Widzisz Gibaj, kiedyś bardziej dbano o klientów i turbiny w starych gruźlikach posiadają dwa chłodzenia (olej oraz woda, dodatkowo KKK posiada jeszcze ożebrowanie pod turbina), czujnik włanczający pompkę po wyłączeniu silnika znajduje się właśnie u wejścia cieczy do turbiny, ot takie zabezpieczenie jakby ktoś bezpośrednio po butowaniu zgasił silnik - przynajmniej łożyskowanie nie dostanie tak po dupie.gibaj pisze:turbinę? a turbina nie jest chłodzona olejem? :mrgreen: <rotfl2> bo wpięta jest raczej w płyn chłodzący :mrgreen:Ta pompka ma za zadanie schłodzić turbinę a nie silnik
[B3 1.6TD] Co to jest?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Trepek jeśli sie nie myle to w 1,6td występowały 4 turbiny : kkk14, kkk24, t3 i t2? ?? Czy wszystkie były chłodzone też wodą?trepek pisze: Widzisz Gibaj, kiedyś bardziej dbano o klientów i turbiny w starych gruźlikach posiadają dwa chłodzenia (olej oraz woda, dodatkowo KKK posiada jeszcze ożebrowanie pod turbina),
Gareta i kkk mozna znaleźć też w 1Z orientuje się które modele wkładali?
Pozdrawiam
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 gru 2008, 13:52
- Lokalizacja: zamość