[b4 cabrio 2,3 ng] tłumik
no wlasnie. jeden mowi ze smiga na tym, drugi ze musi byc wielkosc puszki podobna rozmiarem, by zachowac przepustowosc spalin. inny ze mogę wsadzic zwykla rure, albo przelotowy sportowy. mi zalezy na tym aby bylo cicho,i nie zamulalo silnika.moja audi to cabrio i zle sie smiga jak buczy. wymienilem ostatnio koncowy. na sportowa dwu rurke. teraz tyl jest cichy lekko basowo mruczy ale srodek mam wypalony i stasznie metalicznie chalasuje. nie jestem pewien czy wstawienie przelotowego sportowego ,albo rury nie zwiekszy chalasu. wiem ze wlasnie srodkowy głównie jest odpowiedzialny za wyciszenie. no i tu wlasnie pies pogrzebany. bo nie mam z tym doswiadczenia.
patangos pisze:znalazlem cos takiego. mechanik sie upiera ze to tłumik od 2,3 to w takim razie po co mam taki duzy. moze ktos mi to wyjasnic. zaznaczam ze ori kosztuje 600-700 zl a ten niby terz ori 90 zl. [url=http://images40.fotosik.pl/806/cf1d98177575adbfmed.jpg]Obrazek[/URL]
Jakoś nie wygląda mi to na ORI.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 438
- Rejestracja: 18 lis 2009, 13:30
- Lokalizacja: Nad Wodą ...
na pewno nie wstawiaj żadnej rury jak chcesz mieć cicho, za głośność odpowiada końcowy tłumik a środek jest tylko przelot. układ w cabrio jest jak w b3 to że ten tłumik z polmo jest od 1,6 do 2,3 to polski producent sobie tak oznaczył. z oryginałem nie ma to nic wspólnego, podejdzie ale nie spełnia norm takich jak oryginał. Chcesz coś dobrego to tak jak kolega thebarylka na pisał idź na szrot i poszukaj dobrej używki albo wstaw jakiś montażowy tłumik o podobnych parametrach.