Witam, od początku ... mam Audi 80 B3 1.8E oznaczenie silnika DZ, 112 KM, 1991 rok, jakiś czas temu, zaczęła mi szarpać, i kilka razy sama zgasła i później nie chciała odpalić, ale odpaliła chwilę później, jeszcze było tak kilka razy, aż wkońcu już nie zapaliła, kupiłem nową pompę paliwa (jest elektryczna ciśnienie 6,2 bar), założyłem, yeah odpaliła, przejechałem się cieszony z 3 km, zgasł i zapalił dopiero po kilku minutach i trochę kręciłem, następnie zgasła, i nie słysze z prawej strony jej wogóle, nie dostaje napięcia, i kiedyś było takie syczenia na zapłonie (to jak wtedy te kilka sekund) podaje paliwo na wtryski, ale tego też nie ma, ale bez tego paliła, tylko jak było zimno musiałem pokręcić, albo odrazu gaz by nie zgasła i pociągnęła paliwo z baku i trzymała już obroty. Co podaje napięcie na pompę paliwa??? wiem, że przekaźnik ma dużo do gadania i moduł zapłonu, za co dokładnie odpowiada przekaźnik i moduł zapłonu???????? i który jest to przekaźnik ? znam ktoś nr ? i gdzie się znajduje moduł zapłonu?. Proszę o pomoc, będę naprawdę wdzięczny ... na nowej pompie odpaliła, i było ją słychać a później już nie, nie ma napięcia ...
Proszę o pomoc, dziękuję Wszystkim za jakieś rady, porady, wszech jakąkolwiek pomoc!
moje gg: 2164956 gdyby ktos chciał cos poradzic, czekam na jakieś rady.
Dziękuję!
[80 B3 1.8E ] brak napięcia na pompie paliwa POMOCY PROSZĘ
[80 B3 1.8E ] brak napięcia na pompie paliwa POMOCY PROSZĘ
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 21:02 przez Mamber, łącznie zmieniany 5 razy.
popraw tytuł postu.
moduł zapłonu masz na słupku przy drzwiach od kierowcy na dole pod plastikiem.
trochę dziwny przypadek ja miałem podobny w swoim b3 tylko trzeba było styki po przeczyszczać koło pompy i na bezpiecznikach.
może masz jakiś alarm albo zabezpieczenie które odcina zapłon i pompę paliwa?
moduł zapłonu masz na słupku przy drzwiach od kierowcy na dole pod plastikiem.
trochę dziwny przypadek ja miałem podobny w swoim b3 tylko trzeba było styki po przeczyszczać koło pompy i na bezpiecznikach.
może masz jakiś alarm albo zabezpieczenie które odcina zapłon i pompę paliwa?
a sprawdzałeś czy na kablach jest napięcie przy pompie? mierzyłeś miernikiem?
a sprawdzałeś podczas odpalania albo jak już palił czy jest napięcie i w którym momencie go zaczyna brakować?
sprawdź bezpiecznik nr13 jest od pompy paliwa, a przekażnik nie pamiętam który to jest.
poszukaj na forum <bylo> o tym mówione i opisane.
a sprawdzałeś podczas odpalania albo jak już palił czy jest napięcie i w którym momencie go zaczyna brakować?
sprawdź bezpiecznik nr13 jest od pompy paliwa, a przekażnik nie pamiętam który to jest.
poszukaj na forum <bylo> o tym mówione i opisane.
sprawdzałem miernikiem napięcie na pompie jest 0 nie ma nic, sprawdzałem probówka również teraz w skrzynce pod maska po prawej stronie, tam gdzie przekazniki itd, i wszedzie niby nie ma napiecia, a probowke teraz sprawdziłem w domu i działa, te bezpieczniki pod maska sprawdzałem i nie ma napiecia bo sie nie swieciła a wyciagnałem kilka i były oke bezpieczniki, co sie stało?????????????????????? tak poprostu hmm? proszę o pomoc ... bo nie mam pomysłówów, proszę :roll:
[ Dodano: 2011-04-16, 23:38 ]
wiem już że bezpiecznik odnośnie pompy paliwa to nr 13 licząc od lewej, a przekaźnik to nr 215 i jest na pozycji 10, czyli nie pierwsza kolejka od góry przekaźniki tylko druga i od lewej to 4 jest przekaźnik później jest wolne i jest ostatni. Jeszcze moduł zapłonu, zastanawiam się, czy moduł zapłonu może być tym problemem aby nie było napięcia na pompie ani przekaźniku? Czy ma jakikolwiek z tym związek, proszę o pomoc
[ Dodano: 2011-04-16, 23:38 ]
wiem już że bezpiecznik odnośnie pompy paliwa to nr 13 licząc od lewej, a przekaźnik to nr 215 i jest na pozycji 10, czyli nie pierwsza kolejka od góry przekaźniki tylko druga i od lewej to 4 jest przekaźnik później jest wolne i jest ostatni. Jeszcze moduł zapłonu, zastanawiam się, czy moduł zapłonu może być tym problemem aby nie było napięcia na pompie ani przekaźniku? Czy ma jakikolwiek z tym związek, proszę o pomoc