[B3 1.8 SF] Papierowa rura - wieksze zuzybie PB?
[B3 1.8 SF] Papierowa rura - wieksze zuzybie PB?
Witam. Wydaje mi sie ze moj Audiczek zaczal wiecej palic.. Czy wine moze ponosic rura papierowa z takim aluminium ktora podlaczana jest do filtra? bo jest tam troche nieszczelnosci. I jak ta rura sie nazywa? Moze ktos podac linki do niej z allegro?
Ale silnik sie od tego szybciej nagrzewa i mniej pali.. przynajmniej mi sie tak wydaje
A czy problem moze lezyc w tym ?Bo zauwazylem wzrots gdy zrobilem ten troojnik
wiecej w tym temacie:
https://audi80.pl/b3-18-co-tam-podlaczyc-vt54165.htm
A czy problem moze lezyc w tym ?Bo zauwazylem wzrots gdy zrobilem ten troojnik
wiecej w tym temacie:
https://audi80.pl/b3-18-co-tam-podlaczyc-vt54165.htm
tak jest jeżeli masz wszystko sprawne w obudowie filtra klapka się otfiera tak jak powinna.Audi88 pisze:Ale silnik sie od tego szybciej nagrzewa i mniej pali.. przynajmniej mi sie tak wydaje
a podejrzewam że nie jest to sprawne.
a co do tego zdjęcia przy zaponie:
to jest po prostu od przyspieszacza zapłonu jak nie masz tego wężyka albo jest przyspieszacz zepsuty to nie będzie miał mocy itd.a co za tym idzie będzie więcej palił.
Wyczytalem cos takiego
Również duże spalanie możesz uzyskać gdy jest brak papierowej rury łączącej filtr powietrza z obudową przykręconą do kolektora wydechowego. Przy braku tej rury silnik zaciąga z filtra powietrza zimne powietrze do sporządzenia mieszanki paliwowo powietrznej i następuje wzrost zużycia benzyny lub gazu.W chłodne dni termostat woskowy zamyka dopływ zimnego powietrza z filtra powietrza pobierając ciepłe powietrze do filtra powietrza a dalej do sporządzenia mieszanki z pod kolektora wydechowego właśnie tą papierową rurą.
Jest to opis do CC ale tez na gazniku
Wiec jutro kupie ta rure i wymienei i zobacze czy bedzie lepiej
Również duże spalanie możesz uzyskać gdy jest brak papierowej rury łączącej filtr powietrza z obudową przykręconą do kolektora wydechowego. Przy braku tej rury silnik zaciąga z filtra powietrza zimne powietrze do sporządzenia mieszanki paliwowo powietrznej i następuje wzrost zużycia benzyny lub gazu.W chłodne dni termostat woskowy zamyka dopływ zimnego powietrza z filtra powietrza pobierając ciepłe powietrze do filtra powietrza a dalej do sporządzenia mieszanki z pod kolektora wydechowego właśnie tą papierową rurą.
Jest to opis do CC ale tez na gazniku
Wiec jutro kupie ta rure i wymienei i zobacze czy bedzie lepiej
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Jaa dzisaj jeszcze jakis dymek lecial z pod filtru powietrza po odpaleniu
Wyjelem filtr powietrza byl troszke brudny wiec jutro bede go wymienial ale skad ten dym ?
ale nie wystepuje to przy kazdym odpaleniu.. zapalilem go drugi raz i chodzil ok i nie bylo dymu.. przejechalem sie rowniez troche szybciej do odciecia do trojki dojechalem do domu i rowneiz zero dymu z zadnego elementu silnika
Wyjelem filtr powietrza byl troszke brudny wiec jutro bede go wymienial ale skad ten dym ?
ale nie wystepuje to przy kazdym odpaleniu.. zapalilem go drugi raz i chodzil ok i nie bylo dymu.. przejechalem sie rowniez troche szybciej do odciecia do trojki dojechalem do domu i rowneiz zero dymu z zadnego elementu silnika
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie