zwłaszcza t maska od B4 :mrgreen:Math11 pisze:Przeglonąłem cały temat i chyba mogę śmiało stwierdzić że Audi 80 znasz od góry dod dołu, wzdłuż i wszeż :shock:
Bardzo ładne i doposażone Audi <ok>
[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Witam wszystkich ,
Widzę, ze zrobiło się ostro na temat koloru tych rączek :mrgreen: W prospekcie zauważyłem te rączki no to mi się spodobały i postanowiłem takie sobie sprawić. Wątpię by takich nie było, bo roletki na tylne boczne szybki były a jakoś w etce nic nie ma na ich temat Wiadomo w każdym prospekcie są jakieś niedoróbki szczególnie w tych, bo na jednym zdjęciu widać lusterko i front ze spryskami refl. z C3 jak i te dziwnie wyglądające zegary jak pawelrybak15 podał. W prospekcie 80 B3 i 90'tki też są niedoróbki np. brak BC chociaż przycisik bądź manetka do sterowania jest
Math11, Dzięki za tak miłe i ciepłe komentarze w moim kierunku. To motywuje do dalszych działań
Widzę, ze zrobiło się ostro na temat koloru tych rączek :mrgreen: W prospekcie zauważyłem te rączki no to mi się spodobały i postanowiłem takie sobie sprawić. Wątpię by takich nie było, bo roletki na tylne boczne szybki były a jakoś w etce nic nie ma na ich temat Wiadomo w każdym prospekcie są jakieś niedoróbki szczególnie w tych, bo na jednym zdjęciu widać lusterko i front ze spryskami refl. z C3 jak i te dziwnie wyglądające zegary jak pawelrybak15 podał. W prospekcie 80 B3 i 90'tki też są niedoróbki np. brak BC chociaż przycisik bądź manetka do sterowania jest
Math11, Dzięki za tak miłe i ciepłe komentarze w moim kierunku. To motywuje do dalszych działań
Jak to mówiąc "co nas nie zabije to wzmocni" HEHE. Spokojnie panowie w tym roku może zawita ori przodzik. Gdyby nie to kaso chłonne lakierowanie już bym się woził z przodem B3, a tak szukam blachary w kolorku i bez szpachli więc jest ciężko Nie jest to na razie sprawa niecierpiąca zwłoki więc kompletuję tylko części niepolakierowane :mrgreen:duo pisze:oj pdkuczac troche mozna nic mu nie bedzie z teg powodu :mrgreen:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
25.04.2011r.
Coś tam się ostatnio dzieje Trwa walka z ciśnieniem oleju na jałowym aby było idealne 2 BAR. Zostały poczynione tu temu takie oto środki.
Zakupiono:
- pompa oleju Meyle
- uszczelka miski Victor Reinz
- uszczelniacz wału Elring
- uszczelka korpusu uszczelniacza wału
- olej Valvoline Maxlife 10w40
- ENGINE FLUSCH z Liqui Moly - czyli tzw. płukanka
- CeraTEC też z Liqui Moly
Dodatkowo zakupiona skrzynia AKL czeka na montaż, ponieważ stara się wysrała.
Wydatki związane z tą operacją :
- olej Castrol TAF-X 0,5Lx5=2,5L
- łożysko oporowe LUK
- płyn hamulcowy ATE 1L
- "nowa" półośka prawa z ori przegubami - stary wewnętrzny przegub miał luzy
Podziękowania dla Słonik'a za wyposażenie w większość z w.w części jak i wytrwałość <ok>
Dzięki stary
Silnik poskładany lecz brak fot przy składaniu słupka Robota na razie stoi, a silnik zwisa, bo czekam na paczkę z częściami z ASO.
A tak se silnik zwisa
Nie pękaj, dasz radę, jeszcze tylko trochę :!: :mrgreen:
W miedzy czasie postanowiłem pozbyć się w rudego w bagażniku i nieszczelności przez którą wprosił się rudy. Przy okazji hak spawany przez mietka w szopie został wywalony. Dziury po nim zostały zaklejone klejem do szyb, zamalowane farbą jak i zabezpieczone barankiem od zewnątrz. Pokusiłem się też o wyeliminowanie ognisk korozji na podwoziu.
W tym celu zakupiłem:
- Brunox Epoxy 0,5L na pędzel - gorąco polecam, wpier..la rdzę aż miło <ok>
- klej do szyb Forch
- baranek firmy Novol w sprayu 2x0,5L
- farba chlorokauczukowa czarna do metalu - puszka 1L
Foty z prac <aparat>:
Na początku był chaos...
...ale zostało to w miarę ogarnięte.
Z pomocą przyszły 2 warstwy Brunox Epoxy jak i na to 2 kolejne warstwy farby chlorokauczukowej. I jest spokój
A oto winowajca tej całej akcji :-x
Został on ujarzmiony klejem do szyb i teraz ładnie przylega i nie przecieka
Teraz czas na podwozie. Foty po walce Rudego z Brunox Epoxy. Wygląda to mniej więcej jak walka Najmana z Pudzianem :mrgreen:
Coś tam się ostatnio dzieje Trwa walka z ciśnieniem oleju na jałowym aby było idealne 2 BAR. Zostały poczynione tu temu takie oto środki.
Zakupiono:
- pompa oleju Meyle
- uszczelka miski Victor Reinz
- uszczelniacz wału Elring
- uszczelka korpusu uszczelniacza wału
- olej Valvoline Maxlife 10w40
- ENGINE FLUSCH z Liqui Moly - czyli tzw. płukanka
- CeraTEC też z Liqui Moly
Dodatkowo zakupiona skrzynia AKL czeka na montaż, ponieważ stara się wysrała.
Wydatki związane z tą operacją :
- olej Castrol TAF-X 0,5Lx5=2,5L
- łożysko oporowe LUK
- płyn hamulcowy ATE 1L
- "nowa" półośka prawa z ori przegubami - stary wewnętrzny przegub miał luzy
Podziękowania dla Słonik'a za wyposażenie w większość z w.w części jak i wytrwałość <ok>
Dzięki stary
Silnik poskładany lecz brak fot przy składaniu słupka Robota na razie stoi, a silnik zwisa, bo czekam na paczkę z częściami z ASO.
A tak se silnik zwisa
Nie pękaj, dasz radę, jeszcze tylko trochę :!: :mrgreen:
W miedzy czasie postanowiłem pozbyć się w rudego w bagażniku i nieszczelności przez którą wprosił się rudy. Przy okazji hak spawany przez mietka w szopie został wywalony. Dziury po nim zostały zaklejone klejem do szyb, zamalowane farbą jak i zabezpieczone barankiem od zewnątrz. Pokusiłem się też o wyeliminowanie ognisk korozji na podwoziu.
W tym celu zakupiłem:
- Brunox Epoxy 0,5L na pędzel - gorąco polecam, wpier..la rdzę aż miło <ok>
- klej do szyb Forch
- baranek firmy Novol w sprayu 2x0,5L
- farba chlorokauczukowa czarna do metalu - puszka 1L
Foty z prac <aparat>:
Na początku był chaos...
...ale zostało to w miarę ogarnięte.
Z pomocą przyszły 2 warstwy Brunox Epoxy jak i na to 2 kolejne warstwy farby chlorokauczukowej. I jest spokój
A oto winowajca tej całej akcji :-x
Został on ujarzmiony klejem do szyb i teraz ładnie przylega i nie przecieka
Teraz czas na podwozie. Foty po walce Rudego z Brunox Epoxy. Wygląda to mniej więcej jak walka Najmana z Pudzianem :mrgreen:
Lepszego do takich starych aut nie ma - sam od paru lat używam i super olej.Audi Sport pisze:- olej Valvoline Maxlife 10w40
Dobrze ze powalczyłeś z rdzą w bagażniku, ja wprawdzie nie miałem rdzy ale trochę wody tam gdzie koło zapasowe, więc uszczelniłem od nowa cały tył i spawy i pomalowałem podłogę bagażnika masą Boll'a - Tobie tez polecam, tak prewencyjnie jakby jeszcze sie lało.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Na razie niczym , mam zamiar zaślepić to resztą materiału co mi została po wycięciu otworów na rączki, albo kupić nową podsufitkętrepek pisze:Czym zaślepiłeś dziury w podsufitce po rączkach?
W garage nie mam dobrze oświetlonego, a audi znów się rozbiera. Wyciągnę B3 na powietrze to Ci pocykam fotkiwujo1 pisze:zdjęcia się nie doczekałem <gniewam>
Z nowości to jednak winą słabego ciśnienia oleju nie była pompa oleju. Decyzja już została podjęta, panewki korbowodowe jak i te główne zostaną wymienione. Jutro skrzynię ściągam :roll: , a dopiero co ją założyłem Wał musi pójść w dół nie ma odwrotu <ok> Mam nadzieję, że 3A odwdzięczy mi się bezawaryjną pracą
Podziękowania dla wujka Słonika za zaopatrzenie mnie w niezbędne części <ok>
Audi Sport, a jak Ci ze Sloniem radzilismy zeby wymienil panewki to nie sluchal
Dzialaj tam na ostro, ja wczoraj po prawie roku ustawilem kat wyprzedzenia zaplonu :mrgreen: Falowanie obrotow praktycznie nie istnieje, autko odpala jak nalezy, przyspiesza jak nalezy i najwazniejsze ----> spalanie spadlo do ok 8,5l po miescie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Od Slonia zakupilem magiczny plyn do plukania silnika i wreszcie pracuje bez oporow, polecam <ok>
Dzialaj tam na ostro, ja wczoraj po prawie roku ustawilem kat wyprzedzenia zaplonu :mrgreen: Falowanie obrotow praktycznie nie istnieje, autko odpala jak nalezy, przyspiesza jak nalezy i najwazniejsze ----> spalanie spadlo do ok 8,5l po miescie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Od Slonia zakupilem magiczny plyn do plukania silnika i wreszcie pracuje bez oporow, polecam <ok>
- goldstarb3
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
- Lokalizacja: kraków/wielgus
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Teraz pluję sobie w brodę, ale nic już nie zrobię i trza się jutro brać za wymianę Wprawę już mam więc jutro powinny już być założone i powoli składać z powrotemkeczy pisze:Audi Sport, a jak Ci ze Sloniem radzilismy zeby wymienil panewki to nie sluchal
Teraz już wiem czemu mu zabrakło go na stanie jak do ojca brałem Też u siebie go zastosowałem przy ostatniej wymianie oleju i daje radę, odczułem jeszcze, że lepiej się wkręca , a olej mam czyściutki jak by dopiero co wlany <ok> 8-)Od Slonia zakupilem magiczny plyn do plukania silnika i wreszcie pracuje bez oporow, polecam <ok>
I prawidłowo <ok> Coś jeszcze gadałeś, że Ci puchnie powyżej 4500 obr/min, zlikwidowałeś to :?:keczy pisze:Dzialaj tam na ostro, ja wczoraj po prawie roku ustawilem kat wyprzedzenia zaplonu :mrgreen: Falowanie obrotow praktycznie nie istnieje, autko odpala jak nalezy, przyspiesza jak nalezy i najwazniejsze ----> spalanie spadlo do ok 8,5l po miescie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Worek z kasą się kurczy, a przy wymianie pierścieni chciałbym zrobić porting głowicy więc koszty rosną więc planuję to na przyszły rok :-> Komorę może kiedyś wyczyszczę, ale jak już czyścić to kompleksowo <ok>GerB3 pisze:Jak masz czas i kase to wyciąg silnik rozbierz go, wymień panewki, pierścienie i rzorząd - bedziesz miał nastepne 20 lat spokoju, do tego możesz odświeżyć komorę silnika, i osprzęt <ok>
Tak tak, są oryginalne Z allegro je dorwałem <ok> W 100 C3 też takie były i w pierwszych V8 8-)goldstarb3 pisze:czy te czarne rączki podswietlane na posufitke to oryginały? z kad je dorwałes?