Witam
Odrazu zaznaczam że mój zetorem ma wszystkie osłony wyciszenia itp. i chodzi cicho względem innych b4 ale po latach wiadomo trochę z tych wyciszeń się uszkodziło a mianowicie na osłonie skrzyni oderwało mi się kawałek gąbki przy półosiach też były takie gabki ale sam je oderwałem do końca <mur> bo już odstawały i tarły o półoś i dlatego wpadłem na pomysł żeby cała komorę silnika na nowo obkleić gąbką/matą niepalną
Do tego mysle nad zamontowaniem złączki elastycznej na tłumiku i przy okazji wymienić środkowy tłumik bo się w środku wypalił i sa zawirowania spalin i piszczy jakby policja za mna jechała <ok>
aha i chce kupić odrazu nowe poduszki olejowe pod silnik ale jakiej firmy :?:
A teraz do was pytanie czy jak wykleję całą komorą tą gąbka to bedzie to miało sens na zewnatrz bedzie mniej słyszalna praca silnika :?: i czy ta złaczka elastyczna ma sens :?:
Pozdro
Ps. Gąbki chce użyć takiej http://allegro.pl/gabka-wygluszajaca-ma ... 35503.html
[all]Wyciszenie tdi
[all]Wyciszenie tdi
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 09:53 przez DYZIO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dla mnie klekot starego diesla jest taki sympatyczny :mrgreen: . Co prawda ja bym dążył do tego, żeby jednak było jak najciszej ale... w kabinie . Prawda jest taka, że z zewnątrz ciężko będzie uzyskać delikatnego mruczenia tak jak w nowych dieslach z technologią wtrysku Common Rail. Diesle oparte na pompach wtryskowych i pompo-wtryskiwaczach niestety były i będą klekotać.
PS. Ktoś gdzieś pisał o montażu silnika z CR do 80-tki ... wie może ktoś coś więcej na ten temat? ;>
PS. Ktoś gdzieś pisał o montażu silnika z CR do 80-tki ... wie może ktoś coś więcej na ten temat? ;>