- wymiana filtrów,paskow,oleju
- wymiana piór wycieraczek,dywanikow w środku,
- wymiana żarowek oświetlenia konsoli.oraz mijania/długie
- dojscie do ładu ze wszystkim,
- wymiana końcuwek drążkow,stabilizatora,gum,amortyzatorów przód,
- wymiana tarcz i klockow tył, i klockow przód,
- zaślepienie egr,
- wymiana E75 i gruszki ciśnienia turbiny,
to chyba wszystko a przynajmniej tyle pamietam, a planów jest wiele,
- wyczyszczenie turbiny,
- uwolnic odme
- wyciągniecie tapiceki do prania
- wymiana foteli wysłużonych na inne
no cóż zrobie co moge, i ile bede mogł, by służyła tak jak powinna, planow przybywa, dużo by pisac trzeba, ale to w trakcie bedzie robione.
l
kilka fotek po zmianie opon i po pastowaniu,
No i czas na czyszczenie i smarowanie dzwigni WG turba,pół dnia myślałem i czyniłem rozbiurkie
poszedł kawałek wydechu
wygląd ciepłej strony
przeczyszcziłem,na smarowałem,i chodzi gładko,jeszcze nie testowane,ale lepiej niz było,
no i nadszedł czas na wywalenie kata, nie stety zdjec zapomiałem zrobic, ale zrobione fanty sprzedane z wydobycia,
No i czas na mały dodatek do wnetrza, głosniki w pułe,zakupione od kolegi gibaj,dzieki dobrze graja, nie wiem tylko czy radio długo wytrzyma, :mrgreen:
ładnie wyglądaja,
No i z braku zajecia zabralem sie za czyszczenie dolotu,kolektora i przy okazji IC, zeszlo sie trzy dni, ale tylko dlatego ze musialem do pracy chodzic, troche brudu było w tym wwszystkim
i nowa uszczelka pod kolektor
ekekt koncowy mi sie podobał,