gdzie bezpośrednio bądź pośrednio acz zrozumiale będzie podane, że odpowiada on za zasilanie ECU?
Jeszcze można poszukać w autodacie.
Jeśli chodzi o tą książkę to jestem conajmniej w szoku tej ironii Tzn po pierwsze fajnie, że podałeś numer schematu, ale gdzie go szukać? Po drugie w tym "wydaniu" brakuje kilkunastu początkowych stron oraz paru dalszych w tym między innymi 336 i 193 Nawet w komentarzach ktoś napisał, że brakuje kilku stron o digifancie