[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???
[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???
Chę takie ponieważ oryginalne 15' alu są cholernie cieżkie i do tego mają dużą średnicę, samochód czuję się strasznie obciążony i przegrywam na 400m z kuzyna 325i. Tak dalej być nie może. Próbowałem założyć felgi stalówy od audi 80 zwykłej i oparły się na zaciskach hamulcowych. Znacie może jakieś specjalne fele do 20v i koniecznie 14 calowe?????? Jest to w ogóle możliwe???
Ostatnio zmieniony 27 sie 2007, 21:09 przez pajak100, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Technicznie nie jest to możliwe ... Coupe 20V ma większe tarcze niż 256mm i dlatego Ci nie wchodzi felga ... musialbys zmienic tarcze na mniejsze IMO bez sensu :roll: :roll:
BMW 325i są naprawde szybkie ... będzie problem :-x
Pozdrawiam
Technicznie nie jest to możliwe ... Coupe 20V ma większe tarcze niż 256mm i dlatego Ci nie wchodzi felga ... musialbys zmienic tarcze na mniejsze IMO bez sensu :roll: :roll:
BMW 325i są naprawde szybkie ... będzie problem :-x
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sie 2007, 19:01 przez bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
Już się kiedyś o to mnie pytałeś
Nie ma takiej możłiwości, żeby do 20V weszły 14tki. Jak koniecznie chcesz male kolka to zaloz 15tke a na nia opone na przyklad 195/50, bedziesz mial wymiar porownywalny z 14tka
BTW Zdecyduj się czy masz Audi 90 czy Audi Coupe, bo o 90 Coupe to w fabryce nawet nie slyszeli
Nie ma takiej możłiwości, żeby do 20V weszły 14tki. Jak koniecznie chcesz male kolka to zaloz 15tke a na nia opone na przyklad 195/50, bedziesz mial wymiar porownywalny z 14tka
BTW Zdecyduj się czy masz Audi 90 czy Audi Coupe, bo o 90 Coupe to w fabryce nawet nie slyszeli
325i ma wiekszy momęt obrotowy wieksza pojemność nie wiem jak z wagą ale jezeli Audi 2.3 20v to tylko quattro ośka nie ma szans. tylni napęd w BMW wygrywać będzie bez problemu (trakcja (dużo lepsza)
Ostatnio zmieniony 27 sie 2007, 21:18 przez nitro20, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczerz mówiąc to rozczarowało mnie 20V , wcześniej miałem zwykłą 2.3 10V i chodziła porównywalnie. Ale gdy wszedłem pod spód żeby przebić katalizator wszystko zrozumiałem, samochód jest po prostu cholernie toporny. Z tyłu znajdują się takie same wachacze jak z przodu i do tego podobne sanki do podtrzymania mostu jak przednie do silnika. Tłumiki dwa razy większe, skrzynia z dwoma mechanizmami różnicowymi, wał napędowy, dwie chłodnice, dwie dodatkowe półośki, ogromne tarcze hamulcowe itd. Okazuje się że to wszystko waży. W porównaniu do E30 fabrycznie jest różnica 100kg na korzyść BMW ( 170KM) tylko że kuzyn ma szperę 25% i do tego krótki most. Kiedy ja kończe trzeci bieg, on już jest w połowie czwartego.
Najlepiej podoba mi się start. Audi z napędem quattro wyskakuje o długość samochodu do przodu, ale na 3 biegu wszystko zamarza, a BMW wtedy dopiero się rozgrzewa. Chyba się poddam, liczyłem na trochę wiecej od 20V. A moze mam już jakąś zaoraną lekko. Fajnie by było sprawdzić się z kimś kto ma taką samą tylko, że igłę i bez przeróbek. Wtedy miałbym pewność i sens inwestowania w to.
Co do kół to myślałem że są jakieś może wklęsłe 14 stki, bo gdy przyglądałem się moim 15 nastkom, widziałem jeszcze kawałek miejsca między zaciskiem hamulcowym a felgą. Chyba jednak macie rację , muszę zostać przy pietnastkach.
Co do trakcji jak ktoś wspomniał to nie za bardzo mnie interesuje, wyglad też jest dla mnie na trzecim planie, kierowca w quattro na 400 metrów też się za bardzo nie liczy. Nie ma tam żadnej filozofii. Nie istnieje niebezpieczeństwo zerwania przyczepności kół a dalej to już tylko wpatrywanie się w obrotomierz i zmiana biegu. Co innego z BMW,ona może memłać kołami w miejscu, a setne sekundy będą uciekać. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Najlepiej podoba mi się start. Audi z napędem quattro wyskakuje o długość samochodu do przodu, ale na 3 biegu wszystko zamarza, a BMW wtedy dopiero się rozgrzewa. Chyba się poddam, liczyłem na trochę wiecej od 20V. A moze mam już jakąś zaoraną lekko. Fajnie by było sprawdzić się z kimś kto ma taką samą tylko, że igłę i bez przeróbek. Wtedy miałbym pewność i sens inwestowania w to.
Co do kół to myślałem że są jakieś może wklęsłe 14 stki, bo gdy przyglądałem się moim 15 nastkom, widziałem jeszcze kawałek miejsca między zaciskiem hamulcowym a felgą. Chyba jednak macie rację , muszę zostać przy pietnastkach.
Co do trakcji jak ktoś wspomniał to nie za bardzo mnie interesuje, wyglad też jest dla mnie na trzecim planie, kierowca w quattro na 400 metrów też się za bardzo nie liczy. Nie ma tam żadnej filozofii. Nie istnieje niebezpieczeństwo zerwania przyczepności kół a dalej to już tylko wpatrywanie się w obrotomierz i zmiana biegu. Co innego z BMW,ona może memłać kołami w miejscu, a setne sekundy będą uciekać. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi