Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8E ] brak napięcia na pompie paliwa POMOCY PROSZĘ

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

[80 B3 1.8E ] brak napięcia na pompie paliwa POMOCY PROSZĘ

Post autor: Mamber » 16 kwie 2011, 18:28

Witam, od początku ... mam Audi 80 B3 1.8E oznaczenie silnika DZ, 112 KM, 1991 rok, jakiś czas temu, zaczęła mi szarpać, i kilka razy sama zgasła i później nie chciała odpalić, ale odpaliła chwilę później, jeszcze było tak kilka razy, aż wkońcu już nie zapaliła, kupiłem nową pompę paliwa (jest elektryczna ciśnienie 6,2 bar), założyłem, yeah odpaliła, przejechałem się cieszony z 3 km, zgasł i zapalił dopiero po kilku minutach i trochę kręciłem, następnie zgasła, i nie słysze z prawej strony jej wogóle, nie dostaje napięcia, i kiedyś było takie syczenia na zapłonie (to jak wtedy te kilka sekund) podaje paliwo na wtryski, ale tego też nie ma, ale bez tego paliła, tylko jak było zimno musiałem pokręcić, albo odrazu gaz by nie zgasła i pociągnęła paliwo z baku i trzymała już obroty. Co podaje napięcie na pompę paliwa??? wiem, że przekaźnik ma dużo do gadania i moduł zapłonu, za co dokładnie odpowiada przekaźnik i moduł zapłonu???????? i który jest to przekaźnik ? znam ktoś nr ? i gdzie się znajduje moduł zapłonu?. Proszę o pomoc, będę naprawdę wdzięczny ... na nowej pompie odpaliła, i było ją słychać a później już nie, nie ma napięcia ...
Proszę o pomoc, dziękuję Wszystkim za jakieś rady, porady, wszech jakąkolwiek pomoc!
moje gg: 2164956 gdyby ktos chciał cos poradzic, czekam na jakieś rady.
Dziękuję!
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 21:02 przez Mamber, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 16 kwie 2011, 18:44

popraw tytuł postu.
moduł zapłonu masz na słupku przy drzwiach od kierowcy na dole pod plastikiem.
trochę dziwny przypadek ja miałem podobny w swoim b3 tylko trzeba było styki po przeczyszczać koło pompy i na bezpiecznikach.
może masz jakiś alarm albo zabezpieczenie które odcina zapłon i pompę paliwa?

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 16 kwie 2011, 18:46

nie, nie, alarmu nie mam, zabezpieczenia też żadnego nie mam, nie wiem gdzie mam szukać przyczyny, a moduł zapłonu jest od? i przekaźnik? za co odpowiadają te 2 elementy ?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 16 kwie 2011, 18:53

moduł zapłonu odpowiada za iskrę.
a przekaźnik powinien wyłączać pompę kiedy ta nabije ciśnienie ok 12 atmosfer.

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 16 kwie 2011, 18:56

a co odpowiada ze napięcie? co doprowadza napięcie do pompy? tam do tych 2 kabelków + i - ? które są do pompy podłączone?
bo jak nie słychać jej wogóle, to nie ma napięcia, bo jest nowa, a działała, to coś nie podaje napięcia, to dlatego nie pali, ... iskra jest na wszystkich świecach

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 16 kwie 2011, 19:02

a sprawdzałeś czy na kablach jest napięcie przy pompie? mierzyłeś miernikiem?
a sprawdzałeś podczas odpalania albo jak już palił czy jest napięcie i w którym momencie go zaczyna brakować?
sprawdź bezpiecznik nr13 jest od pompy paliwa, a przekażnik nie pamiętam który to jest.
poszukaj na forum <bylo> o tym mówione i opisane.

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 16 kwie 2011, 20:44

sprawdzałem miernikiem napięcie na pompie jest 0 nie ma nic, sprawdzałem probówka również teraz w skrzynce pod maska po prawej stronie, tam gdzie przekazniki itd, i wszedzie niby nie ma napiecia, a probowke teraz sprawdziłem w domu i działa, te bezpieczniki pod maska sprawdzałem i nie ma napiecia bo sie nie swieciła a wyciagnałem kilka i były oke bezpieczniki, co sie stało?????????????????????? tak poprostu hmm? proszę o pomoc ... bo nie mam pomysłówów, proszę :roll:

[ Dodano: 2011-04-16, 23:38 ]
wiem już że bezpiecznik odnośnie pompy paliwa to nr 13 licząc od lewej, a przekaźnik to nr 215 i jest na pozycji 10, czyli nie pierwsza kolejka od góry przekaźniki tylko druga i od lewej to 4 jest przekaźnik później jest wolne i jest ostatni. Jeszcze moduł zapłonu, zastanawiam się, czy moduł zapłonu może być tym problemem aby nie było napięcia na pompie ani przekaźniku? Czy ma jakikolwiek z tym związek, proszę o pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl