Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 22:55

Stylizować B3 na 90 to świetna sprawa ale też nietania impreza :-P
Żeby to zrobić porządnie to jednak trochę kasy na bok pójdzie i szukanie gratów też wymaga trochę zachodu :-P

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 kwie 2011, 22:59

Każdy ma jakieś plany i cele związane z autem, nikt nie mówił, że będzie łatwo <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 23:08

Aktualny projekt obowiązuje tylko do momentu znalezienia jakiegoś dupowozu do jazdy na codzień.
Jeśli już takowy się znajdzie to B3ka idzie pod koc do garażu i zacznie się kompleksowa renowacja auta połączona ze zrobieniem z niego prawdziwego mordercy wszystkiego co się rusza i jest na benzynę <ok>
Chcę mieć Diesla który będzie wciągać na śniadanie NG, na obiad 7A, na deser wszelakie calibry, itp badziewia a na kolację AAH <rotfl>

Awatar użytkownika
Złomek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 20 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Złomek80 » 30 kwie 2011, 23:11

pawelrybak15 pisze:Stylizować B3 na 90 to świetna sprawa ale też nietania impreza :-P
No tu zawsze zaczynają się problemy hehe kasa...
Widze że prace postępują do przodu, autko wygląda coraz lepiej <ok>
80 b3 na 90 to niezły plan powodzenia, dodawaj foty modów bo się pogubimy :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 23:14

Jak będzie coś nowego to będą dodawane foty :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 kwie 2011, 23:20

pawelrybak15 pisze:mordercy wszystkiego co się rusza i jest na benzynę
Przyjedzie taki civic, szarpnie, pierdnie z mugena wciagnie Cie stożkiem i się skonczy zabawa z benzynami :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 23:23

Hehe, myślisz, że mam zamiar mordować te benzyniaki modzonym SBkiem ? <rotfl>
Gdy projekt nr 2 wejdzie w życie to pod maską zagości albo silnik AEL 2,5 TDI albo ostatni wypust V6 TDI, wtedy to taki civic, czy inny szajs będzie musiał stożkiem wciągać czarne chmury którę zostawie za sobą <lol>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 kwie 2011, 23:30

Na razie to życze Ci żebys te plany zrealizował, bo plany to ja też miałem 2,0 16V mit Weber 40 ale jak zawsze $ nie ma

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 kwie 2011, 23:40

Wiesz, jak już dorwę coś do jazdy na codzień to będzie sukces i będzie można powoli, bez pospiechu zacząć projekt nr 2 :-)

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 01 maja 2011, 00:07

pawelrybak15 pisze:Hehe, myślisz, że mam zamiar mordować te benzyniaki modzonym SBkiem ?
Gdy projekt nr 2 wejdzie w życie to pod maską zagości albo silnik AEL 2,5 TDI albo ostatni wypust V6 TDI, wtedy to taki civic, czy inny szajs będzie musiał stożkiem wciągać czarne chmury którę zostawie za sobą
ale mamy bujna wyobraznie... ;-)


pozyjemy zobaczymy... powodzenia w modach zycze...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 maja 2011, 00:14

Lucazzz pisze:
pawelrybak15 pisze:Hehe, myślisz, że mam zamiar mordować te benzyniaki modzonym SBkiem ?
Gdy projekt nr 2 wejdzie w życie to pod maską zagości albo silnik AEL 2,5 TDI albo ostatni wypust V6 TDI, wtedy to taki civic, czy inny szajs będzie musiał stożkiem wciągać czarne chmury którę zostawie za sobą
ale mamy bujna wyobraznie... ;-)


pozyjemy zobaczymy... powodzenia w modach zycze...
Kolega chyba nie rozumie textu czytanego :mrgreen:
Póki co projekt nr 1 czyli stylizacja na 90, wypas w środku i podkręcony SB, projekt nr 2 czyli kompleksowa renowacja auta + zmiana silnika to dopiero zacznie się za rok albo dwa lata i nie wiadomo ile potrwa, bo chcę naprawde solidnie auto odnowić. Skoro są tu na forum tacy co w budę B3 wrzucali silniki V8 to z jakiej racji ma się nie udać z R5 TDI albo V6 TDI ? Tutaj jedynym problemem jest kasa, jak się uda zdobyć funduszę to można taki silnik sobie montować.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 maja 2011, 01:34

pawelrybak15 pisze:z jakiej racji ma się nie udać z R5 TDI albo V6 TDI ?
Bardzo prostej :-(
Bo to głupota i sztuka dla sztuki nic wiecej. I R5 i V6 tdi można wsadzić bez problemu i nie jest to wielce skomplikowane.
Pytanie tylko po co??
Ng wciagasz seryjna 130 pd a 7a i aah po lekkim sofcie po co ci więcej ??

2.5 v6 tdi jest nierozwojowe i problematyczne i dużo pali.
R5 to stary klamot ale coś chyba można z niego zrobić.
Policz ile potrzebujesz kasy na swap. To troche ostudzi twoje marzenia.

pozdro

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 maja 2011, 11:08

No właśnie z tego powodu że taki swap będzie kosztowny odkładam to dopiero do projektu nr 2 czyli wtedy gdy auto będzie mogło poczekać i będzie odnawiane powoli na stan fabryczny.
2,5 V6 TDI wiem jakie ma problemy, wiem też że końcówka tej serii silników była już tej wady pozbawiona i dlatego jeśli zainwestuję w V6 TDI to tylko takiego po poprawce. Natomiast R5 TDI to jednostka tak stara jak 1Z czy AFN i przy tym tak samo trwała i niezawodna :-)
Pompowtryski fajnie śmigają i są podatne na mody, niestety jeśli coś się wysypie to koszty naprawy są takie że można tylko iść i się utopić, dlatego wolałbym raczej normalnego TDI <ok>
Tak jak pisałem wcześniej to narazie realizacja projektu nr 1 który zakłada pozostawienie silnika SB i zmodzenie go :-)
Projekt nr 2 to będzie kompletna rozbiórka auta do gołej blachy, wtedy też zostanie zwalczona w 100% korozja która ewentualnie gdzieś się uchowała po zeszłorocznym ataku na nią, po prostu samochód będzie w 100% rozkładany a potem starannie zmontowany od nowa i to tak aby po całej akcji był jak fabrycznie nowy :-)
Wiem, to troche szaleństwo ale po prostu kocham to auto i chcę zatrzymać je przy sobie jaknajdłużej i przy tym w jaknajlepszym stanie :-) Za rok albo 2 kupię coś do jazdy na codzień, myślę o Passacie B3 1,6 D ewentualnie Passacie B4 1,9 TDI, oczywiście tylko sedany wchodzą w grę <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 maja 2011, 13:27

Jeśli uważasz że PD jest drogie w serwisowaniu w porównaniu do v6 tdi to poczytaj wiecej.
Żadne v6 tdi nawet te z ostatnich roczników nie jest pozbawione wad pompy i wałków.
Rozrząd też droga sprawa. I mało rozwojowy silnik ale za to zdrowy naprawde ładnie pracuje.
Jak dla mnie obrałeś zły kierunek co do wyboru silnika.
Pozdro

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 01 maja 2011, 13:36

Plany masz dobre, ale taka rozbiórka do gołej blachy to też trochę kasy pochłonie, o swapie nie mówię bo chyba zdajesz sobie jakie sa to koszta ;-)

Ja mam inne podejście do auta jak Ty, od paru lat kręci mnie cult style, więc zamiast swapować na jakieś inne diesle czy ładować pakiet 90ki to wolałbym założyć krótsze sprężyny, dać dobre koło, dopieścić detale i wtedy auto na prawdę zrobiłoby wrażenie, ale to tylko moje zdanie ;-)

Jeżeli bedzie full 90ka to jak założysz listwy wokół szyb ? Będziesz je wycinał ? Bo sam chciałbym te ramki wokół szyb założyć ale nie mam pomysłu jak zrobić to bez wycinania szyby.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl